Address & Contact

Our Address

نیشابور ، محله رسولی ، کوچه پسندیده ، پسندیده هشت

Telephone

تولید و پخش عمده کلاه فتاحی

👒🎩🧢تولید و پخش انواع کلاه👒🎩🧢

کلاه فتاحی

🧢 کلاه از آن جمله اکسسوری‌ها است که استفاده ازآن تغییر زیادی در استایل یک فرد به وجود می‌آورد. کلاه‌ها در انواع مختلف و متنوعی وجود دارد و استفاده از آن‌ها جایگاه خاصی دارد.

🧢 انواع کلاه

🧢 سطلی

اکسسوری کلاه تنوع زیادی دارد که کاربرد های گوناگونی دارند. فرقی نمی‌کند که شما خانم هستید یا آقا، اگر شما به استایل خود اهمیت می‌دهید، این روزها کلاه‌های سطلی یا ماهی گیری که به دنیای مد بر گشته‌اند و شما می‌توانید با این مدل یک استایل کژوال و زیبا را برای خود داشته باشید .

نوع سطلی آن در ابتدا بیشتر توسط ماهیگران استفاده می‌شد، ولی به تدریج جای خود را در دنیای مد باز کرد و در دهه 1990 بود که به یک ترند تبدیل شد و اکثر مردم از آن استقبال کردند و این نوع بار دیگر که از استقبال بی نظیری روبه رو شد در سال 2019 بود این اکسسوری کلاه در حال حاضر هم از ترند‌های پر طرفدار است، کلاه‌های سطلی با انواع جنس‌ها در بازار وجود دارند و برای هر فصلی قابل استفاده هستند.

🧢 برت (بره)

این نوع اولین بار در فرانسه مورد استفاده قرار گرفت و به معنی کلاه پشمی تخت است. این مدل در قرن 19 در فرانسه و اسپانیا بیشتر مورد توجه عموم مردم قرار گرفت و طرفداران زیادی را پیدا کرد.

امروزه این مدل را به عنوان بخشی از یونیفرم نظامی برخی از کشور‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کلاه توسط هنرمندان نیز بیشتر استفاده می‌شود؛ به همین دلیل گاها به آن کلاه هنرمندی نیز می‌گویند. جنس این نوع معمولا از پشم است و در فصل زمستان استفاده می‌شود. از این کلاه بیشتر خانم‌ها استفاده می‌کنند ولی محدودیتی برای آقایان ندارد و آقایان هم می‌توانند ازآن استفاده کنند.

👒 فلت

این مدل برای اولین باردر قرن 14 در انگلیس استفاده شد؛ سپس بعدها به کشور‌های دیگر دنیا هم راه پیدا کرد در آمریکا به این کلاه ، کلاه راننده می‌گفتند. در ابتدا این کلاه را آقایان و پسر بچه‌ها دراستایل روز‌مره به کار می‌بردند؛ ولی بعد‌ها توسط خانم‌ها هم استفاده شد. از این نوع در بازی گلف نیز استفاده می‌کنند. جنس این کلاه اغلب از پشم و فاستونی و پنبه است و معمولا در فصول سرد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

🧢 بیسبال

این کلاه در سال 1860 توسط یک بازی کن بیسبال که در یکی از بازی‌هایش این کلاه را بر سر داشت به عنوان اولین کلاه بیسبال معرفی شد و این مدل کلاه نام کلاه بیسبال را بر خود گرفت. این کلاه در سال 1980 در آمریکا به یک ترند پر طرفدار تبدیل شد. این کلاه با جنس‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود و این کلاه است که معمولا در همه فصول سال از آن استفاده می‌شود.

👒 خبرنگاری یا( نیوزبوی )

کلاه خبرنگاری در اوایل قرن 20در میان روز نامه نگاران و خبرنگاران متداول شد؛ به همین دلیل به کلاه خبرنگاری معرف شد. این کلاه از تلفیق کلاه تخت و بیسبال به وجود آمده است. این مدل در ابتدا توسط قشر کارگر و کشاورزان مورد استفاده قرارمی‌گرفت؛ اما به مرور زمان به بخش مهمی از استایل مردان آمریکای شمالی و اروپا تبدیل شد.

👒 کاکتیل

کلاه کاکتیل یک کلاه کوچک زنانه است که بدون لبه و کناره است و در طرح‌ها متنوع در دهه 1930 تا 1960 در میان بانوان بسیار محبوب بود و اغلب در مراسم‌های خاص و رسمی مورد استفاده قرارمی‌گرفت و توسط سنجاق بر روی سر وصل می‌شد.

👒 آفتابی

کلاه‌های آفتاب از جنس حصیر در دهه 1940 در سبک‌های کلاسیک در میان مردم باب بود، ولی امروزه این کلاه در طرح‌های متنوعی تولید می‌شود و بیشتر برای حفاظت از سر و زیبایی، این کلاه استفاده می‌شود. جنس این کلاه‌ها بسیار سبک و خنک است و بیشتر در فصول گرم سال برای محافظت از تابش نور آفتاب مورد استفاده قرار می‌گیرد .

👒 کلاش یا (کلاچ)

ظاهره آن شبیه به زنگوله است ودر زبان فرانسه به معنای زنگوله است. کلاه کلاش در سال 1904 توسط یک فرانسوی طراحی و تولید شد و در دهه 1920بود که توسط خانم‌ها محبوبیت پیدا کرد و در دهه 1930از ترندهای پرطرفدار شد.

🧢 بافتنی

کلاه‌های بافتنی در قرن 18 بیشتر مورد استفاده ماهگیران و شکارچیان که اکثر روز را بیرون از خانه بودند به کار برده می‌شد؛ اما بعد‌ها عموم مردم در فصل‌های سرد سال از آن استفاده کردند.

🧢 چولو

کلاه‌های چولو بیشتر شبیه به یک کلاه بافتنی معمولی است اما در کناره‌های آن دو تکه به عنوان گوش گیر دارد که به این دو تکه دو بند اضافه شده است برای بستن زیر چانه وصل می‌شود.

مدیریت : رضا فتاحی

 

 

 

قیمت عمده کلاه , پخش عمده کلاه , پخش عمده کلاه اسپرت , کارگاه تولیدی کلاه , کلاه فتاحی ,