Address & Contact

Our Address

کردستان شهرستان قروه شهرک صنعتی آوندگان

Telephone

تولید گلدان و کاسه روشویی و مصنوعیات مرمر شاین

✳️ روشویی سنگی یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین مصنوعات سنگی است، که می‌تواند علاوه بر زیبایی، در ایجاد محیطی بهداشتی نیز به شما کند.

✳️ مزایای روشویی های سنگ

✳️ زیبایی منحصر به فرد: این نوع از روشویی بسیار زیبا هستند و در مکان های لوکس و شیک بسیار کاربرد دارند. مانند هتل
ها، رستوران ها و …

✳️ خاصیت طرح پذیری: امکان هک کردن هر نوع طرحی بر روی سنگ وجود خواهد داشت و می توانید به صورت سفارشی
نیز اقدام به ارائه یک طرح جهت حک کردن بر روی آن نمایید.

✳️ عدم از بین رفتن بافت: تمامی حکاکی های ایجاد شده بر روی روشویی به مدت طولانی بر روی آن باقی خواهند ماند و به
هیچ وجه از بین نخواهند رفت .

✳️ روشویی با آینه همراه: برخی از این محصولات به همراه آینه هستند که به صورت یکپارچه و هماهنگ و موزون با هم کار
شده اند که به زیبایی فضای سرویس می افزایند.

✳️ نظافت آسان: به دلیل ساب بسیار براق و جنس مرمریت، نظافت آن بسیار راحت و بهداشتی خواهد بود. علاوه بر این که
با مرور زمان این سطح براق تر و ساب خورده تر خواهد شد.

✳️ روشویی های سنگی همانطور که از نام آن پیداست تشکیل شده از سنگ هستند و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایینیز خواهند داشت. این محصول به دلیل یک تکه بودن و نداشتن هیچگونه چاک و یا ترک امکان جدا شدن اجزا از یکدیگر وجود نخواهد داشت. این امر باعث کدر شدن سطح براق میشد.

✳️ همچنین می توان به خوش طرح بودن آن اشاره کرد چرا که به عنوان یکایده نو شناخته می شوند و به همین دلیل یک مدل جدید در خانه ها خواهد بود و به همین دلیل توجه هر فردی به آن جلب خواهد شد

💥روشویی سنگی

🔹🔸سنگ روشویی در واقع یکی از انواع روشویی موجود در بازار بوده که معمولا بر روی یک سطح قرار می‌گیرد. حال این سطح می‌تواند کابینت روشویی یا قفسه دیواری باشد. شکل ظاهری سنگ روشویی تقریبا به یک بشقاب یا یک کاسه بزرگ شباهت دارد. به دلیل شکل ظاهری منحصر به فرد خود، سنگ روشویی به سرویس بهداشتی روح می‌بخشد. طرح‌های مختلفی از روشویی سنگی با اندازه های متفاوت در بازار وجود دارد. این نوع روشویی برای دکوراسیون مدرن و سنتی سرویس بهداشتی بسیار مناسب است.

🔹🔸انواع سنگ روشویی موجود در بازار؛ چه شکل هایی وجود دارد؟

💥سنگ روشویی بیضی

🔹🔸این نوع روشویی سنگی جزو نمونه های مدرن بازار به شمار می‌رود. با طراحی تمیز و مینیمال خود، مدل بیضی روشویی سنگی در سرویس بهداشتی دلربایی می‌کند.

💥سنگ روشویی مدور

🔹🔸اگر شما رویای مدلی مدرن تر را در سر می‌پرورانید، شاید خرید سنگ روشویی مدور انتخاب بهتری به نظر برسد. این مدل بیشتر در هتل‌های لوکس و مراکز ماساژ یافت می‌شود و طراحی آن نیز به گونه‌ای است که به واقع سرویس بهداشتی شما را زیبا می‌سازد.

💥سنگ روشویی مربع،نگران محدودیت فضا نباشید!

🔹🔸مدل های مربعی شکل روشویی سنگی طراحی شیک و بسیار جمع و جوری دارند. طراحی زوایه دار این نوع سنگ روشویی نیز آن را برای دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی مناسب می‌سازد. اگر فضای محدودی برای سرویس بهداشتی در اختیار دارید، خرید روشویی سنگی کابینتی به همراه یک کابینت روشویی کوچک، بهترین انتخاب خواهد بود. با خرید این مدل شما دیگر نگران اشغال فضای اضافی سرویس بهداشتی نخواهید بود!

💥روشویی سنگی مربع

💥مستطیل، از فضای کافی سنگ روشویی لذت ببرید!

