Address & Contact

Our Address

گیلان ، لنگرود

Telephone

جواهری و سنگ قیمتی صد در صد طبیعی ایران زمین 

💎 فروش انواع سنگ‌‌‌های قیمتی و جواهری💎

💎 بطور کلی کانی های با ارزش به دو دسته تقسیم می شوند:

1- سنگهای قیمتی

این گروه سنگهایی می باشند که به علت سختی و کمیاب بودنشان ارزش خیلی بالایی دارند و در مقایسه با گروه سنگهای نیمه قیمتی بسیار گران تر می باشند. به طور کلی نوع با کیفیت سنگهای الماس، زمرد سبز، یاقوت سرخ، یاقوت کبود و یا هرگونه کانی کمیابی به عنوان سنگهای قیمتی در صنعت جواهرات معروف می باشند.

٢- سنگ های نیمه قیمتی

💎 مجموعه ای از سنگهای نیمه قیمتی آنهایی هستند که به دلیل زیبایی خود ارزش گذاری می شوند و در رنج قیمت از ارزان تا گران بسته به خلوص و کیفیت خود در دسترس هستند. انوع مختلف سنگهای نیمه قیمتی شامل سنگهایی چون گارنت ، اوپال ، آمیتیست، آکوامرین ، سیترین، مروارید، تورمالین ، توپاز و تانزانیت می باشند. البته همین سنگها نیز بر اساس خلوص، اندازه و کیفیت خود می توانند ارزش و قیمت بالایی نیز داشته باشند.

💎 سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و یا جواهرات زینتی از آن دسته اجسامی هستند که اغلب تنها برای زیبایی و ظاهر جذابی که دارند مورد توجه قرار می‌گیرند و اکثر مردم اطلاعاتی در رابطه با خواص سنگ های قیمتی ندارند، از همین رو از انواع سنگ های قیمتی بیشتر برای ساخت زیورآلات نقره زنانه و مردانه، نگین جواهرات قیمتی و زیبا مثل انگشتر، دستبند، سرویس، مدال و … مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه شما را با چند سنگ قیمتی آشنا می کنیم : 

💎 سنگ آمیتیست

سنگ آمیتیست از نظر ستاره‌شناسی مناسب متولدین بهمن است. رنگ ارغوانی این سنگ از از صورتی تا بنفش متغیر بوده که هرچه تیره‌تر باشد، ارزش بیشتری خواهد داشت.

💎 سنگ سیترین

سیترین از کلمه citron از زبان فرانسوی به معنای لیمو گرفته‌شده است. هر چند بیشتر به زرد طلایی شباهت دارد. این گوهر از انواع سنگ های قیمتی کوارتز ماکرو کریستالین می باشد.

💎 سنگ آکوامارین

آکوامارین سنگ نماد ماه اسفند شناخته می‌شود. این سنگ به رنگ آبی و هر چه تیره‌ تر باشد، قیمتی‌ تر خواهد بود. نام این سنگ از واژه‌ای لاتین به معنای آب دریا گرفته شده است.

💎 سنگ زبرجد

سنگ زبرجد یا به نام یونانی آن پریدوت در گذشته از سایر انواع سنگ های قیمتی حتی الماس گرانبهاتر بوده و به خاطر درخشان بودن زیر نور زیاد، به آن زمرد شب نیز می‌گویند.

💎 سنگ توپاز

نام توپاز از اسم جزیره توپازوس (مکانی که در آن کشف شد) واقع در دریای سرخ گرفته‌ شده است. این سنگ قیمتی از نوع کانی‌های سیلیکاته بوده و دارای سختی ۸ موس است.

💎 سنگ عقیق

عقیق یا آگات نام یکی از سنگ های قیمتی و از دسته کانی هایی بوده که از چند عنصر شیمیایی تشکیل شده است. همچنین جزء مشهور ترین سنگ های قمیتی به شمار می رود.

💎 سنگ زمرد

زمرد واژه‌ای یونانی به معنای گوهر سبز است. سنگ زمرد معروف به سنگ عشق از گونه‌ی بریل بوده، زیبایی رنگ آن به علت وجود کرم و وانادیوم درون آن است و بسیار ارزشمند می باشد.

💎 سنگ الماس

الماس از کلمه یونانی adamas به معنای محکم و سر سخت گرفته شده است و به چیزی که بسیار شکست‌ ناپذیر است اشاره می‌کند. الماس جزو انواع سنگ های قیمتی بسیار گرانبها میباشد.

 

مدیریت : شاپور رحمانی

 

 

انواع سنگ قیمتی , انواع سنگ سیاه قیمتی , جواهرات قیمتی ,