تولید و پخش کادویی وحید  ساخت گوی موزیکال،تعمیرگوی موزیکال و جعبه موزیکال، جعبه هارد، فنرباتری

اولین تولیدکننده گوی موزیکال برفی ، چراغدار و جا باتری ریسه دار وحید در شاهین دژ ارومیه

🌺 چرا باید هدیه‌ها را کادو کنیم؟

🌺 به نظر شما چرا برند‌های شکلات سازی بسته‌هایی به عنوان دسته شکلات های کادویی تولید می‌کنند؟ چرا شکلات فَله را کسی در کیسه پلاستیکی به شما هدیه نمی دهد؟! علت آن تاثیر بسیار زیادی که بسته‌بندی در زیبایی محصولات می گذارید.

🌺 بسته بندی هدیه نشان می دهد که شما چقدر برای این هدیه وقت صرف کرده‌اید و و چقدر برایتان اهمیت داشته است. پس به جزئیات کادو کردن اهمیت دهید. در این قسمت سعی می کنیم آموزش کادو کردن را کمی باز کنیم اما برای مدلهای مختلف آن می تونید به سرچ گوگل مراجعه کنید. روش کادو کردن بسیار سلیقه‌ای هست و روش‌های مختلفی دارد، اما ما سعی داریم به شما آموزش کادو کردن به روش‌های خلاقانه را نشان دهیم، یک از ساده‌ترین روش کادو کردن ، استفاده از کاغذ کادو که در طرح ها و رنگ های مختلف است که در کتاب فروشی‌ها موجود می باشد.

مدیریت:آقای وحید ابراهیمیان

برای خرید به این سایت مراجعه کنید👇

http://giftgive.ir

شماره تماس :
09381639253
09141851120

🌺 تهیه باکس (جعبه کادو)

🌺 تهیه باکس هدیه برای قراردادن هدیه‌هایی با سایز کوچک مناسب است، برخی هدیه ها آنقدر بزرگ است که شاید تهیه باکس در آن سایز در همه جای تهران کار ساده‌ای نباشد، در بازار بزرگ تهران راسته ای به نام جعبه کادویی فروش‌ها وجود دارد که انواع باکس در سایز‌ها و رنگ‌های طرح‌های مختلف را می توانید تهیه کنید. اما اگر آنجا هم نتوانستید باکس مورد نظر را تهیه کنید، می‌توانید برای این محصولات سفارش ساختن باکس بدهید، افرادی هستند که به سفارش شما، ظرف یک الی دو روز یک باکس دست ساز زیبا برای شما می سازند. برای پیدا کردن این افراد در اینستاگرام کمی جستجو کنید.

🌺 یا می توانید هدیه‌های بزرگ را با کاغذ کادو، کادو کنید. می توانید از پوشال‌های رنگی برای پر کردن فضای خالی در جعبه استفاده کنید ضمن اینکه پر کردن فضای خالی باعث پرتاب شدن هدیه شما در جعبه به این طرف و آن طرف نمی شود.

🌺 ربان زدن به کادو

🌺 پس از اینکه انتخاب هدیه مناسب را انجام دادید ربان زدن به هدیه می‌تواند کادوی شما را با یک پاپیون زیباتر کند، کمی از سایت پینترنست ایده بگیرد، چسباندن دکمه های بامزه در سایز‌های مختلف می تواند حس حال خوبی به کادوی شما بدهد.
استفاده از ریسه‌های کنفی و یا چند شاخه گل تازه یا برگ‌های سبز و یا یک نقاشی زیبا و یا…. می تواند کادوی شما را خلاقانه‌تر و هیجان انگیزتر کند.

🏵تعمیر گوی موزیکال

یکی از مشکلات تعمیر گوی موزیکال نبود حباب و فرد متخصص اینکار هستش ما توانستیم حباب گوی موزیکال را تولید و آنرا بصورت تخصصی تعمیر کنیم

فنرباتری

فنر باتری نیم قلم

فنر باتری به سه نوع تقسیم می شود: فنر باتری مثبت ، فنر باتری منفی و فنر مثبت و منفی باتری

تولید و تامین انواع فنر باتری

برای مشاهده نمونه کار لطفا به واتساپ پیام دهید

 

انواع لیوان سرامیکی

ساعت روغنی و لوازم کادویی

جعبه کادویی

 

 

جعبه کادو فانتزی , جعبه کادو لاکچری , جعبه کادو , قیمت جعبه کادو مقوایی , جعبه کادو ولنتاین , جعبه کادو چوبی , جعبه کادو تولد , جعبه کادو بزرگ , گوی موزیکال،گوی برفی،تعمیر گوی موزیکال