Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

تولید پخش و صادرات آهن و ورق آلات ساختمانی سیفی 

⚙️ آهن آلات ، پروفیل ، تیرآهن ، میلگرد ، رزوه ، بالابر و جک در تاجیکستان⚙️

⚙️ آهن آلات و میلگرد از اجزای جدا نشدنی در هر پروژه ساختمان سازی است. بنابراین قیمت روز آهن آلات از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه اجرای پروژه می باشد. آهن آلات و میلگرد مورد استفاده دارای انواع متفاوتی می باشند.

⚙️  میلگردها را می توان به دو دسته میلگرد ساده و میلگرد آجدار دسته بندی کرد. تیرآهن (تیرآهن IPE ، هاش ، تیرآهن لانه زنبوری) ، نبشی ، ناودانی ، سپری ، پروفیل و قوطی (قوطی ، پروفیل Z ، پروفیل گالوانیزه ، پروفیل استیل دکوراتیو ، پروفیل آلومینیومی ، داربست و اتصالات) ، انواع ورق های فولادی و تسمه (ورق سیاه ، ورق عرشه فولادی ، ورق آجدار ، ورق گالوانیزه ، ورق روغنی ، ورق رنگی ، ورق آلیاژی ، ورق اسید شویی و تسمه) ، محصولات مفتولی (مش ، رابیتس ، توری ، زیگزاگ ، گریتینگ ، سیم خاردار ، سیم مفتول و کابل)، پیچ و مهره و اتصالات (پیچ و مهره اسکلت فلزی ، بولت ، کوپلر ، گلمیخ) نمونه ای از آهن آلات مصرفی در پروژه های عمرانی می باشند.

⚙️ هر یک از این دسته ها بر اساس سایز، ویژگی ها و یا وزن به انواع مختلفی دسته بندی می گردند.

⚙️ میلگرد آجدار

میلگردهای آجدار دارای شیاری بر روی سطح خود می باشند که این شیار با توجه به گرید میلگرد متفاوت خواهد بود. این آج ها از سر خوردن و لغزش جلوگیری نموده و موجب درگیری بیشتر میلگرد با بتن می گردند. میلگردهای آجدار در سه گرید A2، A3 و A4 تولید می شوند. میلگرد آجدار گرید A2 دارای آج مارپیچ می باشد. آج های میلگرد آجدار گرید A3 به صورت جناقی است. میلگرد آجدار گرید A4 نیز با آج دوکی شکل تولید می شود. انواع میلگرد آجدار از نظر حداقل مقاومت تسلیم، حداقل مقاومت کششی، رده سختی و … با یکدیگر متفاوت هستند. به طوری که در این بین میلگرد آجدار گرید A2 دارای کمترین میزان حداقل تنش تسلیم و حداقل مقاومت کششی نسبت به سایر انواع میلگرد آجدار می باشد. میلگرد آجدار گرید A2 نسبت به میلگرد آجدار گرید A3 و A4 ، نرم تر است.

⚙️ میلگرد آجدار غالبا از شمش و بلیت فولادی و طی فرآیند نورد گرم تولید می شود. میلگردهای آجدار معمولا در شاخه های ۱۲ متری عرضه می شوند. قیمت میلگرد آجدار به عوامل متعددی وابسته است. یکی از این عوامل وزن میلگرد آجدار می باشد. در صورت خرید به صورت شاخه ای، وزن میلگرد آجدار بسیار حائز اهمیت است. زیرا وزن میلگرد آجدار برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت بوده و در نتیجه قیمت هر شاخه میلگرد آجدار متفاوت خواهد بود. کیفیت برندها نیز با یکدیگر متفاوت بوده و بر قیمت میلگرد آجدار تاثیرگذار است. قیمت روز میلگرد آجدار وابسته به قیمت جهانی آهن آلات نیز می باشد. همچنین با تغییر نرخ ارز و میزان تورم و نوسانات بازار، قیمت روز میلگرد در بازار نیز تغییر می کند.

مدیریت : آقای سیفی

پروفیل , قیمت پروفیل , قیمت روز میلگرد , آهن آلات , تیرآهن , میلگرد , رزوه , بالابر , جک ,