تولید کننده انواع درب های لوکس و لابی دایان

تولیدکننده انواع درب های چوبی و ضدسرقت دایان در تهران

شماره تماس 
09360385370
09376626914

ملامینه  ۶۰۰
اچ دی اف ۵۷۰
ضدخش ۵۸۰
ای بی اس ۶۵۰
۵میل پی وی سی ۸۲۰ زیر۹۰
 ۸ میل پی وی سی  ۱۱۵۰ 
۸ میل راش  ۱۱۵۰
 ۵ میل راش ۸۲۰
اچ دی اف پی وی سی ۸۰۰
اچ دی اف یکرو ای بی اس ۶۵۰
اچ پی ال یکرو ای بی اس  ۶۵۰
خدمات لبه ضداب  ۴۵
هزینه بسته بندی  ۴۵
(دایان چوب صفری)
۰۹۳۶۰۳۸۵۳۷۰

🔸 تولید کننده انواع درب های چوبی و صنایع چوب

تولیدکننده درب چوبی

🔸 راهنمای خرید انواع درب اتاق خواب

🔻تعویض درب اتاق خواب نیازمند اندازه های دقیق طول و عرض می باشد. بنابراین ارتفاع و پهنای درب را به وسیله یک متر و به طور دقیق اندازه گیری نمایید. برای اینکه از دقت اندازه ها اطمینان حاصل نمایید، حتما از چند نقطه متفاوت این کار را تکرار نمایید. علاوه بر این، بازشوی درب را نیز مشخص نمایید. درب ها عموماً به سمت داخل باز می شوند، بنابراین راست بازشو هستند. در صورتی که امکان فضای کافی برای باز شدن درب در اتاق خواب وجود نداشته باشد، می توان درب چپ بازشو انتخاب نمود. در این صورت درب به سمت بیرون باز می شود.

 

فروش درب ضدسرقت

💠 درب چوبی اتاق

🔻درب چوبی اتاق یا درب اتاق های مختلف خانه مانند درب اتاق خواب نقش مهمی در طراحی و زیبایی ساختمان و سازه دارد .زمانی که تصمیم به طراحی دکوراسیون منزل خود دارید، متوجه انواع زیاد درب ورودی ساختمان و انواع درب ضد سرقت برای انتخاب خواهید شد. درب چوبی ساختمان مزایا و ویژگی های بسیاری دارد که ما را برای خرید آن ترغیب می کند. یکی از مهم ترین این عوامل تنوعی است که به دلیل جنس چوب درب اتاق ایجاد شده است.

قیمت درب چوبی درتهران

🔻انتخاب درب چوبی اتاق مناسب که دارای کیفیت بالا باشد و همرنگ با رنگ خانه و اتاق ها باشد، می تواند زیبایی خانه شما را دو چندان کند. درب اتاق باید محکم و توپر باشد، تا هم دارای عمر زیاد و هم محافظ خانه شما باشد. گرچه این درب های چوبی لیست قیمت بالاتری دارند . درب چوبی ارزان تر، دارای عمر و استحکام کمتری هستند . درب اتاق می تواند جنس های مختلفی داشته باشند. درب های اچ دی اف دارای استحکام و زیبایی بیشتری نسبت به درب های ام دی اف هستند.درب اتاقی ملامینه هم یکی از انواع درب داخلی ساختمان است که طرفاران خاص خود را دارد.

نصب درب چوبی

🔻به طور کلی، اگر مهارت‌های اولیه نجاری دارید، می‌توانید خودتان هم درب‌های داخلی و هم درب‌های خارجی را تعویض کنید.

انواع درب چوبی درتهران

🔻اما به خاطر داشته باشید که یک حرفه‌ای می‌تواند به سرعت چنین کاری را انجام دهد و در بسیاری از موارد ممکن است عاقلانه‌ترین انتخاب برای اطمینان از انجام درست آن باشد و همانطور که همیشه توصیه می‌کنیم ارزش وقت شما مهم است.

درب چوبی درتهران

🔻همچنین، اگر کار با ابزارهای برقی راحت نیستید یا مهارت‌های اولیه بهبود خانه را ندارید، بخواهید که یک حرفه‌ای را برای انجام این کار خبر کنید.

