Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

تعمیرات و فروش مبلمان در تهران 

❇️تولید،پخش،فروش و تعمیرات انواع مبلمان:👇
⭐️راحتی
⭐️سلطنتی
⭐️چستر
⭐️استیل
🔴ویژگی‌‌‌های مبل مناسب:

🛋 ارتفاع پشتی یک مبل خوب باید بگونه‌ای باشد که شانه‌ها و قسمتی از گردن را محافظت کند.

🛋 قسمت پشتی یک میل استاندارد باید بتواند گودی کمر را پوشش دهد.

🛋 ارتفاع مبل از سطح زمین باید به گونه‌ای باشد که پا‌ها نه چندان کشیده و نه خم شوند.

🛋 چنانچه رویه مبل از چرم تهیه شده باشد، باید از سطحی ناصاف جهت جلوگیری از تعریق برخوردار باشد.

🛋 قسمت‌های مختلف مبل باید نرمی‌استانداردی داشته باشند به گونه‌ای که نه آنچنان سفت باشند که باعث برهم زدن آرامش شوند و نه آنچنان نرم که قسمت‌های چوبی مبل لمس شوند.

🛋 وزن مبل یکی از ویژگی‌هایی ایست که باید به آن توجه شود. مبلمان منزل باید از وزن سبکی برخوردار باشند و حمل آن به سادگی میسر باشد.

❇️خدمات تعمیرات مبل👇
🔴 رویه کوبی مبل

🔹مبل‌های دست دوم را می‌توان با رویه کوبی که یکی از روش‌های ترمیم مبلمان است، نو کرد. در این راستا معمولا در هنگام رویه کوبی چنانچه مبل نیاز به سایر تعمیرات نظیر: لکه‌گیری، رنگ آمیزی و… نیز داشته باشد، تعمیر کننده مبل آن‌ها را انجام می‌دهد.

🔹اگر اسفنج مبل نیز خراب شده باشد می‌توان در این هنگام آن را تعویض کرد. البته شایان ذکر است یک رویه کوب خوب برای رویه کوبی به وضعیت تسمه‌ها و فنرها نیز توجه می‌کند و در صورت نیاز آن‌ها را نیز تعمیر یا تعویض می‌نماید.

🔴 تعویض پارچه مبلی

🔹اگر رویه مبلمان شما مثل روزهای اول ظاهری نو و زیبا ندارد، لازم نیست هزینه خرید یک دست مبلمان جدید را متحمل شوید، بلکه می‌توانید با تعویض پارچه مبل به آن عمری تازه ببخشید.تعویض پارچه مبل کاری ظریف است که نیازمند دانش، تخصص و تجربه است و تنها تعویض رویه مبل توسط یک تعمیرکار خبره نتیجه‌ای مطلوب خواهد داشت.

🔴سنباده و رنگ کاری مبل

🔹بدنه مبل معمولا پس از مدتی استفاده، فرسوده می‌شود. در این حال رنگ و جلای خود را از دست می‌دهد؛ لذا باید با سمباده کشی و رنگ آمیزی، ظاهر زیبای مبل را به آن برگرداند.

🔹برای این کار معمولا قسمت‌های خارج شدنی را از مبلمان خارج می‌کنند؛ سپس بدنه چوبی را سمباده می‌زنند؛ با بتونه قسمت‌های گود را پر می‌کنند و در پایان نیز آن را رنگ می‌زنند. پس از این مرحله معمولا برای شیک‌تر نشان دادن کار از پولیش و یا روغن‌های مخصوص برای ظاهر صیقلی و شفاف کار بهره‌ می‌گیرند.