در اینستاگرام ما را دنبال کنید

نشانی : کرج ، کمالشهر، بعدمیدان بهشتی ، ۳۰ متری صنعتگران پلاک ۸۸

⛓ تولید کابین آسانسور طبسی تولید کننده بهترین کابین های آسانسور با بهترین قیمت

⛓ تولید کننده ی کابینهای مسافر بر ، باربر ، پاناروما و تامین‌ قطعات
⛓ قطعا کابین آسانسور از اصلیترین و مهمترین قطعات آسانسور در نصب آسانسور می باشد. در واقع کابین یکی از قطعات مکانیکی آسانسور بوده و بنوعی مهمترین بخشی از آسانسور است که مسافرین با آن در ارتباط هستند. بنابراین دو چیز در طراحی و ساخت کابین آسانسور بالاترین اهمیت را دارد: مورد اول طراحی شکیل کابین و مورد دوم امنیت جان مسافرین.
⛓ طراحی کابین آسانسور

پر واضح است که هر چه طراحی داخلی یک کابین آسانسور شکیل تر باشد رضایت مسافرین بیشتر فراهم میگردد. همچنین باعث بالا رفتن کلاس کاری مجتمع مربوطه خواهد شد.

⛓تاثیر نوع طراحی کابین آسانسور در امنیت آسانسور

⛓ علاوه بر اینکه باید طراحی داخلی کابین شکیل و زیبا باشد باید نوع ساخت و طراحی کابین آسانسور بگونه ای باشد که امنیت بالایی را نیز برای مسافرین آسانسور برقرار نماید. در واقع در ساخت کابین آسانسور باید دیواره کابین، کف کابین، سقف کابین، قاب و کفشکهای کابین از موادی ساخته شوند که مقاومت بالایی در برابر نیروهایی که هنگام کارکرد آسانسور به کابین آسانسور وارد می شود داشته باشند و بگونه ای باشند که جلوی لرزیدن کابین آسانسور را بگیرند زیرا کابین های غیر استاندارد در توقف های آسانسور و حتی در حرکت بین طبقات دارای لرزش و عدم تعادل هستند.

⛓ در کابین های آسانسوری که توسط شرکت ما تولید می شود جداره کابین از ورق فولادی ساخته می شود که دارای ضخامت بیش از ۱.۵ میلیمتر می باشد تا استحکام کابین بالاتر رود و همچنین دیواره داخلی کابین با موادی مانند فرمیکا، چوب یا ورق روغنی و استیل روکش می شود تا زیباتر و شکیل تر شود.

⛓ همچنین کلیه کابین هایی که توسط شرکت به فروش می رسد دارای تجهیزات جانبی کاملی هستند مانند: نشان دهنده شماره طبقه ، هواکش، دستگیره، چراغ نشان دهنده اضافه بار ، دکمه الکترومکانیکی، زنگ اخبار، دکمه توقف اضطراری و روشنایی فلورسنت و آینه و…

مدیریت : آقای محسن طبسی

09128687437
09358687437

 

بازسازی پروژه میرداماد

 

 

 

پروژه محمد شهرکرج

 


قبل بازسازی پروژه عظیم کرج

 

 

بعد بازسازی پروژه

 

 

 

 

 

 

نمونه سقف های کابین آسانسور

                                                                                 
                                                                                🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

نمونه سنگهای کف آسانسور

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

تعویض سنگ کف آسانسور

 

نمونه کار لیزر شده

 

روکش درب اسانسور

 

 

نصب و تعمیر آسانسور , تعمیر گیربکس آسانسور , تعمیر آسانسور , تعمیرات آسانسور در کرج , تولیدی کابین آسانسور در کرج ,