Address & Contact

تولید کننده انواع سیستم های تهویه مطبوع کولاک تهویه

❄️شرکت کولاک تهویه❄️

به اطلاع می رساند که این شرکت با اتکا به تجربه 11ساله مدیران ارشد و شرکای تجاری خود، فعالیت موفق در سطح کشور و خاورمیانه و با بهره گیری از علم و دانش روز دنیا در راستای تاکید و حمایت از تولید داخلی و افزایش حداکثر توان بومی، این افتخار را دارد که با ارائه بالاترین سطح کیفی در زمینه های طراحی ، تولید و پوشش دهی سیستم های تهویه مطبوع بار دیگر خدمتی در شأن مصرف کننده ایرانی قدم برداشته است.

بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در تامین ماشین آلات واحد تولید، همگام بودن با بالاترین سطح استاندارد در بخش طراحی و تولید، پشتیبانی 24ساعته واحد فروش و خدمات پس از فروش ، حضور برترین های صنعت و دانشگاه از نقاط قوت ما جهت اعتلای نام این شرکت در عرصه تولید داخل و بین الملل می باشد.

تمام تلاش خانواده شرکت ، این است که در قدم اول اعتماد شما و در قدم های آتی رضایت شما را جلب نماید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید👇🏻👇🏻👇🏻
372_16461456812040

 

https://www.instagram.com/omid__zarenejad/

آدرس دفتر : تهران ، خیابان طالقانی ،  بعد ازتقاطع  بهار ،جنب بانک اقتصاد نوین , پلاک 92 
تلفن :02177611091/02177613642 
فکس: 02177611091

به مدیریت : آقای عبدلی

 

❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
❄️ هدف از ساخت تهویه مطبوع چیست؟

شرکت کولاک تهویه در حال حاضر با تکیه بر توان علمی و تجربی مهندسین و متخصصین خود در زمینه ساخت سیستم های مطبوع بیش از 60 مدل از ظرفیت های 5تن تبرید اسمی الی 480 تن تبرید اسمی از نوع کاربردی مختلف در این زمینه از سال 1391 فعالیت خود را آغاز نموده و تعداد انبوهی از دستگاه های تهویه مطبوع در سراسر ایران از جمله : تهران، کرج ، مشهد ، اهواز ، شیراز ، بندر عباس ، قم و… نصب و راه اندازی نموده است.

چیلرهای ساخت این شرکت با کمترین هزینه دستگاه برای تولید آبسرد در نوع خود بوده و مبرد مورد استفاده در این چیلرها سازگار با محیط زیست از نوع HFC می باشد که هیج آسیبی به لایه ازون وارد نمیکنند.
شرکت کولاک تهویه با تولید محصول ملی و مطابق با بالاترین کیفیت و استاندارد های جهانی، گامی موثر در جهت خود کفایی افتصادی و توسعه پایدار کشور برداشته است.
اکنون نیز در شرف برنامه ریزی در جهت صادرات محصولات خود و ورود به عرصه بازارجهانی می باشد.

❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

❄️ خط مشی کیفیت

شرکت تولیدی صنعتی کولاک تهویه تولید کننده انواع چیلرهای تراکمی از نوع هواخنک ، آب خنک ، پکیج روفتاپ انواع ایرواشر، هواساز و فنکوئل با کیفیت های منطبق با استانداردهای روزآمد دنیا و با توجه به رضایت مشتریان را در دستور کارخود قرار داده است.

خط مشی کیفیت به شرح زیر اعلام می گردد:

ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش

جلب رضایت مشتریان

جلب مشارکت کارکنان

بهبود مداوم سیستم مدیریت کیفیت

شرکت تولیدی صنعتی کولاک تهویه فروش را پایان یک قرار داد نمی داند، بلکه شروع یک تعهد به شمار می آورد.

❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

❄️ چیلرهای تراکمی

❄️ (cool water chiller) چیلر تراکمی آب خنک

چیلر تراکمی آب خنک که به آن چیلر آب خنک یا چیلرآبی نیز گفته میشود ، با استفاده از انرژی الکتریکی و نوع جذبی آن با استفاده از انرژی گرمایی باعث ایجاد سرما و برودت می شود .چیلرآبی بر پایه سیکل تبرید تراکمی کار کرده و از قسمت های اصلی کمپرسور ، کندانسور ، اواپراتور ، شیرانبساط الکترونیکی ، مبرد و لوله کشی آن و نیز تجهیزات برج خنک کننده و پمپ تشکیل می شود تا عمل سرد سازی آب را انجام دهد.
به همراه چیلر آبی باید از برج خنک کننده نیز جهت خنک کاری آب کندانسوراز نوع پوسته ولوله باید استفاده شود

❄️ (air conditioner chiller) چیلر تراکمی هواخنک

چیلر هواخنک سیستم برودتی )سرمایشی( است که هم در ساختمان های تجاری ، مسکونی ،اداری و.. برای خنک کاری آب و پمپاژ آن به هوا سازها و فن کوئل های درون ساختمان استفاده می شود و هم کاربردهای صنعتی برای خنک کردن فرآیندها ، دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی دارد.

بخش های اصلی چیلرتراکمی هواخنک عبارتند از کمپرسور، موتورالکتریکی کوپل شده به آن، کندانسور هواخنک ، شیرانبساط ، اواپراتور ، مبرد و لوله های انتقال دهنده مبرد و آب.

❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

❄️ (air conditioner ) هواساز

هواساز دستگاهی است که از آن، جهت سرمایش یا گرمایش و تامین هوای تازه و فیلتراسیون هوا به صورت همزمان استفاده می شود. شاسی دستگاه معمولا از ناودانی فابریک یا ورق خم کاری شده است . فریم دستگاه هواساز از جنس پروفیل آلومینیوم اکسترود شده با اتصالات از جنس آلومینیوم دایکاست با استحکام بالاست. بدنه دستگاه هواساز دارای دو قسمت داخلی و جدار خارجی است که از جنس ورق گالوانیزه است.
یکی از قسمت های اصلی دستگاه هواساز کویل های آن می باشد که با توجه به آب و هوای منطقه از کویل های تیوپ مسی و فین های آلومینیومی ، Blue فین ، Gold فین استفاده می شود.

هواسازهای این شرکت با ظرفیت هوادهی 1000 الی CFM 70000 در انواع یک منطقه ای) Single Zone( و یا چند منطقه ای) Multi Zone( و با ساختارهای افقی ، عمودی و نیمه عمودی با قابلیت نصب انوع کویل های آبگرم ، آبسرد، DX بخار و الکتریکال با المنت های برقی طراحی و تولید می گردند. همچنین قابلیت نصب انواع سیستم های رطوبت زنی مانند نازل سوزنی ، بخار و یا مولد تولید بخار با کنترل میکروپروسسوری ، با امکان تعبیه تجهیزات جانبی از قبیل دریچه بازدید، انواع دمپرهای خاص الومینیومی طرح آرسیو ایتالیا ، صداگیر ، تابلوبرق با سیستم کنترل دور )اینورتر( ، سیستم حفاظت از یخ زدگی کویل ها و سایر ملزومات را دارا می باشند .
دستگاه های هوارسان این شرکت امکان طراحی و نصب مبدل های بازیافت حرارت و برودت جهت کاهش مصرف انرژی در دو مدل Heat Plate ، Heat Wheel به صورت هوا به هوا را دارد.

❄️ شرکت کولاک تهویه پیشرو در طراحی و ساخت دستگاه های هواساز هایژنیک با کاربردهای مختلف جهت مجموعه های بیمارستانی و درمانگاهی ، کارخانه های داروسازی ، صنایع بهداشتی ، صنایع غذایی ، صنایع میکروالکترونیکی، هوافضا ، کشاورزی و.. جهت ایجاد اتاق های تمیز) Cleen room( بدون آلودگی و هیچ گونه ریزگرد و تولید هوای مطبوع با توجه به Classification مورد نیاز با سیستم انتقال دهنده هوا از نوع پلاک فن طراحی و تولید می گردد و در این راستا موفق به اخذ گواهینامه های بین المللی شده است که نشان دهنده کیفیت محصول و مطابقت آن با استانداردهای جهانی می باشد. همچنین با تکیه بر تیم های متخصص خود مدارک و مستندات لازم را جهت معتبر سازی شامل OQ،PQ،DQ،IQ را ارائه می نماید.

