Address & Contact

Our Address

رشت، میدان یخسازی، نرسیده به پمپ بنزین چمارسرا

Telephone

لوازم پرنده آرمین پاروت در رشت

🦜  تکثیر و پرورش انواع طوطی

🦜 تکثیر و پرورش عروس هلندی

🦜  مشاوره و درمان

🦜  فروش انواع داروها و سرلاک خارجی مخصوص طوطی سانان و ارسال به سراسر کشور

🔴 چه نوع طوطی هایی را می توان پرورش داد؟

منظور از پرورش طوطی فقط یک نوع از آنها نیست، طوطی ها دارای نژاد ها و گونه های زیادی هستند که از جمله محبوب ترین آنها می توان به مرغ عشق ، عروس هلندی ، طوطی برزیلی ، کاسکو ، ماکائو ، کاکادو ، گرین چیک ، طوطی کانور خورشیدی ، طوطی راهب ، ملنگو ، شاه طوطی و … اشاره کرد

هر کدام از این طوطی ها شرایط پرورشی متفاوتی دارند، اما در حالت کلی با فراهم کردن محیطی مناسب می توان آنها را پرورش داد.

⚡️ طوطی عروس هلندی

🦜 عروس هندی پرنده ای بسیار زیبا و باهوش و منحصر به فرد است. این طوطی نیز در ایران جز پر طرفدار ترین طوطی های سخنگو است. نام اصلی این طوطی کاکاتیل است.دلیل این که در ایران به اسم عروس هلندی می شناسند این است که در ابتدا اسم استرالیا را نیو هلند گذاشته بودند و این طوطی ها نیز در آن منطقه دیده شدند.

🦜 این طوطی که از جمله پرندگان زینتی محبوب و معروف در جهان است، در رنگ های مختلفی از جمله نارنجی، صورتی، زرد، ابلق، سفید، خاکستری و زرد مایل به سبز وجود دارد. این حیوان خون گرم است و روی سرش کاکلی زیبا، چشم نواز و بلند قرار گرفته است.

🦜 این پرنده زیبا و دوست داشتنی در آمریکا جزو یکی از محبوب ترین حیوانات خانگی است، چرا که در زمینه های مختلف استعداد بالایی دارد مثلا می تواند با ملودی های مختلفی سوت بزند و آواز بخواند. این پرنده دوست دارد روی شانه صاحبش بنشیند و با او معاشرت کند، در صورتی که در قفس باشد و هیچ کدام از این کار ها را نکند نیز مشغول غذا خوردن، آشامیدن آب یا بازی کردن می شود.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
💠 انواع دارو و ویتامین طوطی

ویتامین ها انواع و اقسامی دارند و علت استفاده از آن ها متفاوت است. عده ای به علت بد خوراک بودن پرنده و عده ای به علت بیماری و یا سو تغذیه دلبند خود، از این ویتامین ها استفاده می کنند. زمانی که شما پرنده را برای منافع مالی و تجاری از منطقه ای به منطقه دیگر می برید، پرنده با مشکلاتی رو به رو می شود. برای مثال به بیماری های مختلف مبتلا می شود و یا با غذا های منطقه جدید کنار نمی آید.

⚜️ آیا استفاده از مکمل پرنده لازم است؟

🦜 بسته به نژاد و نوع تغذیه پرنده شما، نیاز یا عدم نیاز او به ویتامین ها مشخص می شود. ویتامین های گوناگونی در بازار وجود دارد که شما می توانید تهیه کنید. قبل از دادن ویتامین به پرنده ها باید به چند مفهوم توجه کنید.

🦜 به هیچ جه شما نباید مواد ويتامينی و مواد معدنی را به صورت همزمان به پرنده بدهید.

🦜 این را بدانید که استفاده از ويتامين هاي انسانی به هیچ عنوان براي پرنده ها جايز نيست و توصیه نمی شود.

🦜 مواد موجود در مكمل ها ی پرندگان هم چون ویتامین پرنده به نور حساس بوده و اگر بيشتر از 24 ساعت در معرض نور قرار بگيرند، خواص خود را از دست مي دهند. در نتیجه شما باید به صورت روزانه مواد را آماده و به مصرف برسانید.

🦜 شما باید حتما به تاريخ مصرف دارو توجه كنيد. توصیه می کنیم اگر زمان خريد به زمان تاريخ انقضای ویتامین پرنده و دارو نزديک بود از خريد آن محصول به شدت خودداری كنيد.

🔻 ویتامین پرنده عروس هلندی

🌀 عروس هلندی یکی از پرنده های زیبایی است که تغذیه او از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما می توانید تغذیه این پرنده را از دو طریق تامین کنید.

🔸 استفاده از مواد غذایی با ارزش غذایی بالا.
🔸 استفاده از مکمل ها و ویتامین های مورد نیاز پرنده.

✅ راه اول، مسیری است که ما به شما پیشنهاد می کنیم تا با استفاده از آن بدن پرنده خود را قوی کنید. اما راه دوم نیز مسیری است که اغلب افراد از آن استفاده می کنند. استفاده از ویتامین هایی نظیر AVI-VIT، ویتامین AD3EC و AVI-mineral به عنوان مکمل برای عروس هلندی شما توصیه می شود. هم چنین شما می توانید مکمل های غذایی خانگی برای پرنده خود تهیه کنید.

به مدیریت : سید آرمین معصومی

 

 

 

تکثیر و پرورش و فروش انواع داروهای طوطی آرمین پاروت در رشت  , تکثیر و پرورش و فروش طوطی در رشت , تکثیر طوطی در رشت ,  پرورش و فروش طوطی در رشت , فروش انواع داروهای طوطی در رشت  ,  فروش سرلاک خارجی طوطی در رشت , فروش طوطی در رشت , فروش عروس هلندی در رشت ,  پرورش عروس هلندی در رشت , ویتامین پرنده عروس هلندی در رشت , لوازم پرنده ,