Address & Contact

Our Address

رشت،گلسار،ابتدای بلوار گیلان،برج گلسار طبقه ی دوم،واحد ۴۵،جواهری رز طلایی

Telephone

طلای لوکس با کمترین قیمت نسبت به بازار کشور مناسب سرمایه گذاری

💫طلای لوکس با کمترین قیمت نسبت به بازار کشور مناسب سرمایه گذاری 

🌟طلا یکی از محبوب ترین فلزات در جهان به شمار می‌رود و استفاده از آن از زمان‌‌‌های قدیم رایج بوده است. یک قطعه جواهر ساخته شده توسط طلا، از ماندگاری و دوام بسیار زیادی برخوردار است و اگر از شیوه‌‌‌های صحیح نگهداری طلا استفاده شود؛ این موجب طول عمر بیشتر این فلز می‌گردد.

🌟طلا یک فلز ضد حساسیت است و یکی از جواهرات بسیار ارزشمند برای افرادی است که از آلرژی و ناراحتی‌‌‌های پوستی رنج می‌برند. هم چنین استفاده از طلا به عنوان یک سرمایه برای زندگی به شمار می‌رود؛ زیرا این فلز ارزشمند در طول سال‌ها از افزایش قیمت برخوردار بوده است و این روند همواره ادامه خواهد داشت.

✳️رنگ طلا 

💎رنگ طلا می‌تواند بسته به اینکه چه آلیاژی، با چه میزانی در آن به کار رفته باشد متفاوت باشد. در آلیاژ طلا، مس و نقره اگر میزان طلا بیشتر باشد، طلا به رنگ زرد در می‌آید. در آلیاژ طلا، نقر، مس و روی اگر میزان نقره بیشتر باشد، طلای سبز به دست می‌آید.

💎در آلیاژ طلا و مس اگر میزان مس بیشتر باشد، طلای صورتی خواهیم داشت و در الیاژ طلا، نیکل، پالادیوم، نقره و روی اگر نسبت همگی ثابت باشد، طلای سفید خواهیم داشت.

✳️نگه داری از طلا 

🔸🔹اگرچه طلا بادوام است، ولی می‌تواند در مقابل ضربات محکم و اجسام تیز، دچار فرورفتگی و خراش شود.

🔸🔹این موضوع در مورد جواهراتی مثل انگشتر و دستبند که بیشتر در معرض خطر هستند، اهمیت بیشتری دارد.

🔸🔹پس بهتر است قبل از انجام هر کار خشن و سختی، آنها را کنار بگذارید. جهت از بین بردن این خراش ها، قطعه باید مجدداً صیقل (Polish) زده شود.

🔸🔹طلا در مقابل ترکیبات شیمیایی هم آسیب پذیر است.

🔸🔹به غیر از جیوه، مهمترین مخرب آن کلر است. مجاورت مستمر آن با طلا، ساختمان اتمی‌آن را نرم و سست می‌کند و در نهایت آن را می‌شکند.

🔸🔹در صورت تماس مستقیم آن با کلر، بلافاصله آن را تمیز کرده و در هنگام شنا و جکوزی از آنها استفاده نکنید.

🔸🔹مواد شوینده استفاده شده در منازل که شامل ترکیبات شیمیایی و اسید‌ها هستند هم می‌تواند بر روی انگشتر و دستبند طلا تأثیر بگذارد و به آن صدمه بزند. بهتر است در هنگام استفاده از این مواد، از جواهرات خود استفاده نکنید.

🔸🔹طلا به مرور زمان و در اثر گرد و غبار، رطوبت و لوازم آرایشی، جلای خود را از دست می‌دهد. بهتر است به صورت منظم آن را با محلول کف آلود، آب ولرم و دستگاه‌‌‌های بخار به صورت منظم تمیز نگه داشت.

به مدیریت:میثم باقری نژاد

 

 

 

 

 

 

 

جواهری رز طلایی در رشت , طلا فروشی رز طلایی در رشت , جواهری و طلا فروشی باقری نژاد در رشت , طلا فروشی در رشت , بهترین طلا فروشی در رشت , قیمت روز طلا , سفارش ساخت و فروش طلا در رشت , سفارش طلا در رشت , ساخت طلا در رشت , فروش طلا در رشت , قیمت طلا  , طلا ارزان در رشت ,  طلا کم اجرت در رشت ,  طلا و جواهرات در رشت  , ست و نیم ست در رشت ,