روف تاپ پکیج درواقع ترکیبی از چیلر و هواساز در یک مجموعه یکپارچه است. روف تاپ پکیج ها عمل گرمایش و سرمایش ، فیلتراسیون و تنظیم رطوبت هوا را انجام می دهند. اجزای داخلی دستگاه شامل یک چیلر هواخنک ، کویل حاوی مبرد ، کویل آبگرم ، فن ، فیلتر و تجهیزات رطوبت زنی می شود.
از مزایای پکیج روف تاپ می توان به پایین تر بودن قیمت روف تاپ پکیج نسبت به حاصل جمع قیمت چیلر و هواساز اشاره کرد.
این دستگاه از ظرفیت 5 الی 120 تن تبرید بصورت یکپارچه تولید می گردد.
دارای سیستم کنترلی فن ها بصورت اینورتر و دمپر موتورهای اتوماتیک و کنترل دمای مطلئب و سیستم رطوبت زنی و فیلترهای آلومینیومی و در صورت نیاز فیلترهای هپا کیسه ای و ضد باکتری است.
دستگاه روف تاپ پکیج از ظرفیت های 3 الی 80 تن تبرید بصورت یکپارچه و از ظرفیت های 80 الی 320 تن تبرید به صورت مجزا در دو نوع آب خنک و هواخنک طراحی و تولید می گردد.
– امکان نصب فیلترهای هپا و کیسه ای و انواع سیستم های رطوبت زنی با کنترل میکروپروسسوری وجود دارد.
– مشخصات فنی کویل ، فن کندانسور و تابلوبرق این دستگاه مطابق کندانسور چیلرهوایی می باشد.

❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
❄️ (mini chiller)مینی چیلر

مینی چیلر یک دستگاه سرد کننده آب است که پس از سرد کردن ، آب سرد را با پمپ جهت مصارف سرمایشی پمپاژ می کند.پرکاربرد ترین نوع این سیستم ، مینی چیلر تراکمی هواخنک است . کندانسور این دستگاه از لوله های مسی فین دار ساخته می شود که توسط فن خنک می شود و بر خلاف انواع دیگر آن ، هیچ گونه مصرف آب ندارد.یعنی برای خنک کردن کندانسور به برج خنک کننده و متعلقات آن نیازی نیست.
مینی چیلر تراکمی دقیقا مشابه چیلر تراکمی برپایه سیکل تبرید تراکمی )کمپرسور، اواپراتور، کندانسور، شیرانبساط و مبرد( کار می کند و در مداری بسته عمل سردسازی آب انجام می شود. ما در مینی چیلرهای شرکت خود از کمپرسور نوع اسکرال شرکت کوپلند یا دانفوس استفاده می کنیم.
اواپراتور معمولا از نوع شل اند تیوپ )با پوسته فولادی و لوله های مسی( و دربرخی کاربردهای خاص از نوع صفحه ای است

❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

❄️ (fan coil) فن کویل

فن کویل نوعی مبدل حرارتی است که در فصل گرما ، آب سرد تولیدی توسط چیلر یا مینی چیلر و در فصل سرما ، آب گرم تولیدی توسط دیگ یا پکیج ، درون لوله های کویل به گردش در می آید.
فن کویل های کانالی )داکت فن کوئل ها( با میزان هوادهی 800 الی CFM 2000 با کویل مسی در دو مدل عمودی و افقی جهت تامین سرمایش و گرمایش مجتمع های مسکونی ، اداری ، تجاری ، هتل ها ، بیمارستان ها ، سالن های تولیدی و … مورد استفاده قرار میگیرند.
– فن کویل های کانالی یا همان سقفی توکار با توجه به امکان تامین فشار استاتیک بالاتر جهت فضاهایی با ارتفاع بلند )تا 8 متر( و کانال کشی های طولانی مناسب می باشد.

