Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

تولید کننده سرامیک های صنعتی سبحان

⚡️سرامیک صنعتی چیست؟

?سفال و سرامیک در گذشته با گل و بصورت طبیعی ساخته میشده و امروزه با پیشرفت تکنولوژی سرامیک ها را با مواد مختلفی در کارخانه و بصورت صنعتی میسازند و در دسته محصولات صنعتی جای دارند. به سرامیک ساخته شده از طریق فرآیندهای کارخانه ای سرامیک پیشرفته یا سرامیک صنعتی می گویند.

?مزایای سرامیک صنعتی

?سرامیک صنعتی در برابر حرارت،ضربه و خوردگی مقاوم است که باعث می شود در بسیاری از مصارف صنعتی از جمله،صنعت ساختمان گزینه مناسبی است.

⚡️انواع سرامیک صنعتی

?سرامیک آلومینا: سرامیک آلومینا ساخته شده از اکسید آلومینیوم می باشد و کاربرد فراوانی دارد. این سرامیک را میتوان با روش فشاردادن ایزوتاکتیک،قالب تزریق و اکستروژن تولید کرد. سرامیک آلومینا از نظر شیمیایی بسیار پایدار است و به همین دلیل عایق الکتریکی خوبی می باشد.این سرامیک مقاومت مکانیکی بالایی دارد و در اجسام نیمه رسانا،قطعات پمپ،عایق های برقی و حسگرهای اتومبیل کاربرد دارد.

?سرامیک استیت: این سرامیک ساخته شده از سیلیکات منیزیم است و بعنوان عایق برای قطعات الکتریکی استفاده می شده است. قبل از زپخت میتوان آن را به اشکال مختلف شکل داد و در طیف گسترده ای از آن استفاده کرد. از مزایای سرامیک استیت میتوان به ضریب افت کم،مقاوت زیاد در دمای بالا و مقاومات مکانیکی نسبتا بالای آن اشاره کرد. این نوع سرامیک را در لوازم خانگی،هوافضا،عایق های برقی و برنامه های کاربردی خودرو استفاده می کنند.

?سرامیک کاربید سیلیکون: زمانیکه دانه های کاربید سیلیکون طی فرآیند ذوب شدن به یکدیگر پیوند می خوردند و یک سرامیک بسیار سخت را می سازند. بدلیل سختی بالای این سرامیک در مواردی که نیاز به استقامت بالا دارند مانند ترمز و کلاچ خودرو،صفحات سرامیکی و جلیقه ضدگلوله کاربرد دارد.

?سرامیک مولایت: این سرامیک از ماده شیمیایی بسیار نادر به اسم مولایت در دمای بالا و فشار کم ساخته میشود. کاربرد سرامیک مولایت در لوله های محافظ ترموکوبل،صدا خفه کن ها و غلطک های کوره ایست. از مزایای این سرامیک میتوان به انبساط حرارتی کم و مقاومت عالی در برابر خزش اشاره کرد.

به مدیریت : مهدی حبیبی

 

 

 

تولید کننده سرامیک های صنعتی سبحان در تهران , تولید کننده سرامیک صنعتی در تهران , سرامیک های صنعتی سبحان , سرامیک صنعتی , سرامیک صنعتی چیست , آلومینا سرامیک , تولید سرامیک صنعتی , انواع سرامیک صنعتی , سرامیک عایق الکتریکی , مجمع سرامیک های صنعتی , سرامیک استیت , سرامیک کاربید سیلیکون , سرامیک مولایت , قیمت سرامیک صنعتی ,