Address & Contact

Our Address

اصفهان،منطقه صنعتی دولت آباد

تولیدکننده پمپ وکیوم،جا به جایی مثبت (خودمکش) و پمپ مواد غلیظ و چسبنده شرکت آفاق اروند در اصفهان

✳️پمپ دنده ای چیست؟

?پمپ دنده ای (Gear Pump) که با نام پمپ غلیظ کش یا نوعی پمپ قیر کش نیز از آن یاد می‌شود، پمپی از نوع جابجایی مثبت است که حجم ثابتی از سیال را در خود محصور کرده و سپس آن را با استفاده از دنده‌ها انتقال می دهد. این پمپ در هنگام پمپاژ یک جریان یکنواخت و صاف را متناسب با سرعت چرخش دنده‌های خود فراهم می‌سازد.

?پمپ‌ دنده ای یا پمپ قیر کش از عمل چرخش دنده‌ها برای انتقال مایعات استفاده می‌کنند. دنده ها در ورودی پمپ ایجاد مکش می‌کنند که در نتیجه آن سیال، به داخل پمپ کشیده شده و در داخل حفره‌های دنده‌های پمپ قرار می‌گیرد و در نهایت به لوله خروجی و تخلیه مایع منتقل می‌شود.

✳️پمپ اسید 

⚡️پمپ اسید یکی از دسته پمپ های Centrifuge است و گروه صنعتی درویش ، تامین کننده و نمایندگی رسمی فروش پمپ های سانتریفیوژ مقاوم در برابر خوردگی یا همان ( پمپ ضد اسید ) است که برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان بسیار مناسب طراحی شده است .

⚡️این پمپ برای مشاغل صنایع معدنی ، شیرابه و فلزات فرآوری می کند. پمپهای ما برای انتقال طیف گسترده ای از مواد شیمیایی خورنده شامل اسیدها و دوغابهای اسیدی و همچنین تهیه پمپهای شیمیایی مقاوم در برابر خوردگی و پمپهای سانتریفیوژ عمودی مقاوم در برابر اسید و خوردگی هستند.

⚡️ما طیف وسیعی از پمپهای شیمیایی و پمپهای اسیدی جدید درایو مگ (مگنتی) را تولید و عرضه میکنیم که با راندمان بالا اما به صرفه اقتصادی طراحی شده اند.

⚡️کلیه قطعات مرطوب شونده پمپ مانند پروانه ها از پلاستیک های پیشرفته و گرمانرم برای حداکثر مقاومت در برابر خوردگی ساخته می شوند. فضای داخلی پمپ با پلاستیک و همچنین از نظر مقاومت در برابر مقاومت شیمیایی برتر است.

?پمپ های اسید برای پمپاژ ، گردش مجدد و مخلوط کردن مایعات در صنایع مانند:

?آبکاری 

?دارویی 

?رنگ موها و رنگ 

?ترشی استیل 

?معدن و فرآوری فولاد

?انتقال مایع خورنده 

?تخلیه مخزن به مخزن  

?بارگیری کامیون ها 

?تخلیه اتومبیل های ریلی 

?آبکاری فلزی

?انواع مواد شیمیایی قابل پمپ توسط این پمپ شامل موارد زیر می شود:

?پمپاژ سولفوریک 

?پمپاژ نیتریک 

?پمپاژ هیدروفلوریک 

?پمپاژ حلال 

?پمپاژ آمونیاک 

?پمپ شستشوی شیمیایی 

?پمپاژ محلول اسید 

?پمپاژ کلرید

?پمپاژ مخلوط اسیدی و قلیایی 

?پمپاژ حمام آبکاری (کروم و غیره)

✳️پمپ مواد غذایی 
?پمپ دیافراگمی 

?یکی از مدل های پمپ مخصوص کارخانجات صنایع غذایی، پمپ دیافراگمی است. این مدل از پمپ ها برای انتقال سیالات با ویسکوزیته مختلف مناسب هستند. البته باید در هنگام انتخاب این پمپ مقدار هزینه های لازم برای تامین و نگهداری هوای فشرده را در نظر داشت.

?این مدل از پمپ ها قادر به انتقال مواد حساس میباشند و همچنین توانایی کار بصورت خشک را نیز دارا میباشند. فشار خروجی پمپ دیافراگمی با تنظیم مقدار خروجی فشار باد صورت میگیرد. حداکثر دمای کاری این پمپ ها معمولا ۱۷۶ درجه سانتیگراد است. هد و آبدهی این مدل از پمپ ها بستگی به توان پمپ دارد و میتواند برای کاربری های مختلف متقاوت باشد.

?لوب پمپ 

?از جمله دیگر پمپ مخصوص کارخانجات صنایع غذایی، لوب پمپ ها میباشند. این مدل از پمپ ها شباهت زیادی به پمپ های دنده ای دارند زیرا دارای دنده های برای انتقال سیال میباشند. نقطه تفاوت لوب پمپ ها و پمپ های دنده ای انتقال بسیار نرم آن ها میباشد زیرا در این پمپ ها دنده ها با یکدیگر در تماس نیستند.

?در لوب پمپ ها امکان تغییر جهت چرخش دنده ها براحتی وجود دارد و امکان حرکت رفت و برگشتی سیال وجود دارد. لوب پمپ ها نیز قادر به انتقال سیالات حساس با ذرات جامد میباشند. ماکزیمم دمای کاری لوب پمپ ها ۹۳ درجه سانتیگراد است. لوب پمپ های میتوانند برای مدت کوتاهی بصورت خشک کار کنند.