– فن کویل زمینی به دو صورت بالازن و روبرو زن و معمولا در ظرفیت های هوادهی بین 200 تا 1000 فوت مکعب بر دقیقه ساخته می شوند.

– فن کویل دیواری به صورت روبرو زن و با ظرفیت هوادهی بین 200تا 800 فوت مکعب بر دقیقه ساخته می شوند.

❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
❄️ (Airwasher)ایرواشر

دستگاه ایرواشر جهت استفاده تهویه مطبوع و شستشوی هوا و گرفتن الودگی های هوا با بدنه گالوانیزه
سانتریفیوژ )فوروارد و بکوارد( با ظرفیت های 2000 الی CFM 70000 در کلاس های 4 و 6 و 8 با قابلیت نصب انواع فیلترها و کوئل گرمایش و سرمایش تولید می شود.
– جهت افزایش طول عمر دستگاه تشت آن با فایبرگلاس پوشش داده می شود.
– نازل های آن از جنس ABC با دهانه خروجی از جنس استنلس استیل (ضد رسوب) ساخته می شود.
– این دستگاه در مناطق خشک و معتدل جهت خنک کردن مناطق بزرگ فرهنگی ، مذهبی ، صنعتی ، تولیدی و ..
جهت سرمایش و گرمایش و با جذب گرد و غبار در مسیر اگزاست فن ها و برای ایجاد رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد.

❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

❄️ (Cooling tower)برج خنک کننده

شرکت کولاک تهویه انواع برج های خنک کننده کن مورد نیاز مشتریان خود را برای مصارف تهویه مطبوع و صنعتی جهت بازیافت آب و صرفه جویی در مصرف ان در ظرفیت های 5 الی 1250 تن تبرید به صورت مدار باز و مداربسته از نوع بتنی صنعتی ، گالوانیزه مکعبی ، فایبر گلاس مدور و مکعبی طراحی تولید می نماید.
برج های خنک کننده بتنی این شرکت در محل پروژه یا سازه فلزی با پوشش فایبر گلاس و برج های خنک کننده گالوانیزه با فن سانتریفیوژ و بدنه با پوشش رنگ الکترواستاتیک و قسمت تشت با پوشش فایبرگلاس جهت تداوم بیشتر در برابر پوسیدگی و برج های خنک کننده فایبرگلاس از جنس FRP با ضخامت مناسب و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش )خورشیدUV( و رطوبت بالا ساخته می شوند. کویل های مدار بسته این دستگاه با لوله های مسی و فولادی با روکش گالوانیزه گرم متناسب با دبی مورد نیاز طراحی و تولید می شود.

❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

 

⚡️امروزه به سبب گسترش زندگی ماشینی و افزایش آلاینده ها و ویروس های متعدد، سلامت هوای محیط تاثیر مهمی بر زندگی انسان داشته و بسیار حائز اهمیت است. به همین منظور استفاده از تهویه مطبوع هوای ساختمان، محل کار، مجتمع ها و… می تواند بر بهبود سبک زندگی و سلامتی انسان ها بسیار تاثیرگذار باشد.

هدف از تهویه مطبوع

تهویه ی مطبوع از طرق مختلف این شرایط را در محیط های مسکونی، صنعتی، تجاری، پزشکی، اداری و بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی برای انسان فراهم می‌کند که عبارتند از:

بوجود آوردن هوای پاک و سالم
کنترل سرعت وزش هوا و تصفیه ی هوا
کنترل رطوبت به وسیله ی خشک کردن ورطوبت دهی
کنترل دمای محیط به وسیله ی سرمایش و گرمایش دهی
ضد عفونی و ایزوله کردن هوا در محیط های پزشکی و بیمارستان ها

همچنین تهویه ی مطبوع نقش مهمی در آسمان خراش های بزرگ و محیط های دریایی مانند آکواریوم ها که ایمنی و سلامت محیط اشان وابسته به تغییرات دما و رطوبت است ایفا می‌کند.

