Address & Contact

Our Address

تهران،خاوران

ساخت تخصصی تولید چتر سایبان باغی ویلا رستوران سایبان گستر

✳️سایبان چتری چیست ؟

💫این سایبان های بادوام و تابناک باعث احیای فضای زندگی شما شده و طیف رنگ مورد نیاز شما را اضافه می کنند.لذت بردن از اوقات خوش در فضای بیرون از اتاق ، فضای باغ یا فضای بیرون شما نباید به آب و هوا وابسته باشد. با مجموعه ای از چتر ها و سایبان ها در فضای باز ، از خود محافظت کنید.

💫شما به راحتی می توانید نیازهای خود را با انتخاب گسترده ای از سبک ها و طرح های سایبان های چتری از جمله چترهای میزهای پاسیو ، با پایه یا دیوار آویز مطابقت دهید. بنابراین ، چه به سایه خورشید و چه در پناهگاه از باران احتیاج دارید ، راحتی فضای بیرون شما هرگز محدود نخواهد شد.

✳️ویژگی سایبان چتری چیست ؟

💎استفاده آسان: سیستم این نوع سایبان ها با کاربرد آسان ، جمع آوری و پایین آمدن سایبان را آسان می کند. فناوری موجود در این سیستم باعث می شود که چتر را کج نکنید ، به گونه ای که می توانید با داشتن این نوع سایبان های چتری در فضای باز از سایه به هر زاویه ای لذت ببرید. همچنین ، این ها برای پوشش بهتر سایه کج می شود. حتی پیچیدن راحت تر درمواقعی که در هر نوع آب و هوایی می توان آن ها نگه داشت. بسته بندی راحت و طولانی در اطراف تسمه نیز باعث می شود که در روزهای بادی اتفاقی برای آن ها نیفتد.

💎مقاوم بودن: سایبان از پارچه بادوام ساخته شده است هم چنین این سایبان ها دارای رنگ غنی است و بسیارمقاوم است هم چنین بسیار زیبا عمل می کند و ساختاری محکم دارد.

💎کیفیت عالی: به سادگی این چتر را با استفاده از عملکرد شیب به زاویه مناسب کج کنید بدون این که نگران آسیب به آن باشید.

💎قیمت مناسب: این نوع سایبان ها دارای قیمت مناسب است.

✳️سایبان چتری کجا استفاده میشود؟

🔹🔸سایبان های چتری را میتوان در فضای باز جلوی کافه ها و رستوران ها برای پذیرایی از مشتریان استفاده کرد

🔹🔸سایبان چتری بهترین گزینه برای رستوران های ساحلی میباشد برای لذت بردن از فضای کنار دریا

🔹🔸سایبان چتری بهترین انتخاب برای گذراندن اوقات خوش با خانواده در حیاط خانه

🔹🔸سایبان چتری در پارک ها و فضای سبز نیز قابل استفاده میباشد.

به مدیریت:ریگی

 

 

 

ساخت تخصصی تولید چتر سایبان باغی ویلا رستوران آیریک در خاوران تهران , تولید چتر سایبان باغی در خاوران , ساخت تخصصی چتر سایبان در خاوران , تولید چتر سایبان ویلا در خاوران , تولید چتر سایبان رستوران در خاوران , چتر سایبان گستر , قیمت چتر سایبان در خاوران تهران ,  قیمت چتر سایبان باغی در خاوران تهران , قیمت چتر سایبان ویلا در خاوران تهران , قیمت چتر سایبان رستوران در خاوران تهران , چتر سایبان آیریک ,