تولید کننده درب و پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم پنجره سازان شریفی

?سازنده  انواع درب و پنجره upvc و آلومینیوم 

?اجرای  انواع توری و سقف کاذب

?​پنجره upvc (یو پی وی سی)

upvc مخفف کلمات Unplasticised Poly Vinyl Chloride است.این ماده یک نوع ترموپلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی نفت خام ونمک طعام است.

?ویژگی های upvc ( یو پی وی سی )

?زیبائی: درب و پنجره های ساخته شده از پروفیلهای با upvc ( یو پی وی سی )وجود طرحها و رنگهای بسیار تمام انتظارات شما را از نظر زیبائی برآورده می نماید.

?عایق صوتی: با توجه به اینکه صداهای بالا 50 دسی بل برای شنوایی انسان زیانبار است. لذا یکی از مشکلات] زندگی در جوامع شهری آلودگی صوتی می باشد.طراحی محفظه های پروفیلها و وجود کانالهای خالی متعدد در داخل پروفیلهای upvc باعث ایجاد عایق صوتی قدرتمندی شده است.همچنین با استفاده از شیشه های 2 یا 3 جداره این مقدارآلودگی صوتی را بین 30 تا 40 دسی بل می توان کاهش داد.

? وجود تیتان در پنجره upvc : تیتان (دی اکسید تیتانیوم) از اهمیت ویژه ای در صنعت درب و پنجره upvc ( یو پی وی سی ) برخوردار است. تیتان مورد استفاده صنعت درب و پنجره upvc ( یو پی وی سی ) بایستی مشخصات ویژه ای داشته باشد.تنها نوع مطلوب این محصول برای این صنعت , نوع روتایل ان است.

?عایق حرارتی و برودتی: به دلیل وجود کانالهای خالی در طراحی و ساخت پروفیلهای upvc ( یو پی وی سی ) وعدم هادی بودن ,upvc محصولات ساخته شده از این پروفیلها به میزان قابل توجهی از اتلاف انرژی محیط داخل خانه جلوگیری می نماید بطوری که مصرف انرژی جهت ایجاد حرارت یا برودت در محیط داخلی ساختمان به میزان حداقل 40% کاهش می یابد.

? عدم تغییر حالت : درب و پنجره ها بدلیل وجود پروفیلهای گالوانیزه با ضخامت 1.25 میلیمتر در داخل پروفیلهای غیرقابل تغییر از نظر حالت می باشد upvc

?عدم نیاز به رنگ آمیزی و سهولت در نظافت

?عدم اشتعال بدلیل وجود مواد غیر قابل اشتعال در این ماده

? عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید

? مقاوم در برابر نفوذ آب وگردوغبار

?مقاوم در برابرخوردگی و پوسیدگی

? کاهش هزینه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در ساختمان

?امکان تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب ( تبدیل به Upvc)

?پنجره آلومینیوم

?​سیستم پنجره های آلومینیوم با برخورداری از تنوع زیاد در فرم، رنگ و گستردگی استفاده از یراق آلات و تنوع بازشو، نیازهای صنعت ساختمان را برآورده ساخته است.

?در سیستم پنجره های ترمال بریک (Thermal Break) ارتباط سطح بیرونی با سطح داخل پنجره توسط یک لایه پلی آمید بعنوان عایق حرارتی از یکدیگر جدا گردیده است. (uf<1 = ضریب انتقال حرارت) پنجره های آلومینیومی دارای ضخامت و فریم های گوناگونی هستند که با توجه به نیروهای وارده از وزن شیشه به فریم و نیروهای وارده در اثر باز و بسته نمودن لنگه بازشو، نوع پروفیل های مصرفی بر اساس استاندارد تعیین می گردد.

?انواع مختلف درب و پنجره های آلومينيومی

?آلومينيوم ساده (Normal)

?آلومينيوم ساده (Normal): به جهت استفاده در درب و پنجره های سرویس ساختمان به دلیل استحکام در مقابل پوسیدگی


?آلومينيوم ترمال بريک (Thermal Break)


?آلومينيوم طرح چوب (Decorate)

به مدیریت :مهراد شریفی

 

 

تولید کننده درب و پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم در تهران , درب و پنجره یو پی وی سی , درب و پنجره آلومینیوم , پنجره سازان شریفی , درب و پنجره  , پنجره دوجداره , قیمت پنجره یو پی وی سی , قیمت پنجره آلومینیوم  ,