 

 

 

⚡️وظایف اصلی یک سیستم تهویه هوا عبارت‌اند از:

کنترل کننده ی سرعت وزش هوا
از بین برنده ی گازها و بو های سمی
تصفیه کننده هوا و ایجاد کننده ی هوای پاک و سالم
کنترل کننده ی رطوبت به‌ کمک خشک‌کردن و رطوبت دهی
ضدعفونی و ایزوله کننده ی هوا در بیمارستان‌ها و کلینیک ها
کنترل کننده ی دمای محیط به‌ کمک سرمایش و گرمایش دهی

⚜️قسمت های تشکیل دهنده‌ی یک سیستم تهویه ی مطبوع

پمپ ها: وظیفه‌ی حرکت سیال ها را دارند.

مخازن انبساطی: این مورد تنها در سیستم های تهویه مطبوع تمام آب وجود دارد.

هواکش و فن ها: هواکش و فن ها قلب تپنده ی این سیستم ها هستند آنها با جابجایی هوای سرد یا گرم عبوری از کویل ها را دارند.

کویل ها: نقطه ی تبادل حرارت در سیستم های سرمایش و گرمایش هستند و به دو قسمت سرمایشی و گرمایشی طبقه بندی می‌شوند.

رطوبت گیر ها: این وسیله با سرد کردن هوا دمای آن را به زیر نقطه ی شبنم می‌رساند و رطوبت هوا به صورت قطرات ریز از هوا خارج می‌شود.

تقسیم بندی سیستم های تهویه مطبوع بر اساس درجه حرارت

⭐️زمستانی و تک فصلی گرم کننده

شوفاژ با دیگ آب گرم و پکیج دیواری از جمله سیستم هایی هستند که توانایی گرمایش در زمستان را دارند.همچنین سیستم های دارای حرارت مرکزی، بخاری و شومینه ها نیز از این قابلیت برخوردار هستند که کیفیت پاسخگوییپایین تر و نواقص بیشتری نسبت به سیستم های حرارت مرکزی دارند.

⭐️تابستانی و تک فصلی سرد کننده

اسپلیت (سرد کننده)، کولر گازی و کولر آبی از جمله سیستم های تک فصلی سرد کننده هستند که کارکرد آن ها بر اساس چرخه های تبرید بوده و سیستم های متفاوتی دارند.

⭐️دو فصلی گرم و سرد کننده

چیلر، مینی چیلر، فن کویل، سیستم VRF و هواساز از جمله سیستم هایی هستند که در دو فصل گرم و سرد سال قابل استفاده هستند. کاکرد آن ها به این صورت است که یا از سیستم یکپارچه ی دو فصلی و یا از دو سیستم مجزای زمستانی و تابستانی به صورت همزمان استفاده شده است. این نوع از سیستم ها در مناطق سردسیر یا گرمسیر کاربرد ندارد و باید از سیستم های تک فصلی استفاده شود. ولی در سایر مناطق استفاده از سیستم دو فصلی رواج بیشتری داشته زیرا قابلیت بیشتری دارد و در برخی هزینه ها صرفه جویی می شود.

انواع سیستم های تهویه مطبوع

با رویکرد های مختلفی می توان سیستم های تهویه مطبوع را طبقه بندی نمود.

از نظر کاربر این سیستم ها می توانند مرکزی، مجزا یا ترکیبی باشند.

از سیستم های تهویه مطبوع مرکزی می توان به چیلر و فن کویل اشاره کرد.
در سیستم مجزا می توان از کولر آبی یا اسپلیت دیواری به همراه پکیج دیواری مستقل و رادیاتور استفاده کرد.
سیستم ترکیبی نیز شامل موتورخانه ی گرمایشی مرکزی به همراه رادیاتورها / کویل های آب گرم برای گرمایش، و سیستم اسپلیت دیواری یا داکت اسپلیت یا کولر آبی جهت سرمایش است.

