Address & Contact

Our Address

مازندران ، ساری

Telephone

تولید چراغ روشنایی صنعتی و تیرهای فلزی انتقال نیرو اجرا روشنایی شهری آرتیما نور در ساری مازندران

⚡️ سیستم های روشنایی صنعتی عامل مهم در ساخت کارخانه و سوله

🔸 یک کارخانه مجهز دارای قسمت های مختلف نظیر انبار، ماشین آلات و ابزارهای تولید است که باید با دقت فضای آنها را طراحی کند. فرض کنید یک کارخانه دارای بهترین تجهیزات است اما سیستم های روشنایی صنعتی روی آن به خوبی پیاده نشده باشد. کاملا مشخص است که فعالیت در این کارخانه سخت بوده و برخی کارها به خوبی پیش نمی رود. تولید چراغ روشنایی صنعتی و تیر فلزی اجرا روشنایی مبلمان شهری آرتیما نور در ساری مازندران

تولید چراغ روشنایی صنعتی و تیر فلزی اجرا روشنایی مبلمان شهری آرتیما نور در ساری مازندران

🔸 سیستم روشنایی صنعتی یکی از مهمترین فاکتورهای راه اندازی سوله یا کارخانه است و باید در کنار عوامل دیگر پیاده سازی شود و امکانات زیرساختی آن در مراحل ساخت کارخانه مورد توجه قرار بگیرد. وقتی زیرساختهای سیستم به خوبی پیاده شوند و چراغ صنعتی مناسب و با کیفیت هم تامین گردد ، کارکنان با دید مناسب و دقیق به کارها می پردازند، چشم آنها خسته نمی شود و درصد خطا کاهش پیدا کند. از همه مهمتر ایمنی افراد در محیط کارخانه تامین شده و جای هیچ نگرانی نخواهد بود.

تولید چراغ روشنایی صنعتی و تیر فلزی اجرا روشنایی مبلمان شهری آرتیما نور در ساری مازندران

⚡️ معیار های مهم این محصول چیست؟

🔸 میزان روشنایی، درخشندگی، یک پارچگی نور، حداقل خیرگی، CRI (یا همان شاخص نمود رنگ) از اهمیت ویژه ای برخوردار است. جالب است بدانید که رعایت این موارد باعث بهره وری و توسعه کارمندان شده و فضای کارخانه یا سوله را دلپذیرتر می کند. طبق تحقیقات متخصصانی که در این زمینه فعالیت می کنند، بهتر است نور چراغ صنعتی به رنگ مهتابی باشد. زیرا نور مهتابی به دلیل داشتن طول موج آبی تاثیرات زیادی روی عملکرد کارمندان می گذارد. یکی از مهمترین این دلایل عملکرد مغز است. موج نور آبی ساعت بدن را به خوبی کنترل کرده و موجب افزایش هوشیاری و تمرکز می شود.

⚡️چراغ صنعتی و سیستم روشنایی صنعتی LED چه مزایایی دارد؟

🔸چراغ صنعتی و روشنایی صنعتی مباحثی هستند که همراه با پیشرفت تکنولوژی و تخصصی شدن خدمات کارگاهی ، به ادبیات کارخانه ها و واحد های صنعتی راه پیدا کردند. رفته رفته در ایران هم با افزایش طیف گسترده ای از کارخانه ها مواجه شدیم.
رشد کارخانه ها باعث شد صاحبان صنایع به فکر فرو بروند و برای تجهیز کردن کارخانه ی خود، به دنبال ابزارهای روشنایی بهینه و مقرون به صرفه باشند. سیستم های روشنایی صنعتی LED یکی از تجهیزاتی هستند که برای کارخانه جات اهمیت داشته و به بهره وری آنها کمک زیادی می کند. همانطور که می دانید برای تیم مدیریت یک کارخانه صرفه جویی در هزینه ها و افزایش بهره وری تولید دو پارامتر بسیار مهم است. تولید چراغ روشنایی صنعتی و تیر فلزی اجرا روشنایی مبلمان شهری آرتیما نور در ساری مازندران

🔴 چراغ صنعتی LED ، باعث صرفه جویی زیادی در هزینه ها می شود.

🔸 چراغ صنعتی LED یکی از مهمترین تجهیزات روشنایی صنعتی است که مصرف برق بسیار پایینی دارد. کلیدی ترین عامل استقبال کارخانه ها از چراغ صنعتی LED ، همین مصرف پایین برق است. طبق تجربه های ما در ۱۵ سال تولید تجهیزات نورپردازی، مصرف برق یک چراغ ال ای دی ، بین ۴ تا ۶ برابر کم تر از چراغ ها و لامپ های نسل قدیم است.

