Address & Contact

Our Address

همدان ، شهرک مدنی

Telephone

حمل و نقل با وانت بار صبحی

🚛 وانت بار صبحی به صورت شبانه روزی و منظم اماده خدمات دهی در عرصه جابه جایی تمام وسایل منزل ادارات و اثاثیه و اشیای حساس شکستنی و فوق سنگین در سطح استان و به تمام نقاط کشور میباشد

🚛  دارای خودروهای: وانت پراید، وانت پیکان، وانت مزدا، وانت نیسان

🚛 همراه با کارگر مجرب

🚛 رانندگان با اخلاق و مجرب

🚛 ماشین حمل نخاله ساختمانی و جرثقیل نیز موجود میباشد

🚛 با قیمت‌‌‌های منصفانه و طبق اداره راه ترابری کشور

🚛تبلیغ ما کیفیت کارماست 🚛

🚛 اماده عقد قرارداد با تمام موسسه‌ها و اداره‌‌‌های دولتی

🚛 حمل بار با وانت

🚛 حمل سریع

🚛 وانت بار، وانت بار ارزان و نیسان بار خدماتی محبوب برای حمل و نقل اسباب و اثاثیه و وسایل متفاوتی مانند یخچال، ماشین لباس شویی، گاو صندوق و … در سطح درون شهری و برون شهری هستند. یکی از تفاوت‌های اصلی وانت بار و وانت بار ارزان با نیسان بار، تفاوت اندازه این دو خودرو است. در صورتی که مرسوله شما دارای ابعاد بزرگی است و وزن زیادی دارد، نیسان بار گزینه مناسب‌تری نسبت به وانت بار است.

🚛 نکات حمل بار با نیسان و وانت بار

حمل بار با وانت و نیسان؛ به دلیل قیمت حمل بار مناسب امروزه حداقل برای حمل بار بین شهری یک انتخاب مناسب به نظر می‌آید؛ توجه به نکات حمل بار با نیسان و وانت بار می‌تواند، در ایمن بودن حمل بار با وانت و نیسان تاثیر زیادی داشته باشد. شما با انتخاب یک شرکت خدمات‌دهی مناسب این اطمینان را خواهید داشت، که در حمل باربا وانت و نیسان به تمامی نکات حمل بار با نیسان و وانت بار توجه شده و قیمت حمل بار با وانت بر اساس ضوابط تعیین شده و مسافت طی شده برای شما در نظر گرفته می‌شود.

مدیریت : محمد باقر صبحی امجد

نرخ کرایه وانت بار , وانت بار ارزان , حمل بار با وانت بین شهری , حمل بار ,