تولید کننده انواع مبلمان و سرویس خواب، جهیزیه عروس آیلان توس

⚡️تولید کننده انواع مبلمان راحتی ، سرویس خواب و جهیزیه کامل عروس

⚡️تنوع در طراحی و تولید و استفاده از بهترین چوب

⚡️تنوع در جنس و رنگ و انواع پارچه‌‌‌

⚜️ویژگی‌های مبل خوب چیست؟

?ارتفاع پشتی یک مبل خوب باید بگونه‌ای باشد که شانه‌ها و قسمتی از گردن را محافظت کند.

?قسمت پشتی یک میل استاندارد باید بتواند گودی کمر را پوشش دهد.

?ارتفاع مبل از سطح زمین باید به گونه‌ای باشد که پا‌ها نه چندان کشیده و نه خم شوند.

?چنانچه رویه مبل از چرم تهیه شده باشد، باید از سطحی ناصاف جهت جلوگیری از تعریق برخوردار باشد

?قسمت‌های مختلف مبل باید نرمی‌استانداردی داشته باشند به گونه‌ای که نه آنچنان سفت باشند که باعث برهم زدن آرامش شوند و نه آنچنان نرم که قسمت‌های چوبی مبل لمس شوند.

?وزن مبل یکی از ویژگی‌هایی ایست که باید به آن توجه شود. مبلمان منزل باید از وزن سبکی برخوردار باشند و حمل آن به سادگی میسر باشد.

?به کار گیری مرغوب ترین چوب موجود در بازار ایران که قابلیت استفاده مبلمان را در هر شرایط آب و هوایی داراست

? استفاده از با کیفیت ترین اسفنج موجود بازار ایران باعث تولید محصولات با درجه کیفی بسیار بالا شده که به راحتی می‌توان مبلمان را سال‌‌‌های طولانی بدون از دست دادن کیفیت اولیه استفاده نمود

?راحتی و تخت خواب شو، رویه کوبی مبل و تعویض رویه آن، تعمیر و رنگ کاری مبل، براق سازی سطوح مبل و…

?این روزها با توجه به اندازه و حجم کم فضاها سرویس خواب باید متناسب با محیط طراحی شود. فضای کم در اتاق خواب‌ها سبب شده است سازندگان سرویس خواب به فکر ایده‌های جدید به این منظور باشند.

?راهنمای خرید سرویس خواب

?برای خرید سرویس خواب مناسب در اتاق خواب باید نکات زیادی را مورد نظر داشته باشید تا علاوه بر زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق خواب فضای پر از آرامش برای شما فراهم باشد و یکی از این نکات، انتخاب سرویس خواب متناسب با سبک دکوراسیون منزل و متناسب با ابعاد اتاق خواب می‌باشد. سعی کنید سرویس خوابی خریداری کنید که از متریال با کیفیت در ساخت آن استفاده شده باشد تا برای طولانی مدت بتوانید از آن استفاده کنید

?علاوه بر متریال مناسب بهتر است سرویس خوابی که خریداری می‌کنید اتصالات محکمی‌داشته باشد تا هنگام خوابیدن و نشست و برخاست روی مبل صدای جیر جیر ندهد و آرامش شما را برهم نزند.

?انتخاب نوع سرویس خواب مانند سرویس خواب چوبی و سرویس خواب فلزی و همچنین فرم و شکل ظاهری آن کاملاً مطابق با سلیقه شما و تم دکوراسیون منزل خواهد بود. اما فراموش نکنید که تناسب و هارمونی در زیبایی منزل حرف اول را می‌زند

?سرویس خواب سنتی:

?در سرویس خوابهای سنتی تمامی‌قطعات آن از چوب درختان راش وافرا و یا گردو ساخته شده است. در این مدل سرویس خواب، تمامی‌اجزا و ملزومات آن دارای پایه‌‌‌های زمخت چوبی بوده و در ساختار تاچی شکل بالای تخت خواب و پایین آن کاملا منبت کاری شده است.

?سرویس خواب کلاسیک:

?سرویس خواب‌‌‌های کلاسیک برگرفته از سرویس خوابهای سنتی بوده با این تفاوت که زمختی و شلوغی و سنگینی سرویس خواب‌‌‌های سنتی در آنها کمتر دیده میشود و با استفاده از چوب‌‌‌های کمتر کار شده و ساده تر و حذف بعضی مولفه‌‌‌های سرویس خواب سنتی مثل منبت کاری روی چوب تغییراتی در آن بوجود آمده است.

?سرویس خواب مدرن:

?سرویس خواب مدرن با استفاده از مصنوعات چوبی مثل ام دی اف و نئوپان در ساختار تولید آن استفاده شده است و تنوع رنگ در آن بسیار زیاد شده و اتصالات بکار رفته در آن از نوع اتصالات جدید و امروزی بوده که باز و بسته کردن آنها راحت تر شده و قابلیت‌‌‌های جدید در آن لحاظ گردیده است.

به مدیریت : طلایی

 

 

تولید کننده انواع مبلمان و سرویس خواب در تهران , جهیزیه عروس در تهران , قیمت مبلمان  , قیمت سرویس خواب  , مبلمان ارزان , سرویس خواب ارزان  , انواع جهیزیه عروس , جهیزیه کامل عروس  ,