از دیدگاه انرژی مصرفی می توان سیستم های تهویه مطبوع را در زمینه ی سرمایش به دو دسته ی زیر تقسیم بندی کرد:

تمام برقی مانند چیلر های تراکمی، اسپلیت کانالی، وی آر اف VRF
ترکیبی گاز و برق همانند چیلرهای جذبی و جی اچ پی GHP یا پمپ حرارتی گازی

از دیدگاه طرز خنک سازی کندانسور می توان سیستم های تهویه مطبوع را به دو سیستم تقسیم کرد:

آب خنک همانند چیلرهای جذبی یا تراکمی آب خنک که نیاز به برج خنک کننده دارند
سیستم هواخنک مانند چیلر تراکمی هوا خنک، اسپلیت، اسپلیت کانالی، وی آر اف VRF و جی اچ پی GHP یا پمپ حرارتی گازی

از نظر سیال انتقال حرارت می توان دو دسته ی زیر را در نظر گرفت:

سیستم های آبی که در آن سیال انتقال حرارت آب است و توسط چیلر یا بویلر و دیگ تولید می شود و با استفاده از پمپ ها به واحد های توزیع هدایت می شود

سیستم های با مایع مبرد که در قسمت اواپراتور هوا را سرد می کنند و با استفاده از سیال هوا دما، رطوبت، کیفیت و فشار طرح داخل را تنظیم می کنند. مثال بارز این نمونه سیستم های وی آر اف، اسپلیت کانالی و اسپلیت دیواری هستند. توجه داشته باشید که در اغلب مواقع از سیستم های ترکیبی استفاده می شود.

از نظر نوع انتقال سیال انتقال حرارت می توان

با استفاده از لوله های گالوانیزه یا چند لایه آب را و یا با استفاده از لوله های مسی مبرد را انتقال داد.
به وسیله ی کانال های هوا و با استفاده از ایرواشر، هوارسان یا کولر آبی هوا را انتقال داد.

 

 

چیلرهای تراکمی :

چیلرهای تراکمی آب خنک و هواخنک(cool air & cool water chiller)

– چیلرهای ساخت شرکت کولاک تهویه با کمپرسور اسکرال (Scroll) و از نوع Hermetic  در ظرفیت های 3/5 الی 120 تن تبرید و با کمپرسور رفت و برگشتی (Reciprocation) از نوع Semi-Hermetic در ظرفیت های 3/5 الی 280 تن تبرید و با کمپرسور اسکرو (Screw) از نوع Semi-Hermetic در ظرفیت های 50 الی 150 تن تبرید قابل طراحی و تولید می باشند.

– کمپرسورهای مورد استفاده در چیلرهای تراکمی این شرکت ساخت معتبرترین تولیدکنندگان جهانی نظیر کوپلند ، بیتزر، دانفوس ، هنبل می باشد.

– طراحی و ساخت چیلرها بر مبنای درخواست مشتری و شرایط آب و هوایی و اقلیمی با کندانسورهای آب خنک و هواخنک به صورت یکپارچه و مجزا با انواع مبردهای نظیر R410-R22-R134a-R407c با بهره گیری از سیستم کنترل میکروپروسسوری، الکترومکانیکی و سیستم کنترل هوشمند PLC با قابلیت اتصال به سیستم BMS جهت استفاده تهویه مطبوع و صنعتی انجام می شود.

– اواپراتورهای ساخت شرکت کولاک تهویه از نوعShell & Tube  (پوسته فولادی بدون درز) با لوله های مسی فین دار خارجی (Low Fin) طراحی و تولید میشود.

– کندانسورهای هوایی جهت استفاده چیلرهای هواخنک به صورت یکپارچه با چیلر یا مجزا از چیلر با کویل های مسی و با پره های آلومینیومی بدون روکش و یا با روکش (Blue Fin/Gold Fin) و یا فین های مسی متناسب با شرایط آب و هوای محل مورد استفاده  با فین های آکسیال ساخت برندهای معتبر اروپایی با ظاهر بسیار زیبا و با راندمان حداکثری طراحی و تولید می گردد.

– دسترسی آسان به کویل ها و فن ها یکی دیگر از مزیت های چیلر تولیدی این شرکت می باشد.

