Address & Contact

Our Address

مشهد ، بلوار میامی ، مهدی آباد ۵ ، پلاک ۲۰ساختمان میلاد

چادر مسافرتی فنری صبوری (مارشال marshal )

⛺️ تولید انواع چادرهای مسافرتی فنری⛺️

⛺️ تولید و پخش چادرهای مسافرتی (مارشال marshal ) مدیریت محمد و علی صبوری مشهد بلوار میامی مهدی آباد 5 پلاک 20 ساختمان میلاد با دوخت صنعتی و گاندکشی شده در کل کشور آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.
محمد صبوری 09155153276
علی صبوری 09155161584

چادرهای مسافرتی فنری صبوری مارشال 

⛺️ چادر مسافرتی تکی و عمده

⛺️ تولیدکننده چادرهای مسافرتی دارای کیفیت بالا که ضد آب می باشد و قادر به ایجاد مانع در برابر برخورد اشعه های مضر خورشید بوده است. در نتیجه می تواند به راحتی گزینه ای منحصر به فرد برای تمامی استفاده کنندگان باشد. کسانی که به محیط های کوهستانی مسافرت می کنند مانند کوهنوردان و صخره نوردان قادر می باشند که این محصولات را مورد استفاده قرار دهند و در نهایت آرامش و راحتی به اقامت خود بپردازند. گزینه ای از ارزان قیمت ترین چادر مسافرتی که کیفیت بالایی نیز دارد محصولاتی با بدنه فنری می باشد که هم تاشو و کم جا بوده اند و هم این قابلیت ها را دارا می باشند. بنابراین بهترین گزینه برای تمامی گروه های استفاده کننده از چادر مسافرتی هستند.

⛺️ کسانی که اهل گشت‌وگذار و سفر هستند، می‌دانند که چادر مسافرتی یکی از وسایل موردنیاز برای سفر است. سفر و گردش آمادگی می‌خواهد فرقی نمی‌کند که یک پیک‌نیک یک‌روزه به اطراف شهر باشد و یا یک سفر کوتاه به دل طبیعت و یا کویرگردی باشد، در هر شرایط و با هر هم‌سفری شما باید در سفر احساس آرامش کنید.

چادرهای مسافرتی فنری صبوری مارشال 

⛺️ طریقه‌ی نصب چادر مسافرتی

بهتر است برای نصب چادر مسافرتی، آن را در مکان‌هایی باز و بر روی سطوحی بگذارید که صاف بوده و سنگ و یا شاخه‌ای در آنجا نباشد. چادر را مثل یک فرش یا پتو پهن کنید. بهتر است این کار را در محل موردنظر انجام دهید تا مجبور به جابجایی چادر بازشده نباشید. سپس بر روی چادر علامت یک ضربدر را مشاهده می‌کنید که نشانه‌ی سقف چادر است. پس‌ازآن در گوشه‌های چادر، ستون‌های آن قرار می‌گیرند که عصاها را باید در سوراخ محفظه‌ی مخصوص آن قرار داده تا از آن‌طرف محفظه خارج شوند. با این کار دو ستون از چهارستون اصلی تشکیل‌شده‌اند. بعد از سرهم کردن ستون‌های فلزی، آن‌ها را دقیقا در مرکز چادر به هم گره‌زده تا قسمت مرکزی سقف چادر محکم شود. حالا ستون‌ها در جای خود قرارگرفته‌اند. در این مرحله چادر را بلند می‌کنیم. در طرف هر عصا، یک قلاب وجود دارد که به حلقه‌های گوشه‌ی چادر متصل و محکم می‌شود. یکی‌یکی حلقه‌ها را به انتهای عصاهای نزدیک به آن‌ها متصل کرده و چادر را در درست‌ترین حالت خود قرار می‌دهیم.

⛺️ چادر دوزی صبوری آماده ارائه هر گونه خدمات چادری با هر ابعاد و اندازه یا هر شکلی می‌باشد.⛺️

 

 

مدیریت : محمد صبوری و علی صبوری

 

چادر مسافرتی فنری 10 نفره , چادر مسافرتی فنری چهار نفره , چادر مسافرتی ضد آب و سرما , چادر مسافرتی حرفه ای , چادردوزی , لوازم چادردوزی , بورس چادردوزی ,