عکس درب چوبی

 درب چوبی لوکس

🔻درب‌های چوبی سفارشی لوکس مسکونی و تجاری مطابق با مشخصات بیرونی و داخلی خانه به خواست مشتری طراحی می‌شوند. تمام درب‌های چوبی لوکس با استفاده از بالاترین کیفیت و بهترین مواد دست ساز هستند. به این ترتیب، ما خلق منحصر به فرد یک درب چوبی لوکس را که مظهر تجمل و ظرافت است تضمین می‌کنیم.

فروش درب درکرمانشاه

🔻درب‌های چوبی لوکس ساخته می‌شوند تا ورودی خانه‌های لوکس را با سبک‌های منحصر به فرد و در عین حال هنری در سراسر جهان تزئین و برجسته کنند. متخصصان طراحی ما در تلاش هستند تا با استفاده از شیوه‌های مدرن درب‌های ورودی چوبی لوکس تولید کنند.

تولیدکننده درب چوبی در تهران
💠 انواع درب اتاقی
💠 درب اتاق چوبی

🔻درب اتاقی چوبی که با عنوان تمام چوب شناخته می شوند، میتوانند از انواع مختلف چوب از قبیل راش و روس و سایر چوب های رایج در ساخت درب چوبی ساخته شوند ، این نوع از درب های اتاقی معمولا در ساخت خود آثاری از رگه های چوب را دارند که به آن ها گره گفته می شوند که نشان دهنده ساخت ان ها از چوب است.

💠 درب اتاق با روکش مصنوعی

🔻درب های اتاق میتوانند با روکش های مصنوعی مختلف ساخته شوند و بنابر ضرورت در موارد مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

💠 درب اتاق با روکش MDF

🔻درب های با روکش mdf یا همان درب mdf در واقع درب هایی هستند که در ساخت آن ها از ام دی اف استفاده می شود. و میتوانند به صورت روکش دار یا بدون روکش استفاده شوند . درب های اتاقی ام دی اف به دلیل قیمت و کیفیت مناسب و همینطور زیبایی چشمگیر این روزها بیشتر مورد توجه قرار میگرند و میتوانند برای موارد متععد از جمله درب اتاق خواب یا ورودی آشپزخانه استفاده شود.

فروشگاه درب چوبی درکرج

💠 درب اتاق با روکش HDF

نوع دیگری از درب ها که مناسب برای درب های اتاق می باشند درب داخلی چوبی با روکش HDF است. برای ساخت این نوع از درب ها یک کلاف چوبی مستطیل شکل با توجه به ابعاد درب ساخته می شود و سپس ورق های HDF را بر روی کلاف پرس میشوند. این نوع از درب های اتاقی می توانند عایث صوتی و حرارتی باشند. برای این کار فضای خالی میان درب را با پشم سنگ که یک نوع عایق صوتی و حرارتی است پر میکنند. و برای اینکه مقاومت درب در برابر ضربه و شکستکی بیشتر شود فضای خالی میان درب ها را با شبکه بندی های چوبی پر میکنند.

 

💠 درب اتاق با روکش PVC

درب های اتاق با روکش pvc میتوانند برای سرویس بهداشتی و حمام استفاده شوند . دلیل استفاده از این نوع روکش برای درب اتاقی ویژه سرویس بهداشتی و حمام عدم آسیب پذریری درب های pvc در برابر نفوذ آب می باشد. که میتواند موجب ماندگاری بیشتر درب ها در فضای مرطوب باشد. دربpvc میتوانند به عنوان درب های ورودی و درب های ساختمانی نیز استفاده شوند.

مدیریت : آقای رحمان صفری
09125342639 – 09360385370
02156741576

 

abs ضد آب

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

ملامینه HPL

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

درهای لابی ولوکسه باجنس ام دی اف وروکش طبیعی

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

درب های لابی و لوکس
متریال ازچوب روس چوب راش روکش بلوط وروکش ملچ وگردو

 

درب لمسه ضدصدا باروکش چرم مصنوعی

 

 

 

 

ساخت درب چوبی اتاق , روکش درب چوبی اتاق , قیمت درب چوبی اتاق , مرکز فروش درب چوبی در تهران , جدیدترین مدل درب چوبی اتاق , قیمت درب چوبی ورودی آپارتمان , قیمت درب چوبی ارزان اتاق خواب , تولیدکننده انواع درب های چوبی و ضدسرقت دایان در تهران