Address & Contact

Our Address

تهران ، خیابان حافظ ، ساختمان نور ، پلاک 107 ، طبقه ی بالا ، فروشگاه آرشین

Telephone

فروشگاه آرشین

🌀 جالباسی از جمله اکسسوری های ضروری و مهم در دکوراسیون منزل می باشد که در انواع مدلهای مدرن و کلاسیک طراحی می شوند.

🌀 جالباسی برای ذخیره و نگهداری انواع پوشاک که عمدتاً به شکل کمدی ایستاده ساخته می‌شود. جنس جالباسی‌ها معمولاً از چوب و فلزی است و کاربردهایی همچون مرتب کردن لباس‌ها و محافظت از آن‌ها در برابر رطوبت و گرد و غبار را دارند. 

🌀 استفاده از جالباسی های شیک و زیبا و مناسب برای دکوراسیون خانه های امروزی می تواند دغدغه بسیاری از افراد باشد، در این مطلب انواعی از مدلهای جالباسی با طراحی های متنوع قرار داده ایم که ضمن تماشای تصاویر می توانید مناسب ترین طرح را با توجه به سلیقه و دکوراتیو منزلتان انتخاب کرده و لذت ببرید.

☑️ مدل جالباسی با طرح های متنوع و شیک

🌀 مدلهای جا لباسی شیک و مدرن نقش زیادی در زیبایی فضای داخلی منزل دارند و علاوه بر آن دارای کاربرد زیادی هستند، بنابراین چیدمان یک جالباسی زیبا در ورودی منزل علاوه بر زیبایی در ایجاد نظم و تمیزی خانه نقش زیادی دارد.

☑️ مدل جالباسی دیواری با ایده های شیک

🌀 عده ای گمان می کنند که مدل طراحی یک جالباسی تاثیر چندانی در فضای پیرامونی منزل ندارد. در حالی که اجزای کوچکتر از این وسیله نیز در دکوراسیون منزل رخ نشان می دهند و در واقع دکوراسیون در ترتیب یافتن همین اجزای کوچک شکل می گیرد.

🔰 انواع جالباسی

🔻 جالباسی دیواری: معمولا دارای اشکالی شبیه دایره و یا مستطیل و گاهی در شکل سنتی آن لوزی‌های کنارهم، طراحی شده و به وسیله میخ یا پیچ به دیوار نصب می‌شوند، جایگاه این مدل جالباسی‌ها معمولا در بدو ورودی منازل قرار دارد، در راهروی ورودی البته می‌توان از این مدل‌ها در اتاق خواب نیز استفاده کرد.

🔻 جالباسی پشت دری: این مدل از جالباسی‌ها به وسیله دو قلاب یا سه قلاب پشت درب اتاق نصب می‌شوند، قابل حمل است و دارای قلاب‌های متعدد برای آویزان کردن لباس‌ها می باشد، این مدل بسیار پرطرفدار و کاربردی است و هم‌چنین وجود آن برای هر خانه‌ای لازم است.

🔻 جالباسی ایستاده: این مدل از جارختی‌ها قدیمی‌ترین طرح این کالا را تشکیل می‌دهند، معمولا به‌صورت یک پایه عمودی به همراه چندین شاخه در اندازه‌های مختلف برای آویزان کردن لباس است. معمولا در گوشه‌ای از اتاق خواب قرار می‌گیرد. یکی از ایراداتی که به این مدل وارد است واژگون شدن آن در اثر سنگینی لباس‌ها است.

مدیریت: بهرام خوشدل 

 

 

کمد چیست , جالباسی در جدول ,  چوب لباسی , آویز لباس ,