Address & Contact

Our Address

تهران میدان امام خمینی خیابان امیرکبیر ناظم الاطباء جنوبی

Telephone

تولید کننده شیلنگ های صنعتی فشار قوی پنوماتیک کرمی

♻️ انواع شیلنگ فشار قوی پنوماتیک از جمله تجهیزات مرغوب و پرکاربرد صنعتی همراه با قابلیت های فراوان هستند که معمولا برای انتقال انواع سیالات و گازها در صنایع مختلف به کار برده می شوند. این تولیدات را می توان از جمله ابزارهای کارآمد و مهمی دانست که انجام بسیاری از فرآیندهای صنعتی بدون آنها عملا امکان پذیر نخواهد بود. درواقع برای اهداف گوناگون و انتقال گاز و مایعات پرفشار، وجود ابزارهایی مطمئن و با ایمنی بالا ضروری است.

♻️ به طوری که با کمترین اصطکاک و مقاومت بتواند فرآیند انتقال آنها را به انجام برساند. لذا انتخاب شیلنگ پنوماتیک، بهترین راهکار برای چنین اهدافی به نظر می رسد. البته متناسب با انواع گوناگون شیر و ابعاد متنوع آنها، وجود نمونه های مختلفی از این نوع شیلنگ ها نیز الزامی خواهد بود. لذا در دنباله این مطلب به بررسی انواع شیلنگ فشار قوی پنوماتیک و ارائه اطلاعاتی در این باره خواهیم پرداخت.

💠 انواع شیلنگ های پنوماتیک

♻️ معمولا شیلنگ های فشار قوی، براساس شاخصه ها و ویژگی های مختلف قابل دسته بندی هستند. مثلا در برخی موارد، نوع ماده ای که توسط آنها انتقال داده می شود، می تواند از فاکتورهای شناسایی و طبقه بندی آنها باشد. اما نوع کارایی، ضخامت و دوام آن نیز از جمله ویژگی هایی هستند که امکان معرفی انواع مختلف این تجهیزات صنعتی بر اساس آنها وجود دارد. اما در اغلب موارد این مواد اولیه و به کار رفته در تولید این محصولات است که معیاری برای تقسیم بندی آنها محسوب می شود. به همین دلیل در این بخش به انواع شیلنگ فشار قوی پنوماتیک براساس نوع مواد سازنده آن اشاره خواهیم کرد:

💠 شیلنگ فشار قوی پلی اورتان (PU)

♻️ شیلنگ های پلی اورتان از سری محصولات مقاوم و در عین حال منعطفی هستند که در قطرهای 4 تا 16 میلی متر تولید می شوند و به این وسیله، انتقال سیالات مختلف با سهولت و ایمنی بالایی صورت می گیرد. این نوع شیلنگ پنوماتیک در برابر ساییدگی و پیچ خوردگی پایداری مطلوبی داشته و از خاصیت ضدحریق نیز برخوردار می باشد. به طوری که معمولا در دمای 80 درجه سانتیگراد، عملکرد فوق العاده ای داشته و فشار ترکیدگی آن 10 بار می باشد. لازم به ذکر است، انعطاف بالای این محصول موجب گردیده که در فضاهای کوچک به راحتی قابل نصب و استفاده باشد.

💠 شیلنگ فشار قوی پلی آمید (PA)

♻️ یکی دیگر از انواع شیلنگ فشار قوی پنوماتیک با عنوان شیلنگ پلی آمید شناخته می شود. این محصول درواقع نمونه نایلونی یا شفاف شیلنگ های فشار قوی است که علاوه بر وزن سبک، از استحکام بالایی برخوردار بوده و دارای شعاع خمش مناسبی نیز هست. این محصول در مقایسه با سایر شیلنگ ها، توانایی تحمل فشار بیشتری دارد که دلیل آن پایداری این شیلنگ و میزان مقاومت خستگی آن است. یکی دیگر از شاخصه های شیلنگ فشار قوی پلی آمیدی، قابلیت جذب کمترین مقدار رطوبت است که از این حیث بسیار کاربردی می باشد.

💠 شیلنگ فشار قوی پلی اتیلن (PE)

♻️ انعطاف پذیری فوق العاده و همچنین پایداری مطلوبی که در مقابل ترکیبات شیمیایی با درجه خلوص پایین از خود نشان می دهد، از سری ویژگی های شیلنگ پلی اتیلن می باشد. ضمن اینکه این محصول در مقایسه با سایر انواع شیلنگ فشار قوی پنوماتیک دارای قیمت مناسب تری است.

💠 شیلنگ فشار قوی پی وی سی (PVC)

♻️ پی وی سی که مخفف پلی وینیل کلراید و از جمله تولیدات ارزشمند در صنایع پتروشیمی به حساب می آید، ماده اولیه و به کار رفته در ساخت یکی دیگر از شیلنگ های فشار قوی پنوماتیک می باشد که وزنی بسیار سبک و انعطاف پذیری بالایی دارد. از جمله مزایای شیلنگ پی وی سی، می توان به امکان استریلیزه مداوم و پی در پی آن بدون کمترین آسیب اشاره کرد. این محصول علاوه بر آنکه به راحتی در دسترس همه مصرف کنندگان و صنایع مختلف قرار دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.

💠 شیلنگ فشار قوی پلی پروپیلن (PP)

♻️ از دیگر انواع شیلنگ فشار قوی پنوماتیک که در مقایسه با سایر محصولات، وزن کمتری دارد شیلنگ های تولید شده از پلی پروپیلن هستند. این محصولات نیز دارای مقاومت ایده آلی در برابر حرارت و ترکیبات شیمیایی می باشند. البته برخلاف دیگر نمونه ها، انعطاف پذیری این دسته از شیلنگ های فشار قوی نسبتأ پایین تر بوده و درجه سختی این تولیدات به گونه ای است که آن را به گزینه مناسبی برای استفاده در شرایط سخت مبدل ساخته است. از همین رو معمولا در سیستم هایی که در برابر فشار و ارتعاش بالا قرار دارند، به کار برده می شوند.

مدیریت: آقای ولی الله کرمی

شماره تماس :
021-33993505
021-33929727
  09125638445

 

 

 

شیلنگ فشار قوی , شیلنگ فشار قوی هیدرولیک , شیلنگ فشار قوی گاز , خرید شیلنگ فشار قوی , قیمت شیلنگ فشار قوی سیمی ,