– تابلو برق های چیلرهای ساخت این شرکت با بدنه از جنس ورق گالوانیزه با رنگ پودری الکترواستاتیک پلی استر از مرغوب ترین لوازم برقی اعم از اشنایدر ( تل مکانیک فرانسه ) ، ال جی و هیوندای با طراحی منحصر به فرد مدار فرمان و قدرت با امکان اتصال به سیستم BMS و کنترل از راه دور با تکنولوژی روز دنیا با IP54 طراحی و تولید می شود.

 روف تاپ پکیج(Roof top package)

دستگاه روف تاپ پکیج از ظرفیت های 3 الی 80  تن تبرید بصورت یکپارچه و از ظرفیت های80  الی 320 تن تبرید به صورت مجزا در دو نوع آب خنک و هواخنک طراحی و تولید می گردد.

– امکان نصب فیلترهای هپا و کیسه ای و انواع سیستم های رطوبت زنی با کنترل میکروپروسسوری وجود دارد.

– مشخصات فنی کویل ، فن کندانسور و تابلوبرق این دستگاه مطابق کندانسور چیلرهوایی می باشد.

 

هواساز هایژنیک(Hygienic air conditioner)

شرکت کولاک تهویه پیشرو در طراحی و ساخت دستگاه های هواساز هایژنیک با کاربردهای مختلف جهت مجموعه های بیمارستانی و درمانگاهی ، کارخانه های داروسازی ، صنایع بهداشتی ، صنایع غذایی ، صنایع میکروالکترونیکی، هوافضا ، کشاورزی و.. جهت ایجاد اتاق های تمیز (Cleen room) بدون آلودگی و هیچ گونه ریزگرد و تولید هوای مطبوع با توجه به Classification مورد نیاز با سیستم انتقال دهنده هوا از نوع پلاک فن طراحی و تولید می گردد و در این راستا موفق به اخذ گواهینامه های بین المللی شده است که نشان دهنده کیفیت محصول و مطابقت آن با استانداردهای جهانی  می باشد. همچنین با تکیه بر تیم های متخصص خود مدارک و مستندات لازم را جهت معتبر سازی شامل IQ،DQ،PQ،OQ را ارائه می نماید.

 

هواساز صنعتی(Industrial air conditioner)

هواسازهای این شرکت با ظرفیت هوادهی 1000 الی CFM 70000 در انواع یک منطقه ای (Single Zone) و یا چند منطقه ای (Multi Zone) و با ساختارهای افقی ، عمودی و نیمه عمودی با قابلیت نصب انوع کویل های آبگرم ، آبسرد ، DX  بخار و الکتریکال با المنت های برقی طراحی و تولید می گردند. همچنین قابلیت نصب انواع سیستم های رطوبت زنی مانند نازل سوزنی ، بخار و یا مولد تولید بخار با کنترل میکروپروسسوری ، با امکان تعبیه تجهیزات جانبی از قبیل دریچه بازدید، انواع دمپرهای خاص الومینیومی طرح آرسیو ایتالیا ، صداگیر ، تابلوبرق با سیستم کنترل دور (اینورتر) ، سیستم حفاظت از یخ زدگی  کویل ها و سایر ملزومات را دارا می باشند. دستگاه های هوارسان این شرکت امکان طراحی و نصب مبدل های بازیافت حرارت و برودت جهت کاهش مصرف انرژی در دو مدل Heat Wheel ، Heat Plate به صورت هوا به هوا را دارد.

 

برج خنک کننده(Cooling tower)

شرکت کولاک تهویه انواع برج های خنک کننده کن مورد نیاز مشتریان خود را برای مصارف تهویه مطبوع و صنعتی جهت بازیافت آب و صرفه جویی در مصرف ان در ظرفیت های 5 الی 1250 تن تبرید به صورت مدار باز و مداربسته از نوع بتنی صنعتی ، گالوانیزه مکعبی ، فایبر گلاس مدور و مکعبی طراحی تولید می نماید.

