Address & Contact

Our Address

تهران،ورامین،پیشوا،بعد از دانشگاه آزاد،جاده لوله گاز،معدن اهرار سرا،تولید کننده سنگ مصنوعی هفت سنگ

Telephone

تولید کننده سنگ مصنوعی هفت سنگ

✳️کاربرد سنگ مصنوعی 

💥سنگ‌های مصنوعی با توجه به مواد تشکیل‌دهنده آن می‌توان در بخش‌های مختلف ساختمان، دیوار پوش‌ها‌، زیرسینک روشویی، کف‌پوش‌های خاص، باغ و ویلا، دیوارهای شومینه، نمای پنجره و همچنین سقف استفاده کرد.سنگ مصنوعی هفت سنگ

💥این سنگ تشکیل‌شده از سنگ‌های طبیعی و پی‌وی‌سی و همچنین مواد افزودنی دیگر است که باعث می‌شود وزن کمتری داشته باشند و به ‌راحتی بتوان آن را نصب کرد موادی که در این سنگ‌ها به ‌کاربرده می‌شود با شرایط آب و هوایی سازگار هستند.

💥بعد از ساخت سنگ مصنوعی طرح و رنگ موردنظر را چاپ می‌کنند در حال حاضر شیت سنگ غیر طبیعی داریم که می‌توان نقش و نگارهای سنگ طبیعی را دارا باشد بارنگی که به آن زده می‌شود شکلی زیبایی به خود می‌گیرد و جلوه خاصی به نما می‌دهد.

✳️تفاوت‌های سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی 

🔺سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی شاید ازلحاظ ظاهری فرقی باهم نداشته باشند ولی در کل تفاوت‌هایی باهم دارند که باهم آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

🔺سنگ‌های مصنوعی ازلحاظ ترکیب‌بندی رنگ و ساب عالی و یکدست هستند. شاید ورق‌های سنگ مصنوعی بتوانند نیاز خیلی از ساختمان‌سازها را فراهم کنند ولی اگر بخواهیم در مورد اصالت سنگ صحبت کنیم سنگ طبیعی باگذشت سال‌ها ازلحاظ ظاهری شکل خود را از دست نخواهند داد.

🔺سنگ‌های مصنوعی به ‌راحتی و در زمان کم بدون نیاز به اسکوپ کردن می‌توان نصب کرد در صورتی ‌که سنگ طبیعی برای نصب بر روی نمای ساختمان حتماً باید اسکوپ شود و زمان‌بر و هزینه‌بر نیز می‌باشد.

این سنگ در برابر جذب آب نفوذناپذیر می‌باشد ولی سنگ طبیعی به خاطر تخلخلی که دارد باعث جذب آب می‌شود.

🔺سنگ‌های مصنوعی سنگی محکم با استقامت بالا هستند که در برابر شرایط اب و هوا و جوی دچار مشکل نخواهند شد. بیشتر برای مناطق زلزله‌خیز استفاده می‌شود چون سبک هستند و خسارت زیادی بجا نمی‌گذارد. در صورتی ‌که سنگ طبیعی به دلیل وزن زیادی که دارد امکان دارد باگذشت زمان از نما جدا شود.

✳️انواع سنگ‌های مصنوعی 
💫سنگ کوارتز 

🔶سنگ کوارتز از مواد معدنی خاص، مواد پلیمری، رنگ‌دانه و… تشکیل ‌شده است و نحت پرس، وکیوم و ساب قرار می‌گیرد. این محصول مقاومت بالا و همچنین جذب آب پایینی دارد. نکته مهم در مورد این سنگ است این است که در برابر ضربه و خش مقاومت بالایی دارد.

💫سنگ اونیکس 

🔶اگر بخواهیم از کارایی سنگ اونیکس بگوییم این است که سنگ اونیکس قابلیت نورپردازی را دارد و می‌توان از آن برای دیوار پوش‌ها و پارتیشن‌ها استفاده کرد.

💫ویژگی‌‎ها 

🔹🔸تنوع در طرح 
🔹🔸مقاومت بالا در شرایط جوی اب و هوا 
🔹🔸تنوع‌پذیری بالا 
🔹🔸نصب راحت، 
🔹🔸محکم بودن و انسجام بالا 
🔹🔸یکی از ویژگی‌های مهم این سنگ این است که به‌راحتی نصب می‌شود و مثل سنگ نیاز به اسکوپ ندارد. 

✳️مزایای استفاده از سنگ مصنوعی 

🌟سنگهای مصنوعی به سادگی تمیز میشود. اگر لکه بگیرد به راحتی با صابون یا مواد پاک کننده، تمیز میشود.

🌟سنگ مصنوعی ضد گرد و خاک است امکان نفوذ مایعات در آن کم است. لکه های جوهر و سس را به راحتی میتوان از آن زدود.

🌟سنگهای مصنوعی در برابر ضربه مقاومت دارد. در مقایسه با سنگ یا پلیمر، توانائی ضد خش بودن آن قوی تر است. خراش ریز را میتوان با ورقه های شنی از آن برطرف کرد.

🌟در مقایسه با سایر متریال موجود، سنگ مصنوعی در برابر گرما و حرارت مقاومت خوبی دارد. اما پیشنهاد میشود که از قرار دادن اشیاء داغ به طور ممستقیم بر روی آن، خود داری شود.

🌟سنگ مصنوعی یکی از متریال مقاوم در برابر آتش است.

🌟سنگ های مصنوعی دارای استاندارد در مجاورت مواد غذائی است و میتوان مواد غذائی را مستقیما در تماس با آن قرار داد.

🌟در سنگ های مصنوعی میتوان حفره هائی را برا عبور دادن لوله، سیم های برق و غیره، قرار داد.

🌟برای ایجاد تناسب با سایر اتصالات میتوان در سنگ های مصنوعی به راحتی شیارهائی را قرار داد.

🌟میتوان سنگ مصنوعی را به هر شکل دلخواه درآورد.

🌟میتوان سنگ مصنوعی را در یک قسمت کوچک ساخت و بنابرآن، مشکلات داشتن بلوک های بزرگی از سنگ برای سردر ها از بین میرود.

🌟میتوان سنگ های مصنوعی را مستحکم تر از سنگ های طبیعی ساخت.

🌟سنگ مصنوعی از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

🌟سنگ های پایداری و دوام بیشتری نسبت به سنگ طبیعی دارد.

✳️قیمت سنگ مصنوعی 

⚡️از لحاظ هزینه این سنگ نسبت به سنگ طبیعی خیلی مقرون بصرفه‌تر می‌باشد. سنگ‌های مصنوعی نسبت به سنگ‌های طبیعی از دوام پایین‌تری برخوردار است.

⚡️سنگ‌های طبیعی از تخلخل کمتری دارا بوده و همین باعث طول عمر سنگ طبیعی می‌شود، درحالی‌که مصنوعی از نگهداری خاصی برخوردار هستند.سنگ‌های طبیعی اگر در نمای ساختمان استفاده شود بهتر است چون از دل طبیعت آمده و باران، باد و نور خورشید تأثیر چندانی بر روی آن ندارند.

به مدیریت:علیرضا قاجار

 

 

تولید کننده سنگ مصنوعی هفت سنگ در ورامین تهران , تولید سنگ مصنوعی در تهران , تولید سنگ مصنوعی در ورامین , قیمت سنگ مصنوعی در ورامین , بهترین تولیدی سنگ مصنوعی در ورامین , تولید سنگ مصنوعی هفت سنگ در ورامین , تولیدی هفت سنگ , کاربرد سنگ مصنوعی , انواع سنگ مصنوعی ,