تولیدی و فروش پارچه برزنت ضد آب منشور بافت در تبریز

🌟خدمات تولید و بافت و رنگ رزی 
🌟تولید کننده انواع پارچه برزنتی ضدآب و ضدحریق ،پارچه کتان کیف و کفش و لباس کار و مصارف نظامی 

شماره های تماس :

09197340519

09143065499

 

به مدیریت:اکبر روزبان

 

✳️برزنت چیست؟

🔺به پارچه هایی که مستحکم تر از پارچه های الیاف طبیعی باشند و به طور کامل در برابر آب و آفتاب مقاوم باشند احساس می شد. تا زمانی که با پیشرفت صنایع پتروشیمی پارچه های الیاف طبیعی و پنبه ای با مواد پلیمری مانند پلی استر ترکیب شدند و نام آن ها برزنت گذاشته شد.

🔺پس از آن و با ورود مواد صنعتی جدید به صنعت پارچه بافی، در زمان تولید پارچه های برزنت، مواد مختلفی به آن ها اضافه شد. هر کدام از این الیاف و مواد پلیمری خاصیت های متفاوتی را به این پارچه ها داد.

🔺پارچه های برزنت عموما دارای خاصیت مقاوم در برابر آب هستند. از ویژگی های دیگر آن ها می توان به ضد حرارت، ضد حریق، ضد آفتاب و مقاوم در برابر وزش باد، وزن زیاد و اجسام تیز اشاره کرد.

✳️موارد کاربرد برزنت از قبیل خام، موادی، آهاری ، چاپی و خطی شامل موارد زیر میباشد:

🔹🔸تولید انواع چتر، سایبان، خیمه
🔹🔸روکش کالا
🔹🔸روکش پالت
🔹🔸چادر اسکلتی (تونلی)
🔹🔸روکش انواع وسایل کشاورزی
🔹🔸خیمه اسکلتی
🔹🔸روکش ضدآب محصولات
🔹🔸روکش کولر
🔹🔸انواع کاور اجناس
🔹🔸علاوه بر مصارفی که برای برزنت در موارد فوق ارائه نمودیم در زمینه تولید کیف و ساک، مخصوصا ساک تبلیغاتی استفاده بسیاری دارد و نکته قابل توجه در این ساک ها استحکام بالا، کیفیت چاپ خوب پارچه، مقاوم در برابر آب و نورخورشید بوده که اتفاقا بسیار استفاده هم می باشند.

✳️انواع برزنت 

💥برزنت خام
💥برزنت خطی
💥برزنت موادی
💥برزنت چاپی

✳️پارچه برزنت شمعی چیست ؟

💫آشنا ترین نوع پارچه های برزنتی، پارچه های شبه پنبه ای قدیمی است که توده ی جامعه با آن آشنایی کامل دارد. اما برزنت شمعی، بر خلاف برزنت های قدیمی از جنس پلی استر است.

💫پارچه های برزنتی از هر نوع که باشند، به دلایلی چون دارا بودن جنس ضخیم و تا حدی خشن، و نفوذ ناپذیری موقت بسیار مناسبی که در برابر آب دارند، مناسب ترین نوع پارچه برای تهیه ی انواع چادرهای مسافرتی و یا خیمه ها به حساب می آیند.

✳️پارچه برزنت کانتینری چیست ؟

🌀پارچه های برزنت کانتینری و پارچه های ترانزیتی یا پارچه برزنت کامیون یکی از پر کاربردترین برزنت ها محسوب می شوند. این به دلیل مقاومت بالای آن ها در برابر نور خورشید و بارندگی می باشد. این پارچه ها از ضخامت و استحکام بیشتری نیز برخوردار هستند.

🌀همین امر باعث می شود در برابر وزش باد نیز مقاومت بیشتری داشته باشند. این پارچه های برزنت که به پارچه های برزنت تریلی نیز معروف هستند از روکش پلاستکی و یورتان ساخته شه اند و در انواع یک لایه، دولایه و سه لایه تهیه می شوند. به همین دلیل ضخامت آن ها بالاتر از برزنت شمعی است.

✳️پارچه برزنت نسوز چیست ؟

⚡️برزنت نسوز که به پارچه های ضد حریق و سرامیکی نیز معروف هستند انواع مختلفی دارند. این پارچه ها به دلیل مقاومت بالا و تحمل دما تا ۵۰۰ درجه سانتی گراد کاربرد بسیار زیادی در صنایع دارند.

 

تولید برزنت

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

برزنت ,  انواع برزنت ,  برزنت منشور بافت ,  تولید برزنت ,  تولیدی برزنت در تبریز , بهترین جنس برزنت ,