 برج های خنک کننده بتنی این شرکت در محل پروژه یا سازه  فلزی با پوشش فایبر گلاس و برج های خنک کننده گالوانیزه با فن سانتریفیوژ و بدنه با پوشش رنگ الکترواستاتیک و قسمت تشت با پوشش فایبرگلاس  جهت تداوم بیشتر در برابر پوسیدگی  و برج های خنک کننده فایبرگلاس از جنس FRP با ضخامت مناسب و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش (خورشیدUV) و رطوبت بالا ساخته می شوند. کویل های مدار بسته این دستگاه با لوله های مسی و فولادی با روکش گالوانیزه گرم متناسب با دبی مورد نیاز طراحی و تولید می شود.

 

ایرواشر(Airwasher)

دستگاه ایرواشر جهت استفاده تهویه مطبوع و شستشوی هوا و گرفتن الودگی های هوا با بدنه گالوانیزه سانتریفیوژ (فوروارد و بکوارد) با ظرفیت های 2000 الی CFM 70000 در کلاس های 4 و 6 و 8 با قابلیت نصب انواع فیلترها و کوئل گرمایش و سرمایش تولید می شود.

– جهت افزایش طول عمر دستگاه تشت آن با فایبرگلاس پوشش داده می شود.

– نازل های آن از جنس ABC با دهانه خروجی از جنس استنلس استیل (ضد رسوب) ساخته می شود.

– این دستگاه در مناطق خشک و معتدل جهت خنک کردن مناطق بزرگ فرهنگی ، مذهبی ، صنعتی ، تولیدی و .. جهت سرمایش و گرمایش و با جذب گرد و غبار در مسیر اگزاست فن ها و برای ایجاد رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد.

 

فن کویل کانالی(Docted fan coil)

فن کویل های کانالی (داکت فن کوئل ها) با میزان هوادهی 800 الی CFM 2000 با کویل مسی در دو مدل عمودی و افقی  جهت تامین سرمایش و گرمایش مجتمع های مسکونی ، اداری ، تجاری ، هتل ها ، بیمارستان ها ، سالن های تولیدی و … مورد استفاده قرار میگیرند.

– فن کویل های کانالی با توجه به امکان تامین فشار استاتیک بالاتر جهت فضاهایی با ارتفاع بلند (تا 8 متر) و کانال کشی های طولانی مناسب می باشد.

 مینی چیلر

مینی چیلر دستگاه سرد کننده آب است که پس از سرد کردن ، آب سرد را با پمپ جهت مصرف های سرمایش پمپاژ می کند. مینی چیلر با سرد کردن آب و پمپاژ آن به فن کویل ها ، عمل سرمایش هوا را انجام می دهند. کمپرسور مینی چیلرها معمولا از نوع اسکرال استفاده می شود.ما در شرکت خود از کمپرسورهای نوع اسکرال شرکت کوپلند(copeland) یا دانفوس(Danfoss) استفاده می کنیم.هرچه ظرفیت دستگاه افزایش یابد بجای استفاده از 1 کمپرسور در نتیجه 1مدار تبرید از 2 کمپرسور و 2 مدار تبرید استفاده می شود. مزیتی که 2 مداره ایجاد می کند این است که علاوه بر کاهش مصرف برق در صورت بروز خرابی در یکی از کمپرسورها، دستگاه با 50 درصد توان به کار خود ادامه داده تا در زمان مناسب ایراد مدار دیگر برطرف شود.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

چیلرهای هواخنک
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
چیلر اب خنک ۴۲۰ تن
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
برج خنک کننده
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
هواخنک
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
هوا ساز هایژنیک
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
ایرواشر
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
فن کوئل

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید کننده انواع سیستم های تهویه مطبوع در تهران , سیستم تهویه مطبوع , سیستم تهویه مطبوع در تهران , انواع سیستم تهویه مطبوع  , سیستم های تهویه مطبوع کولاک تهویه , انواع تهویه مطبوع مورد استفاده در ساختمان ها ,انواع سیستم های تهویه مطبوع ,  بورس تهویه مطبوع تهران , سیستم تهویه مطبوع خانگی , شرکت های فعال در زمینه تهویه مطبوع ,  بزرگترین شرکت تهویه مطبوع ایران , لیست شرکت های صنایع برودتی ,