🔹🔸مدل های مستطیل سنگ روشویی بینهایت زیبا هستند. با خرید روشویی سنگی مستطیل شکل شما قادر خواهید بدون اینکه زیاد هزینه کنید ، ظاهری مدرن به سرویس بهداشتی خود ببخشید. همچنین این مدل به دلیل شکل ظاهری خاص خود، فضای زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید بدون اینکه نگرانی از سرریز شدن آب داشته باشید، از شستن دست و صورت خود لذت ببرید.

💥روشویی سنگی مستطیلی

💥سنگ روشویی کابینتی

🔹🔸اگر به ذهنتان رسیده که سنگ روشویی خریداری کنید اما در مورد مدل آن شک دارید، شاید دم دستی ترین گزینه ، خرید سنگ روشویی کابینتی باشد. این نوع سنگ روشویی دارای تمام مزایای یک روشویی خوب مانند فضای کافی برای قرار دادن وسایل و ظاهر زیبا می‌باشد. با خرید سنگ روشویی کابینتی دیگر نگرانی بابت معلوم بودن اتصالات لوله کشی نیز نخواهید داشت.

💥مواد سازنده سنگ روشویی

💥سرامیک

🔹🔸سرامیک از خشت خام ساخته می‌شود که با دیدن حرارت گداخته می‌شود. سرامیک معمولا با ترکیبی از خشت خام، پودر و آب ساخته می‌شود . سپس با قرار دادن این ترکیب در کوره‌هایی با دمای بسیار بالا آن را شکل می‎‌دهند.

💥سنگ روشویی سرامیکی

🔹🔸مدل‌های روشویی سنگی که از جنس سرامیک هستند، سطح بسیار سخت و مقاومی دارند. این جنس در برابر خراش ، خرد شدن و فشار بسیار مقاوم است. اگر زیاد از روشویی استفاده می‌کنید، مدل‌های سرامیکی انتخاب مناسبی هستند.

💥چینی بهداشتی

🔹🔸چینی مقاوم ترین خشت موجود در بازار می‌باشد. مواد اولیه آن در کوره‌با دمای بالا حرارت داده می‌شود. این کار باعث کاهش تراکم و لکه پذیری آن می‌شود. جنس چینی علی رغم ظاهر نرم خود، بسیار بادوام است. جنس چینی در واقع نوعی سرامیک است که از خشت پالایش شده ساخته می‌شود و در دمایی بین ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ درجه فارنهایت حرارت داده می‌شود. سنگ روشویی سرامیکی عموما به دلیل درصد جذب رطوبت پایین و راحتی در تمیز کردن به کار می‌روند. این نوع روشویی بیشتر در خانه‌های قدیمی یافت می‌شود.

💥روشویی کابینتی چینی

🔹🔸آیا روشویی سنگی چینی مناسب است ؟

🔹🔸هنوز مدل های مختلفی از روشویی سنگی چینی زیادی وجود دارند که قدمتی ۵۰ یا ۱۰۰ساله دارند. مدل‌های روشویی که در ساخت آن از چینی استفاده می‌شود، ترکیبی از شیشه، فلز با خشت خام هستند که آن را در قابل حرارت و مواد شیمیایی بسیار مقاوم می‌سازد. با این وجود، روشویی چینی در مواقعی ممکن است شکننده باشد و همچنین به ایجاد لکه حساس هستند. بنابراین از انداختن وسایل سنگین و تیز بر روی این نوع روشویی خودداری کنید . در آخر می‌توان گفت : با وجود اینکه بیشتر مدل‌های روشویی چینی به رنگ سفید هستند، اما به رنگ های دیگر نیز یافت می‌شود.

💥منظور از سنگ طبیعی چیست؟

💥سنگ روشویی

🔹🔸روشویی سنگی که از جنس سنگ طبیعی ساخته می‌شود، معمولا ساخته دست انسان است. این مدل معمولا تکه‌های بزرگ سنگ است که به زیبایی و با ظرافت خاصی توسط دست انسان تراشیده شده اند. هر تکه سنگ دارای ویژگی های خاص خود شامل رنگ، رگه و تکه های بسیار کوچکی از طلا،نقره و مس می‌باشند. از ترکیب این تکه سنگ‌ها یک اثر هنری زیبا تشکیل می‌شود. جنس سنگ طبیعی رنگ ها و مشخصات مختلفی دارد. برخی از مدل‌ها به طور کامل صیقل داده شده اند . در صورتی که در مدل‌های دیگر تمام قسمت ها صیقل داده نشده اند که همین امر تضاد بسیار زیبایی را ایجاد کرده است. همچنین به دلیل اینکه مدل‌های مختلف این نوع سنگ روشویی در شرایط طبیعی ایجاد می‌شود، شکل ظاهری هر کدام منحصربه فرد خواهد بود.

