Address & Contact

Our Address

تهران،شهریار، فردوسیه،خیابان امام خمینی، کوچه بوستان فرعی دوم پلاک ۳۷

Telephone

حفاری چاه و نصب و راه اندازی پمپ یخ آب

⚡️به عملی که روی زمین و به شکل یک قطر دایره ایی که دارای عرض عموماً 60 سانتیمتر تا 200 سانتی متر و یا حتی اندازه های بیشتر انجام میشود را حفاری چاه میگویند اما هدف از انجام این کار را میتوان برای کارهای مختلفی مثل دفع فاضلاب ، رسیدن به آب های زیر زمینی ، چاه ارت ساختمان دفع ولتاژهای اضافه و سیستم کانال هوا برای مترو دانست هم چنین میتوانند چاه های جذبی برای آب باران یا چاهک هایی استوانه ای شکل یا در نهایت مربعی میتوانند داخل زمین حفاری کنند.

?حفاری چاه آب در شهریار

?آب مایع حیات است و از قدیم مورد توجه بشر بوده است. امروزه مصرف بی رویه آب موجب شده است تا با کمبود آب در برخی از استان ها و شهرستانهای استان تهران مواجه شویم. در شهرستان شهریار کم آبی یکی از جدی ترین دغدغه های کشاورزان و باغداران این شهرستان می باشد.

?حفاری چاه آب در شهریار به روش ضربه ای:

?حفاری چاه آب به روش ضربه ای که توسط یک مته بزرگ و سنگین انجام می شود. ضربات متعدد مته در روش حفاری ضربه ای باعث خورد شدن سازنده های زمین شده و به این ترتیب اقدام به حفاری چاه آب می شود. حفاری چاه آب به روش ضربه ای مناسب محل های با رسوبات دانه درشت و سنگ ها و شن ها می باشد. در روش حفاری چاه آب به روش ضربه ای پس از اتمام عملیات حفاری برای جلوگیری از ریزش دیواره های چاه، درون چاه آب لوله جدار گذاشته می شود.

?حفاری چاه آب در شهریار به روش چرخشی:

?در این روش از حفاری که مته به یک لوله تو خالی که حاوی گل حفاری می باشد وصل می شود و توسط یک موتور به چرخش در می آید چرخش حاصل از مته موجب خورد شدن سازندها و سنگ‌های کف زمین می شود و در حین چرخش مته گل حفاری از سرمته خارج می شود که از مزیت های گل حفاری می توان به خنک کردن سرمته در حین عملیات حفاری و خارج کردن ذرات و خرده سنگ ها از داخل چاه به بیرون اشاره کرد.

?حفاری چاه آب در شهریار به روش چرخشی:

?حفاری چاه آب به روش چرخشی مناسب محل های با ذرات و سنگ ها و شن های دانه ریز می باشد. که این نوع از روش حفاری در مناطقی با رسوبات دانه درشت نیز قابل اجرا می باشد ولی به دلیل وجود گل حفاری در این نوع از روش حفاری، گل حفاری موجب بسته شدن منافظ رسوبات دانه درشت شده و آبدهی چاه آب را کاهش می ده به همین دلیل حفاری چاه آب به روش چرخشی برای محل های با رسوبات دانه درشت توصیه نمی شود.

?حفاری چاه آب در شهریار به روش دستی

?حفاری چاه آب به روش دستی یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین روش های حفاری می باشد که توسط مقنی انجام می شود که زمان بر می باشد. روش حفاری چاه آب دستی مناسب چاه های آب کم عمق و سطحی می باشد.

?تعمیر پمپ آب

در تعمیر پمپ آب مشکلاتی که در پمپ آب ایجاد می‌شود شامل:

?از تنظیم خارج شدن فشار پمپ
?یکسره کار کردن پمپ آبرسانی و قطع نشدن آن
?قطع و وصل شدن متوالی پمپ
?کم شدن باد داخل منبع تحت‌فشار
?و آب دادن پمپ

به مدیریت : محسن آقا محمدی

 

 

حفاری چاه و نصب و راه اندازی پمپ یخ آب در شهریار , حفاری چاه در شهریار  , نصب و راه اندازی پمپ در شهریار , حفاری چاه یخ آب در شهریار  , تعمیر پمپ آب در شهریار , حفاری چاه آب در شهریار , قیمت حفاری چاه آب در شهریار , نصب و راه اندازی پمپ ,