Address & Contact

Our Address

مازندران .چمستان،آهودشت،کوچه شاهد 54

Telephone

تولید شیشه سکوریت،سندبلاست،استخر شیشه ای،نرده شیشه ای و ساخت انواع پنجره آلومینیوم، ترمال بریک البرز

?پنجره‌‌‌های upvc 

??در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره‌‌‌های دنیا پنجره upvc میباشد. در گذشته پنجره‌ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث شد تا پنجره‌‌‌های UPVC ساخته شوند.

??یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است. پنجره‌‌‌های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند. این ویژگی در محصولات آچیلان در , آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند.

??پنجره‌‌‌های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند. این پنجره‌ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

?ترمال بریک چیست؟ 

⚡️ترمال بریک یا گرمابند، عایقی است که در سمت خارجی چارچوب سازه‌ها یا درب و پنجره قرار می‌گیرد. این عایق مانع از جابه‌جایی حرارت می‌شود و برای جدا کردن سازه‌هایی که هدایت حرارتی بالایی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

⚡️آلومینیوم رسانای خوبی از گرما و سرما است و می‌‌تواند گرمای زیادی را از طریق پنجره و درب از دست بدهد، یا به دست آورد. مقاومت بالا و سختی زیاد آلومینیوم باعث شده است، که این فلز به عنوان ماده اولیه در ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار بگیرد. اما رسانا بودن زیاد آلومینیوم ایراد بزرگ این فلز برای استفاده از آن در ساخت درب و پنجره‌های آلومینیومی‌به حساب می‌آید.

⚡️پنجره‌های آلومینیومی‌ترمال بریک با کاهش و کنترل انتقال حرارت یک راه حل سبز برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی در منازل هستند. عملکرد عایقی خوب در پنجره‌های ترمال بریک باعث شده است تا این نوع از پنجره‌ها گزینه مناسبی برای بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان‌های تجاری و مسکونی به حساب آیند.

?شیشه سکوریت  

?شیشه سکوریت هفت برابر از شیشه‌‌‌های معمولی یا خام مقاوم تر است که در مواقع شکستگی به تکه‌‌‌های کوچک بی ضرر و ایمن تبدیل می‌شود.شیشه سکوریت یا شیشه میرال یکی از مقاوم ترین شیشه‌‌‌های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می‌باشد.

?این محصول مقاوم و ایمن طی یک فرایند و عملیات حرارت دهی به دست می‌آید. شیشه معمولی استحکام و ایمنی لازم برای استفاده در بخش‌‌‌های مختلف ساختمان را ندارد. بنابراین باید با طی کردن فرایند هایی از آن یک محصول مقاوم و مستحکم ایجاد کرد.

?تفاوت بین شیشه سکوریت و شیشه معمولی 

?تفاوت اصلی بین شیشه سکوریت و شیشه‌‌‌های خام نحوه ساخت و تولید آن می‌باشد که شیشه خام توسط کوره‌‌‌های مخصوص به دمای بالا رسیده و به سرعت توسط فشار هوای بالا خنک می‌شود و با ساختار متفاوت همان شیشه سکوریت بیرون می‌آید.

?شیشه‌‌‌های سکوریت در صورت شکستن به حالت پودری تغییر حالت کرده ولی شیشه‌‌‌های خام درز برداشته و حالت شمشیری به خود میگیرند.

?شیشه‌‌‌های سکوریت دمای حدود ۳۰۰ درجه را تحمل میکنند ولی شیشه‌‌‌های خام حداکثر تا ۶۰ درجه سانتیگراد را تحمل میکنند.

?شیشه دوجداره  

?شیشه دوجداره شیشه ای می‌باشد که در موازات همدیگر به کارگرفته می‌شود هدف از این استفاده موازی از این شیشه‌ها این است که کارایی شیشه بالا برود همچنین لازم به ذکر می‌باشد شیشه دوجداره در میل ‌‌‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد ۲و۴و۶ ۸ و۱۰ و….

?یکی دیگر از نکات مهم در شیشه دوجداره این می‌باشد که شیشه ای که برای این نوع از شیشه درنظر گرفته می‌شود می‌تواند هر نوع شیشه ای باشد پس شیشه دو جداره یک شیشه خاص نمی‌باشد این شیشه می‌تواند شیشه رفلکس، شیشه سکوریت، شیشه لمینت و…. باشد.

?در بین دو شیشه که به صورت موازی قرار میگیرد از گاز آرگون استفاده می‌شود گاز آرگون یک گاز خنثی می‌باشد و باعث می‌شود خاصیت شنجره بالا برود یکی از مهمترین مزیت‌‌‌های پنجره دوجداره این می‌باشد که عایق بسیار مناسبی برای سرو صدا و سرما و گرما می‌باشد.

?گاز آرگون باعث می‌شود که فضای داخلی و فضای خارجی با یکدیگر تعامل نداشته باشند و به عبارت دیگر روی یکدیگر تاثیر نگذارند البته تنها این مورد نمی‌تواند موجب این امر شود چرا که استفاده از پروفیل و همچنین لاستیک هایی که وجود دارد می‌تواند در بالا بردن مزیت پنجره دوجداره تاثیر گذار باشد.

?سندبلاست چیست؟

?سندبلاست یا ساب پاشی، یکی از انواع روش‌های ماشین‌کاری سایشی است که اغلب به منظور تمیزکاری و آماده‌سازی سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد. سندبلاست برای تمیزکاری سطح اکثر مواد نظیر سنگ، فلز، چوب، بتن، شیشه و حتی پارچه قابل استفاده است.

?کاربرد سندبلاست چیست؟

?سندبلاست، کاربردهای بسیار متنوعی در صنایع مختلف دارد. از متداول‌ترین کاربردهای سندبلاست می‌توان به لایه‌برداری، تمیزکاری، صافکاری و پرداخت سطح، ساخت سطوح تزئینی، آماده‌سازی برای پوشش‌دهی، از بین بردن کپک، حکاکی و پاک کردن روغن از روی سطح خیابان‌ها اشاره کرد.

به مدیریت:بهمن شهاب

 

تولید پنجره upvc البرز در چمستان , تولید شیشه دوجداره صنعتی البرز در چمستان , تولید شیشه سکوریت البرز در چمستان , سندبلاست البرز در چمستان , استخر شیشه ای البرز در چمستان , اجرای نرده شیشه ای البرز در چمستان , ساخت پنجره آلومینیوم البرز در چمستان , ساخت ترمال بریک البرز در چمستان , هزینه تولید پنجره upvc , هزینه تولید شیشه سکوریت , هزینه ساخت پنجره آلومینیومی ,