Address & Contact

Our Address

قشم ، روستای طبل

Telephone

تولید کننده و پخش میگو خشک و تازه ایرانی 

? پخش میگو تازه و صید روز 

? پخش میگو خشک

? میگو یکی از محصولات دریایی خوشمزه و لذیذ است که طرفداران مخصوص به خود را دارد. میگو می تواند به صورت روباز و یا بسته بندی شده باشد. نمونه های بسته بندی شده معمولا کیفیت بهتری دارند و استاندارد های بهداشتی لازم را دارا می باشند. تامین کننده میگو خشک بسته بندی شده انواع میگو را با رعایت پروتکل های بهداشتی و در حجم های گوناگون به فروش می رساند.

? میگو خشک طعم و رنگ منحصر به فردی داشته و مصارف دارویی و خوراکی متعددی دارد.

? میگو خشک که تحت عنوان میگو سوخاری نیز شناخته می شوند یکی از خوراکی های محبوب در میان مردمان کشور های آسیایی به شمار می رود. این محصول به دلیل کیفیت بالایی که دارد در رستوران های معتبر و هتل های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان غذای اصلی سرو می شود.

? این دسته از میگو ها خواص و فواید زیادی برای بدن انسان دارند که برخی از آنها به شرح زیر است:

پیشگیری از سرطان
کاهش فشار خون
پیشگیری از زوال عقل و آلزایمر
رفع کم خونی و فقر آهن

? میگو با دارا بودن مقادیر قابل توجهی آهن می تواند کم خونی افراد مبتلا به فقر آهن و آنمی را تا حدود زیادی درمان کرده و همچنین از ابتلا به آنها پیشگیری نماید. جالب است بدانید که برخی میگو خشک را به عنوان آجیل و خشکبار مصرف می کنند. این محصول در بسیاری از کشور ها به عنوان آجیل به فروش می رسد و می توانید آن را در آجیل فروشی ها پیدا کنید. برخی نیز آن را قبل از سرو غذای اصلی و به عنوان پیش غذا میل می کنند.

? لازم به ذکر است که قبل از مصرف میگو خشک آجیلی باید آن را به مدت ۲۴ ساعت درون آب قرار دهید تا نمک آن جذب آب شود. میگو های خشک را می توانید برای تهیه انواع غذا های جنوبی مانند قلیه میگو و خورشت میگو مورد استفاده قرار دهید.

مدیریت : آقای تفت
مدیر فروش خانم ایرانی
09027253427
09179496544

 

 

میگو زنده , میگو جنوب , قیمت شاه میگو لابستر , قیمت روز میگو , میگو خشک ,