تولید نصب یخچال،باک کامیون،اگروز،تانکر آب مجید غفاری در فریمان و قلندرآباد

✳️جعبه ابزار کامیون چیست؟

💫جعبه ابزار آلومینیومی زیر بدنه برای صرفه جویی در فضا و ذخیره سازی بیشتر در زیر بدنه کامیون طراحی و نصب می شود که قابل نصب برای کلیه کامیون های UTE و کامیون های پمپ است که در بازار استرالیا و کانادا بسیار محبوبند.

💫از صفحه آلومینیومی مسطح با کیفیت بالا ساخته شده است. جعبه کاملا جوش داده شده و لاستیک مهر و موم مقاوم در برابر آب و هوا ، طراحی درپوش با کابل های پشتیبانی شده ، همه این طرح ها باعث می شود جعبه ابزار دوام بیشتری داشته باشد.

✳️دلایل نیاز به جعبه ابزار کامیون چیست؟

💥کار، برای حمل ابزار تجارت، به شیوه ای امن و ایمن.

💥اضطراری، فقط در صورتی که یک نفر خارج و یک مسئله مکانیکی جزئی داشته باشد.

💥شخصی، برای حمل چیزهایی مانند دنده ماهیگیری، چیزهای سرگرم کننده، ابزارهای اساسی.

✳️امکانات جعبه: 

🔹🔸ایده آل برای ذخیره سازی – قادر به ذخیره انواع ابزارها 

🔹🔸قفل T ضد زنگ 

🔹🔸خوب مهر و موم شده – جعبه کاملا جوش داده شده و مقاوم در برابر آب و هوا – طراحی درب کشیدن ، جلوگیری از هرگونه نشت نامطلوب 

🔹🔸صرفه جویی در فضا – فضای ذخیره سازی اضافی در زیر تختخواب فراهم کنید ، می توان آن را کاملاً در وانت بارها ، کامیون های پمپ و غیره نصب کرد.

🔹🔸2 طناب سیم فولادی ضد زنگ که می تواند درب جعبه را به طور ثابت نگه دارد.

✳️کامیون یخچالی 

💎کامیون های یخچالی جزو ماشین هایی میباشد که بسیار کاربردی در زمینه حمل ونقل میباشد. کامیون های یخچال دار برای باربری و حمل مواد غذایی فاسدشدنی بیشتر کاربرد دارند.

💎زیرا این ماشین برای حمل مواد غذایی طی مسافت طولانی مناسب میباشد و مواد غذایی حتی اگر در طول تابستان با این ماشین منتقل شوند به دلیل ساختار آن دچار گندیدگی مواد غذایی نمیشود، که در نوع های مختلف با اتاق های متفاوت تولید میشوند.

✳️دلایل خرابی باک خودرو چیست؟

🔺درست است که باک خودرو یک قطعه مصرفی نیست اما به‌طورقطع گذر زمان و استفاده مداوم از خودرو بر روی سلامت آن نیز تاثیر می‌گذارد. دلایل زیادی برای آسیب به باک خودرو وجود دارد.

🔺از آنجا که عموما باک در زیر خودرو قرار دارد اصلا دور از انتظار نیست که با جسم سختی برخورد کرده و سوراخ شود. خوردگی نیز در مناطقی که مقدار زیادی برف و یخ وجود دارد بسیار رایج است. سوراخ شدن باک نسبت‌به خوردگی مسئله جدی‌تری بوده و عموما راه حل مناسب برای آن تعویض باک است.

شماره های تماس:

09155574420 مجید غفاری

09165922581

 

 

✳️علائم خرابی اگزوز خودرو چیست؟

⚡️شنیدن صدای زیاد و غیرعادی از زیر خودرو 
⚡️پخش بوی دود داخل ماشین 

⚡️خروج دود زیاد و غیرطبیعی از اگزوز 

⚡️افزایش مصرف سوخت 
⚡️زنگ‌زدگی اگزوز ماشین 

به مدیریت:مجید غفاری

نصب تابلو و تاج کامیون

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

جعبه سازی و باک سازی کامیون مجید غفاری در فریمان , جعبه سازی کامیون در فریمان , باک سازی کامیون در فریمان , جعبه سازی کامیون , باک سازی کامیون , تولید یخچال کامیون در فریمان , تولید باک کامیون فریمان , تولید اگزوز در فریمان , تولید تانکر آب در فریمان , نصب تانکر آب مجید غفاری در قلندرآباد , نصب باک کامیون در قلندرآباد ,