تجهیز کننده ی سالنهای آمفی تئاتر و محیط های اداری،اجتماعات و تولید کننده ی تخصصی مبلمان اداری و صندلی های آمفی تئاتر

تولید کننده مبلمان اداری نداکو

صندلی آمفی تئاتر و دکوراسیون اداری نداکو

✅ضمانت ما نشانگر کیفیت کار ماست

✅باکادری مجرب و باسابقه تولید کننده مبلمان اداری نداکو 

در سال ۱۳۸۰ توسط مهندس نادر ثنایی راد وبا هدف تولید و عرضه صندلی‌های آمفی تئاتر، همایش و سینما ومبلمان اداری و همچنین کاهش همگونی با دیگر محصولات سطح بازار و متمایز نمودن محصولات خود در همه ابعاد تأسیس گردید.

این شرکت حاصل تجربه و مدیریت استراتژیک و بیش از یک دهه تلاش مدیران و مهندسان مجرب در زمینه تولید صندلی‌های آمفی تئاترو مبلمان اداری با طراحی آرگونومیک است.

نداکو با تولید محصولات باکیفیت سعی دارد محصولاتی راحت و زیبا و منطبق با استانداردهای روز دنیا ارائه کند و تجربه‌ای متمایز برای مصرف کنندگان فراهم آورد که در همین راستا مفتخر به دریافت نشان رضایتمندی مشتری ونشان عالی خدمات پس از فروش گردیده است.

باید گفت برند (نداکو)آمیزه‌ای است از مفهوم کیفیت، خلاقیت،زیبایی و خدمات?

✅ویژگی صندلی سینمایی و صندلی آمفی تئاترتولید کننده مبلمان اداری نداکو

ویژگی صندلی سینمایی و صندلی آمفی تئاتر خوب مهم ترین مسئله و نکته ای است که در طراحی و اجرا ، سفارش و خرید صندلی سینمایی و آمفی تئاتر باید به آن توجه کنیم.
در این مقاله می خواهیم شما را یا ویژگی های صندلی سینمایی و صندلی آمفی تئاتر خوب آشنا کنیم که شما هنگام سفارش و خرید بهترین انتخاب را داشته باشید.

همانطور که می دانید در سالن های آمفی تئاتر و یا سینمایی افراد زیادی در رفت و آمد هستند ، بنابراین سالن ها باید دارای ویژگی و استانداردهایی باشد و مهمتر اینکه اجزای تشکیل دهنده سالن ها نیز باید دارای ویژگی و استاندارد باشد.

✅فوم مورد استفاده در صندلی سینمایی و صندلی آمفی تئاترتولید کننده مبلمان اداری نداکو

از ویژگی های فوم استفاده شده در صندلی های سنمایی و صندلی آمفی تئاتر می توان به استفاده از فوم سرد تزریقی با دانسیته بالا اشاره کرد که از عوامل دوام و پایداری صندلی در مدت زمان طولانی است اشاره کرد.
فوم های گرم در مدت زمان طولانی دچار فرورفتگی و تغییر حالت می شوند بنابراین هر چند وقت یکبار باید فوم آن ها عوض شود.

✅ویژگی صندلی آمفی تئاترتولید کننده مبلمان اداری نداکو

ویژگی صندلی آمفی تئاتر در سالن ها اعم از سالن های همایشی ، سالن های آمفی تئاتر ، سالن های سینمایی به عنوان مهمترین مسئله در سالن ها می باشد.در این مقاله می خواهیم به ویژگی صندلی آمفی تئاتر بپردازیم.صندلی آمفی تئاتر را با نام های صندلی همایشی ، صندلی سینمایی نیز نام می برند.این نوع صندلی ها دارای ویژگی های خاصی است که آن را از ویژگی های دیگر متمایز می کند.

✅صندلی با پشتی بلند مناسب سالنهایی است که دارای کف سازی مناسب،که میتواند به صورت پلکانی و یا به صورت شیبدار هستند باشد زیرا پشتی بلند آن اگر بر روی سطح صاف نصب شود باعث ایجاد نقطه کور میشود،
به همین دلیل پیشنهاد میشود در سالنهایی با کف صاف از صندلی با پشتی کوتاه تر استفاده کرد و یا پشتی آن دارای قوس باشد که افراد دچار کوری دید نشوند.

✅البته اگر سالن شما دارای کف صاف است و انتخاب شما هم صندلی امفی تئاتر و یا صندلی همایش با پشتی بلند است میتوان از چینش صندلی به صورت دندون موشی(چینش آجری) چیده شود تا کوری دید به حداقل ممکن برسد.
برای صندلی همایش و مبلمان سینمایی بهتر است صندلی را انتخاب کنی که دارای کفی تاشو باشد.زیرا مبلمان تاشو باعث میشود که نظافت سالن و همچنین تردد در آن راحت تر صورت بپذیرد.

با مدیریت : مهندس نادر ثنایی راد

 

 

✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅

صندلی های اداری

✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
صندلی های آمفی تاتر
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
میز و مبلمان اداری

 

 

 

تولید کننده صندلی آمفی تئاتر در تهران , تولید فروش صندلی اداری در تهران , تجهیزات سالن آمفی تئاتر در تهران , تولید فروش مبلمان اداری در تهران , تولید فروش تجهیزات اداری در تهران , تولید تجهیزات مدرن اداری در تهران تولید کننده مبلمان اداری نداکو