تولید کننده کرکره برقی آلومینیوم آکادرول

تولید کننده کرکره برقی آلومینیوم آکادرول
◾️امروزه دیگر استفاده از کرکره های سنتی برای مغازه ها و فروشگاه ها بسیار قدیمی شده و کاربرد زیادی ندارند. این کرکره ها علاوه بر صرف نیرو و انرژی زیاد، تلف کردن وقت و زمان، هنگام باز و بسته کردن سر و صدای زیادی ایجاد می‌کردند.

همچنین مقاومت و استحکام بالایی نداشتند و از امنیت بالایی برخوردار نبودند.تولید کرکره برقی یکی از مشاغلی است که افراد زیادی به آن رو کرده اند.

کرکره های برقی یکی از محصولات پر کاربردی برای درب ورودی ساختمان، درب پارکینگ ها، برای مغازه ها و فروشگاه ها است. کرکره برقی یک محصول پیشرفته و مدرن است که کارایی و استفاده از آن بسیار ساده و آسان است.
کرکره های برقی از اجزای مختلفی تشکیل شده اند.

◾️تولید کرکره برقی شامل مراحل پیچیده و متعددی است که و از یک چرخه ی طولانی می‌گذرد تا به دست مشتریان می‌رسد.

✅کرکره های برقی از اجزای مختلفی تشکیل شده اند.

◾️درب و بدنه ی کرکره: این قسمت از جنس های مختلفی ساخته می‌شود. جنس آلومینیوم پر استفاده ترین و پر کابرد ترین در ساخت کرکره ی برقی است. آلومینیوم علاوه بر وزن سبک، از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. وزن سبک آلومینیوم باعث می‌شود تا فشار کمتری به موتور کرکره وارد کند.

قسمت کشویی و ریلی کرکره. این قسمت در دو طرف درب کرکره قرار می‌گیرد و باعث می‌شود تا کرکره از ریل خارج نشود و دچار انحراف نشود. جنس این قسمت از کرکره برقی معمولا از فولاد است.

◾️موتور کرکره برقی:موتور کرکره مهم ترین قسمت در کرکره ی برقی محسوب می‌شود و به عبارتی دیگر می‎‌توان گفت که موتور، قلب کرکره برقی است و در نبود آن کار نمی‌کند. موتورها انواع مختلفی دارند که پر کاربرد ترین آن ها نوع توبلار و سنترال است. موتور دارای مدار الکتریکی و کنترل از راه دور است. انتقال نیرئی برق از طریق اتصال گیربکس به قرقره ی کرکره انجام می‌شود.

◾️قسمت فنری کرکره: این فنرها وزن و نیروی کرکره را در جهت عکس آن خنثی می‌کنند و به راحت باز و بسته شدن کرکره کمک می‌کند.

◾️ریموت: یا کنترل گر. ریموت های کرکره ی برقی کد گذاری می‌شوند و تنها با ریموت مخصوص خود کرکره، و تنها با فشار دادن یک دکمه می‌توان کرکره را بالا یا پایین داد.

◾️خلاص کن دستی:برای مواقع ضروری و در دسترس نبودن ریموت کرکره یا قطع برق شهری، می‌توان با استفاده از خلاص کن دستی کرکره را بالا و پایین داد.

 مدیریت :محمد رضا گنجوی

09124183212
09347680725

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید کننده کرکره برقی آلومینیوم آکادرول در شهریار تهران ,کرکره برقی ,