تعمیر و راه اندازی و فروش کلیه پمپ ها کمپرسورها شیرآلات تخصصی موادخورنده پتروشیمی صدراگستر در ارومیه

💫 راه اندازی تاسیسات واحد یوتیلیتی و اسید سولفوریک ،دیگ بخار

💫 راه اندازی نصب فروش کلیه شیرالات دستی برقی پنوماتیک برای شرکت ها و محل ها و سیالات که خورندگی بالایی دارند مثل کلر اسید سولفوریک پتروشیمی ها،اورهال صنعتی

💫  شیر پنوماتیک دستی و برقی

امروزه به واسطه پیشرفت تکنولوژی و تعدد تولیدکنندگان، انواع مختلفی از شیرآلات در بازار موجود است. مسلما هر مشتری با توجه به نیاز خود نوعی از این شیرها را انتخاب می‌کند. پیش از انتخاب و خرید انواع این شیرها، لازم است تا با شیر پنوماتیک دستی آشنا شوید و همچنین تفاوت آن با شیر پنوماتیک برقی را نیز بدانید.

💫  معرفی شیر پنوماتیک دستی

این نوع شیرها، از کنترل‌کننده‌های فشار، سرعت و جریان هوا تشکیل شده‌اند و بیشتر از طریق همین سه عامل کار خود را پیش می‌برند. لازم است بدانید که در شیر آلات پنوماتیک دستی، انتقال نیرو از طریق هوای فشرده صورت می‌گیرد. به همین دلیل به این نوع از شیرها، شیر بادی نیز گفته می‌شود زیرا با جریان هوا سروکار دارند. این نوع شیر، سیستمی است که برای عملکرد خود از اختلاف فشار گاز فشرده یا هوا استفاده می‌کند. چنین طرح‌هایی شامل تعدادی مکانیزم مختلف است که از طریق آن‌ها گاز فشرده توزیع می‌شود و تمام اجزا در کنار هم به کار وا داشته می‌شوند.

از این شیرها برای کنترل، توزیع و هدایت جریان در این ساختار نیز استفاده می‌شود. آن‌ها از طریق قفل و تنظیم عناصر، کار هدایت جریان در لوله‌ها و میان دریچه‌ها را انجام می‌دهند. بنابراین، دریچه‌های پنوماتیک به عنوان یک رابط میان منبع (کمپرسور) و محرک‌ها (مانند محرک پنوماتیک و سیلندر پنوماتیک) در این نوع از سیستم‌ها عمل می‌کنند.

اگر بخواهیم کارکرد این نوع از شیرها را طور دیگری بیان کنیم، باید این گونه بگوییم که شیرهای دستی به نیروی خارجی و بیرونی، برای کنترل و تعدیل جریان هوا احتیاج دارند. این نیرو همان طور که از نامش نیز پیداست، باید به صورت دستی وارد شود. شیر پنوماتیک دستی عبور جریان را در کل سیستم تنظیم می‌کند. این تنظیم کردن می‌تواند بین یک یا چند لوله که محل عبور هستند انجام شود.

💫  تفاوت شیر پنوماتیک دستی با نوع برقی آن چیست؟

همان طور که در قسمت قبل متوجه شدید، به طور کلی شیرهای پنوماتیک برای کنترل جریان گاز و یا مایعات در دنیای صنعت کاربرد دارند. شیر پنوماتیک دستی نیز مانند تمام شیرهای دیگر، برای کنترل مسیر هوای داخل لوله به نیرو نیاز دارد. از آنجا که این شیر از نوع دستی است این نیرو نیز به صورت دستی وارد می‌شود. اما در شیرهای پنوماتیک برقی، به واسطه عملکرد نیروی الکتریکی، این فشار نیرو برای هدایت و کنترل جریان هوا در داخل لوله‌ها به وسیله نیروی دستی نمی‌باشد. بلکه از یک منبع تغذیه الکتریکی حاصل می‌شود.

در واقع در شیرهای برقی، جریان برق به وجود آمده اجزا را کنترل و تحریک می‌کند و به دنبال این، یک جریان مغناطیسی در سیستم ایجاد می‌کند. درواقع همین جریان مغناطیسی، نیروی لازم را برای حرکت دریچه‌ها فراهم می‌کند. به طور دقیق‌تر، این میدان مغناطیسی به آرمیچر نیرو وارد می‌کند و در نتیجه‌ی این نیرو، پیستون‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

مانند شیر های پنوماتیک دستی، شیرهای برقی نیز در صنعت کاربرد بسیاری دارند. از این شیرها در صنایع بزرگ تولیدی و کارخانه‌ها برای کنترل جریان گاز و مایعات استفاده می‌شود. البته لازم به ذکر است که کارکرد این نوع شیرها به واسطه تفاوت‌هایشان تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد و هر کدام با توجه به نیاز مشتری انتخاب می‌شوند. اما به طور کلی اگر بخواهیم شیرهای برقی را با انواع دستی و مکانیکی مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که گستره‌ی توان شیرهای برقی محدودتر است چرا که از نیروی الکتریکی استفاده می‌کنند. هر چند، این توان محدود هم با توجه به نیاز مشتری می‌تواند یک مزیت به شمار بیاید.

شماره تماس:
09135426789

 

گواهی نامه های کسب شده توسط شرکت صدرا گستر👇🏻

New Microsoft Word Document

 

 

 

تولید و پخش شیرآلات صدرا گستر در ارومیه , پخش شیرآلات در ارومیه , تولید شیرآلات در ارومیه , قیمت شیرآلات در ارومیه , شیرآلات صدرا گستر ,  شیرآلات صدرا گستر در ارومیه , شیرآلات ابراهیمی , تعمیرات شیرآلات در ارومیه , نگهداری شیرآلات در ارومیه , هزینه تعمیر شیرآلات در ارومیه , هزینه نگهداری شیرآلات در ارومیه ,