Address & Contact

Our Address

اردبیل،میدان ایثار

Telephone

شیرآلات آرسا در اردبیل

✳️شیرآلات اهرمی چیست؟

💫شیرآلات اهرمی یا شیرآلات کارتریجی به حدی متداول است که حتما بدون اینکه متوجه باشید تعداد بسیاری از آن را در هر جایی دیده‌اید.شیرآلات اهرمی (کارتریجی)، نسل جدیدتری از شیرآلات است که ضمن سهولت عملکرد، کاربرد و دوام بیشتری نسبت به شیرآلات کلاسیک دارد.همچنین امروزه این شیرآلات به دلیل زیباتر بودن و قابلیت آن‌ها در مصرف کمتر آب و مقاومت آنها در برابر خرابی رواج بیشتری پیدا کرده‌اند.

💫شیرآلات اهرمی بر خلاف شیرهای کلاسیک که دو دسته (دستگیره) دارند، تنها یک اهرم کنترل جریان آب دارد. با بالا بردن اهرم، شیر آب باز و با پایین آوردن آن بسته می‌شود. چرخاندن اهرم به سمت چپ، باعث گرم شدن آب و چرخاندن آن به سمت راست باعث سرد شدن آب می‌گردد.کارتریج ها در اندازه های ۲۵، ۳۵، ۴۰ و ۴۵ موجود می باشند و همانطور که پیداست خروجی آب مثلاً در کارتریج ۴۰ بیشتر از ۳۵ می‌باشد.

✳️ساختار شیرآلات اهرمی 

🔺شیرهای اهرمی نسبت به شیرآلات بهداشتی کلاسیک اجزا و قطعات کوچک‌تر و بیشتری دارند. در واقع ساختار شیر اهرمی نسبت به نوع کلاسیک پیچیده‌تر است.در شیرهای اهرمی آب سرد و گرم هر دو، تا بدنه شیر بالا آمده سپس آب وارد دایورتر می‌شود.

🔺دایورتر دقیقاً زیر کارتریج قرار دارد. در قسمت بالای کارتریج نیز چند آب بند وجود دارد. این آب بندها مانع از خروج آب از بالای اهرم می‌شوند.بین اهرم و کارتریج نیز چندین صفحه سرامیکی تعبیه شده تا اهرم به راحتی و بدون ساییدگی حرکت کند.

✳️ مزایای شیرهای اهرمی

🔸🔹در شیر ظرفشویی با استفاده از شیرآلات اهرمی به سادگی می‌توان ورودی و خروجی آب را تنظیم کرد و همچنین میزان فشار آب گرم یا آب سرد به سادگی قابل تنظیم می‌باشد.

🔸🔹همچنین به خاطر اینکه فضای کمتری اشغال می‌کند، استفاده از آن باعث می‌شود که فضای بیشتری بر روی سینک ظرفشویی خالی بماند. این مزیت هم موجب نظم بخشیدن به سینک ظرفشویی است و هم موجب شست و شوی راحت‌تر سینک می‌شود.

🔸🔹در شیر دوش حمام نیز می‌توانید میزان خروج آب را در چندین درجه مختلف تنظیم بگردانید و همچنین ارتفاع دوش‌ها هم در این نوع شیرآلات قابل تنظیم می باشند.

🔸🔹با نصب این شیر آلات می توانید زیبایی دو چندانی را به آشپزخانه خود ببخشید. شیر آلات اهرمی در رنگ های مختلف قابل سفارش است حتی رنگ‌های غیر معمول مانند قرمز و آبی. شیرآلات به رنگ طلایی معمولا طرفداران خاصی دارد که با نصب آن می‌توان حس لوکس بودن را به منزل داد.

🔸🔹نصب شیرآلات اهرمی همچنین موجب صرفه جویی در مصرف آب می‌شود. حتما تا به حال با شیرآلات معمولی کار کرده‌اید. زمانی که می‌خواهید شیر را ببندید، باید چند دور آن را بچرخانید که این کار چند ثانیه طول می‌کشد و در طی این زمان، همچنان آب در حال مصرف شدن است که این باعث هدر رفتن آب می‌شود.

🔸🔹اما در مقابل شیرآلات اهرمی با یک اهرم باز و بسته می‌شوند، این کار خیلی سریع انجام می‌شود و از هدر رفتن آب جلوگیری می‌کند.

🔸🔹علاوه بر این‌ها در شیرآلات معمولی از واشر استفاده می‌شود، واشر استفاده شده دوام زیادی ندارد و زود دچار خرابی می‌شود و بر اثر خرابی آن، شیر استفاده شده چکه می‌کند.

🔸🔹اما در مقابل برای ساخت شیرآلات اهرمی به جای واشر از یک نوع دیسک استفاده شده است که باعث بالا رفتن انعطاف پذیری شیر می‌شود و به دلیل همین انعطاف پذیری، شیر دوام بالایی دارد و خیلی دیر خراب می‌شود.

🔸🔹در کل شیرآلات اهرمی ساختمانی دارای مزایای بسیاری نسبت به شیرآلات قدیمی‌تر می‌باشند.

به مدیریت:محمد واثقی

 

تولید کننده انواع شیرآلات اهرمی آرسا در اردبیل , تولید کننده انواع شیرآلات اهرمی در اردبیل , انواع شیرآلات اهرمی آرسا , قیمت انواع شیرآلات اهرمی در اردبیل , شیرآلات اهرمی واثقی در اردبیل , شیرآلات اهرمی آرسا ,