?پمپ شلنگی 

?پمپ شلنگی نوع دیگری از پمپ مخصوص کارخانجات صنایع غذایی میباشد که برای انتقال سیالات با ویسکوزیته مختلف مناسب هستند. این مدل از پمپ ها آسیب بسیار کمی به مواد در خروجی میزنند و میتوانند کیفیت محصول را در قسمت خروجی تا مقدار مناسبی حفظ کنند.

?این مدل از پمپ ها قادر به انتقال سیالات حساس هستند که میتواند دامنه گسترده ای از سیالات و مواد غذایی را جابجا کنند. پمپ شلنگی قادر به انتقال سیال در دو مسیر رفت و برگشت میباشد که مقدار خروجی سیال با تنظیم دور موتور انجام میشود. ماکزیمم دمای کاری این پمپ ها ۱۲۰ درجه سانتیگراد است. از این پمپ ها برای انتقال سیالات خورنده نیز مناسب هستند.

?پمپ دنده ای 

?پمپ دنده ای یکی دیگر از انواع پمپ مخصوص کارخانجات صنایع غذایی است که در دو نوع پمپ دنده ای داخلی و پمپ دنده ای خارجی است. پمپ دنده ای خارجی دارای یک چرخ دنده که در مرکز پین شده میباشد. پمپ دنده ای داخلی دارای یک چرخ دنده و یک فاصله انداز است که چرخ دنده در مرکز پین نمیباشد. این پمپ ها برای انتقال سیالات حساس مناسب نیستند و برای ارائه فشار بالا در خروجی مناسب هستند.

?پمپ دنده ای مخصوص کارخانجات صنایع غذایی برای انتقال مواد غذایی مانند شیر، شکلات و آب های غلیظ شده مناسب هستند. از جمله خصوصیات این پمپ ها بدنه دوجداره، کارکرد پمپ در حالت خشک، عمر طولانی، انتقال سیالات با ذرات جامد و تنظیم میزان خروج سیال با توجه به دور موتور میباشد. حداکثر دمای کاری این پمپ ها ۲۶۰ درجه سانتیگراد است. این پمپ ها دارای آب بندی مکانیکی میباشند.

?مونو پمپ 

?مونو پمپ یکی دیگر از انواع پمپ مخصوص کارخانجات صنایع غذایی است که برای انتقال مواد رقیق تا غلیظ مناسب هستند. این پمپ های برای انتقال سیالات با ذرات جامد نیز کاربرد دارند. این پمپ ها دارای کارکردی نرم میباشند که در صنایع مختلفی کاربرد دارد.

?یکی از ایرادات این پمپ ها احتمال ورود ذرات جامد به لاستیک های آب بندی آن است که موجب استهلاک شدید اتصالات میشود. میزان خروجی این مدل از پمپ ها را میتوان با تنظیم دور موتور تعیین کرد. از این پمپ ها برای انتقال مواد غذایی حساس نیز استفاده میشود.

?پمپ پروانه لاستیکی 

?پمپ پروانه لاستیکی از جمله پمپ مخصوص کارخانجات صنایع غذایی که دارای حجم انتقال کوچکی میباشد. این پمپ ها برای انتقال سیالات حاوی ذرات جامد مناسب هستند. این مدل از پمپ ها دارای خاصیت خود مکشی هستند. ماکزیمم دمای کاری این پمپ ها ۵۰ درجه سانتیگراد است.

?انواع پمپ های گریز از مرکز 

?پمپ مخصوص کارخانجات صنایع غذایی میتواند از نوع پمپ گریز از مرکز باشد. انتخاب نوع پمپ گریز از مرکز وابسته به نوع کاربری پمپ میباشد. پمپ های گریز از مرکز از پروانه برای انتقال سیال استفاده میکنند که متناسب با غلظت سیال میتوان از پروانه های مختلف استفاده کرد. شیر و روغن های رقیق از جمله سیالاتی هستند که برای انتقال آن ها میتوان از پمپ گریز از مرکز استفاده کرد.

?ماکزیمم دمای عملکردی این پمپ ها ۲۰۰ درجه سانتیگراد است. با توجه به نوع سیال از لحاظ مقدار ذرات جامد موجود میتوان از سه نوع پروانه باز، نیمه باز و بسته برای پمپ گریز از مرکز استفاده کرد. این مدل از پمپ ها برای انتقال سیالات خورنده مناسب هستند و همچنین دارای آب بندی مکانیکی میباشند.

به مدیریت:تقوی

 

 

 

 

 

تولید پمپ در اصفهان , تولید پمپ اسید در اصفهان , تولید پمپ قیر در اصفهان , تولید پمپ الکل در اصفهان , تولید پمپ مواد غذایی در اصفهان , آفاق پمپ اروند در اصفهان , تولید پمپ وکیوم در اصفهان , تولید خودمکش در اصفهان , تولید پمپ مواد غلیظ در اصفهان , تولید پمپ مواد چسبنده در اصفهان , شرکت آفاق اروند , تولید پمپ تقوی در اصفهان , قیمت پمپ اسید در اصفهان , قیمت پمپ قیر در اصفهان , قیمت پمپ الکل در اصفهان , قیمت پمپ مواد غذایی در اصفهان ,