💥نگهداری سنگ روشویی

🔹🔸به دلیل اینکه بیشتر سنگ‌ها دارای منافذ زیادی می‌باشند، برای محافظت در برابر مواد مضر به مراقبت ویژه‌ای نیاز دارند. برای نگهداری بهتر توصیه می‌شود که به طور مرتب سنگ را با استفاده از مایع ظرفشویی یا پاک کننده سنگ تمیز کنید. همچنین اگر پس از هر بار استفاده آن را با استفاده از حوله ای خشک کنید نیز مطلوب خواهد بود. علاوه بر آن به هیچ عنوان بر جای ماندن رسوبات معدنی مانند آهن، نمک، آهک یا صابون بر روی سنگ روشویی جلوگیری کنید.

🔹🔸نکته مهم : استفاده از مواد اسیدی و پاک کننده‌های خانگی ، مواد شیمیایی خطرناک که باعث اسیب رسیدن به سنگ روشویی می‌شود، خودداری کنید.

💥انواع سنگ طبیعی
💥گرانیت

🔹🔸پس از اینکه سنگ های ذوب شده در زیر زمین به آرامی سرد شروع به سرد شدن می‌کند، باعث شکل گیری کریستال‌های گرانیتی می‌شود. این کریستال‌ها با توجه به مواد معدنی موجود و همچنین میزان دمایی که ساخته می‌شود، بدون لکه ، بزرگی و شکننده بودن آن تفاوت دارد. گرانیت سنگی بسیار سخت و مقاوم است که همین امر آن را به گزینه ای عالی برای استفاده هر روزه تبدیل می‌کند.

💥سنگ مرمر

🔹🔸سنگ مرمر نتیجه تغییرات سنگ آهک می‌باشد. این خطهای زیادی که در شکل ظاهری آن مشاهده می‌کنید، در واقع به دلیل مواد معدنی موجود در آهک می‌باشد. سنگ مرمر از قدیم به دلیل شکل پذیری و مقاومت در برابر شکنندگی، استفاده می‌شده است.

💥تراورتن

🔹🔸وقتی دما یا فشار آب‌هایی که دارای کربن دی اکسید می‌باشد، تغییر پیدا کند، باعث آزاد شدن کلسیم کربنات می‌شود. این ترکیب شیمیایی سپس دوباره تشکیل بلور می‌دهد که اغلب پوششی بر جای می‌گذارد که پس از خشک شدن، منافذ زیادی را در سنگ ایجاد می‌کند. خش دار بودن و رنگ‌های متفاوت روی سنگ به دلیل تنوع مواد معدنی موجود هنگام تشکیل سنگ می‌باشد.

💥سنگ شنی

🔹🔸می توان گفت بیش از صدسال طول می‌کشد تا سنگ شنی ساخته شود. این نوع سنگ عمدتا از کوارتز ساخته می‌شود. رنگ‌های این نوع سنگ به دلیل مواد معدنی موجود در آن می‌باشد. برای نمونه اکسید آهن یک رنگ دهنده طبیعی است که رنگ قرمز را بوجود می‌آورد.

💥فولاد ضد زنگ

🔹🔸فولاد ضدزنگ یکی از انواع آلیاژ فولاد می‌باشد که شامل مقدار کمی کروم می‌باشد. همین موضوع باعث مقاومت بالای آن در برابر لکه و زنگ زدن نسبت به دیگر نمونه های فولاد می‌شود. فولاد ضدزنگ به دلیل خاصیت ضد زنگ بودن خود برای تولید سینک بسیار مناسب است. فولاد ضد زنگ ۱۰۰درصد قابل بازیافت است. تقریبا ۶۰ درصد مواد تشکیل‌دهنده استیل ضدزنگ قابل بازیافت است.

💥مزایای فولاد ضدزنگ

🔹🔸اگرچه سینک‌هایی که از جنس فولاد ضدزنگ هستند، معمولا در آشپزخانه ساخته می‌شود، اما برای استفاده در سرویس بهداشتی نیز بسیار مناسب هستند. فولاد ضدزنگ در مقابل باکتری و میکروب‌ها مقاومت بسیار خوبی دارند و همچنین در برابر خراش، تحمل بسیار بالایی دارد. علاوه بر آن این نوع سینک روشویی به دلیل ظاهر صیقلی و رنگ خاص خود با بیشتر مواد اولیه سنگ روشویی سازگار است.

🔹🔸نکته مهم : اگر چه فولاد ضدزنگ در برابر زنگ زدن و لکه مقاوم است، اما اگر به درستی از آن مراقبت نشود، بر روی آن خش می‌افتد.

مدیریت:آقای حسین اسفندیاری

روشویی سنگی طوسی , قیمت روشویی سنگی پایه دار , قیمت روشویی سنگ مرمر , عکس روشویی سنگی , ابعاد روشویی سنگی , روشویی سنگی سفید ,