🔸در اصل، کیفیت و میزان روشنایی در کارخانه ها به امری جدی و مهم تبدیل شده است و اکنون هیچ کارخانه ای بدون سیستم روشنایی صنعتی قوی نمی تواند به خوبی فعالیت کند.

🔻نورپردازی شهری و اجزای آن

🔸 نورپردازی شهری در واقع ترکیبی از نورپردازی معابر، بناهای ساختمانی، مبلمان شهری، سامانه های حمل و نقل عمومی، مجسمه ها و آبنماها، بیلبوردها و غیره می باشد. هرکدام از این المان ها با قواعد خاصی نورپردازی می شوند به گونه ای که هم در روز و هم در شب بتوانند جلوه و زیبایی خاصی را در محیط ایجاد نمایند. نورپردازی شهری در شب اهمیت ویژه ای پیدا می کند و باعث ایجاد حس امنیت، آسایش و جذابیت محیط های شهری می شود

🔸به کار بردن یک نورپردازی مناسب در فضاها و مناظر شهری می تواند تاثیر قابل توجهی در ذهنیت افراد داشته و حتی از عوامل معرفی یک شهر محسوب شود. به طور مثال مجسمه ها یا آبنماهایی که میادین اصلی شهر قرار دارند اگر در شب به درستی نورپردازی شوند می توانند ضمن ایجاد زیبایی بصری از نمادها و نشانه های این شهرها محسوب شوند.

تولید چراغ روشنایی صنعتی و تیر فلزی اجرا روشنایی مبلمان شهری آرتیما نور در ساری مازندران

🌀هدف نورپردازی معماری و مبلمان شهری

فضای شهری مانند هر فضای دیگری دارای عناصر و اجزای متفاوتی است که شامل سطوح و فضاهای مختلف می باشد. در یک دسته بندی کلی می توان گفت نقش اساسی نورپردازی در محورهای زیرخلاصه می شود :

🔸کاهش تصادفات رانندگی در شب
🔹افزایش میزان امنیت در رفت و آمد عابران
🔸ایجاد حس امنیت و آرامش به شهروندان بعد از تاریکی هوا
🔹ایجاد روشنایی مناسب کاربری ایستگاه های اتوبوس و مترو
🔸هویت بخشی و جلوه دادن به مجسمه و آبنماهای شهری
🔹مشخص نمودن مسیر گذرگاه عابران، دوچرخه سواران و راننده ها
🔸مشخص نمودن تابلوهای تبلغاتی و بیلبوردهای شهری
🔹ایجاد حس آرامش و امنیت با اجرای نورپردازی مناسب در فضای سبز و پارک ها

تولید چراغ روشنایی صنعتی و تیر فلزی اجرا روشنایی مبلمان شهری آرتیما نور در ساری مازندران

🔰منابع نوری قابل استفاده در نورپردازی معماری و مبلمان شهری

💠 چراغ ها یا روشنایی هایی که برای نورپردازی مبلمان شهری و فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند باید به درستی و متناسب با هر فضایی انتخاب شده و به کار روند. در به کار بردن منابع نوری مختلف باید از کارشناس طراح کمک گرفت تا بتواند شما را در انتخاب چراغ مناسب راهنمایی کند. منابع نوری بسته به شکل انتشار نورشان به سه دسته منبع نقطه ای، خطی و سحطی تقسیم می شوند. این منابع نور را می توان به گونه ای استفاده کرد که هم به صورت آشکار نصب شوند و یا اینکه منبع نور پنهان باشد و تنها پرتوهای نور آن در محیط منتشر شود.

💠 گاهی ممکن است نمایان بودن منبع نور سبب ایجاد خیرگی گردد و یا ممکن است منظره نامطلوبی را ایجاد کند که در این صورت ترجیح بر آن است که منبع نور پنهان باشد. در مواردی که منبع نور آشکار است باید با سایر تجهیزات نورپردازی و همچنین مبلمان شهری هماهنگ باشد. به طور مثال در نورپردازی پل، میدان، آبنما و یا سایر المان های شهری مثل مجسمه ها و نمادها آشکار بودن منبع نور حتی در زیبایی تاثیر بیشتری می گذارد. در نقطه مقابل مثلا در زمان نورپردازی بیلبورد تبلیغاتی هدف دیده شدن پروژکتورها نیست بلکه فقط کافیست محتوای تابلو یا بیلبورد نمایان شود.

تولید چراغ روشنایی صنعتی و تیر فلزی اجرا روشنایی مبلمان شهری آرتیما نور در ساری مازندران

مدیریت : مهندس غربا

 

 

تجهیزات تهویه تونل , تهویه تونل , روش های تهویه تونل , چراغ روشنایی , تخلیه فشار هوا تونل جت فن ,