Address & Contact

Our Address

تهران ، آیت الله سعیدی 200متر بعداز مترو آزادگان بغل پایانه اتوبوس تندرو پلاک 206

Telephone

جک و قالب ساختمانی احمدزاده 

🌟 انواع قالب بتن و جک ساختمانی🌟

جک و قالب ساختمانی احمدزاده

✳️ کاربرد جک سقفی

🔶 جک های ساختمانی کاربرد بسیاری دارند و برای انجام پروژه های عمرانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. فرقی نمی کند شما یک خانه دو طبقه می سازید یا یک مجتمع تجاری چند طبقه یا برج های بزرگ و بلند مرتبه ، این محصول برای هر پروژه ساختمان سازی نیاز مبرم است. این محصول برای کفراژبندی سقف ها و همچنین نگه داشتن بار سقف تا پایان ساخت آن طبقه مورد استفاده قرار می گیرد.

🔶 کاربرد اصلی این محصول نگه داری سقف به صورت موقت است. آن چه که برای این محصول بسیار مهم است کیفیت خوب آن می باشد که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. کیفیت این محصول به خاطر این که بتواند میزان بار و فشار سقف را تحمل کند و دوم این که در زمین های سست و ناهموار بتواند بایستد شایان توجه است. یعنی جک به اعماق زمین فرو نرود که خود مشکلات بیشتری به وجود می آورد.

🔶 قالب بتن وسیله ای است که در داخل آن بتن و موادی مشابه بتن ریخته شده است.قالب بتن در واقع نوعی قالب است که دارای انواع مختلف است و به دو صورت موقت و ثابت وجود دارد.

✳️ انواع قالب بتن

🔶 قالب بتن به طور کلی دارای ۷ نوع مختلف است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

✳️ قالب بتن فلزی

🔶 این قالب بتن متشکل از پانل های مدولار در اندازه های استاندارد است که از آنها می توان برای قالب بندی انواع سازه های بتنی نظیر دیوار،ستون ،سقف ،پل ها ،مخازن،دیوار برشی،دیوار پیش ساخته و… استفاده کرد.پانل ها می توانند بنا بر نیاز مشتری در اندازه های خاص نیز تولید گردند .

✳️ مزایا

🔸🔹 مقاومت بالا
🔸🔹 مقاومت در برابر آتش سوزی
🔸🔹 امکان تغییر در ظرفیت و مقاومت
🔸🔹 سطوح صاف بتن ریزی
🔸🔹 سرعت بالای اجرا

مدیریت : جلیل احمدزاده

 

 

 

جک و قالب ساختمانی احمد زاده

 

جک قالب ساختمانی
سلایی روسی 18میل

سازنده قالب فلزی , انواع قالب فلزی , شرکت های قالب سازی بتن , سفارش قالب فلزی , انواع قالب فلزی ساختمانی , جک فلزی ساختمانی ,