Address & Contact

Our Address

کرج، فردیس، سه راه حافظیه، خیابان شهید داوری، نبش خیابان دهکده

خدمات تاسیساتی افشار

✨لوله کشی سرد و گرم، شوفاژ، گاز 

✨نصب و راه اندازی موتورخانه 

✨نصب رادیاتور و شیرآلات بهداشتی 

✨اجرا یسیستم های برودتی و حرارتی 

✨انجام تاسیسات استخر، سونا، جکوزی 

✨تعمیرات آبگرمکن و پکیج 

✨انواع خرده کاری تاسیسات پذیرفته می شود 

✳️تاسیسات ساختمانی 

💫تاسیسات ساختمانی شامل سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع، گاز، آب، برق، تلفن، تخلیه فاضلاب، ارتباط داخل و خرج ساختمان، ارتباط بین طبقات است. تاسیسات ساختمانی به دو دسته کلی تاسیسات مکانیکی و تاسیسات الکتریکی تقسیم می‌شوند.

✳️لوله کشی ساختمان  

🔺لوله کشی ساختمان به سه زیر گروه اصلی لوله کشی آب و لوله کشی گاز و لوله کشی فاضلاب تقسیم بندی میشود. هر کدام از این سه گروه اصلی نیازمند دانش و تخصص جداگانه است.

🔺در مورد لوله کشی آب اجرای غیر اصولی منجر به کاهش فشار آب و یا بازدهی پایین شوفاژ میشود.

🔺در مورد لوله کشی گاز اجرای غیر اصولی منجر به نشت گاز در ساختمان و خطرات ناشی از انفجار میگردد.

🔺در مورد لوله کشی فاضلاب اجرای غیر اصولی منجر به تولید بو نامطبوع در فضای ساختمان میشود. به صورتی که آسایش ساکنین را به کلی سلب میکند و رفع بوی بد فاضلاب دستشویی فقط در صورت تخریب کلی کف دستشویی امکان پذیر است مخصوصاً برای کاسه توالت‌‌‌های ایرانی.

✳️عوامل موثر در قیمت لوله کشی ساختمان 

🔹🔸نوع لوله مصرفی و اتصالات آن 

🔹🔸متراژ لوله کشی 

🔹🔸تجهیزات مورد نیاز لوله کشی 

🔹🔸تخریب 

🔹🔸به عنوان مثال لوله کشی فاضلاب با لوله پلیکا نسبت به لوله کشی فاضلاب با لوله چدنی ارزانتر است و از آنجایی که اتصالات لوله چدنی فاضلاب با سرب و کنف انجام میشود هم هزینه اجناس و هم هزینه دستمزد اجرای آن بیشتر است. البته امروزه استفاده از لوله چدنی برای لوله کشی فاضلاب تقریباً منسوخ شده است.

🔹🔸همچنین بعضی از عوامل ثانویه تاثیرگذار در قیمت لوله کشی ساختمان مانند معماری ساختمان میتواند بر قیمت لوله کشی موثر باشد. برخلاف باور عموم لوله کشی ساختمان به روش مهندسی میتواند منجر به کاهش هزینه‌ها از طریق بهینه یابی مسیر لوله کشی و در نهایت کاهش مصالح مصرفی شود. همچنین برخی از کارهای لوله کشی مانند نصب دوش توکار اجرت جداگانه ای دارد که موقع نصب لحاظ خواهد شد.

به مدیریت آقای افشاری