Address & Contact

Our Address

گیلان ، شفت ، جنب بانک رفاه

Telephone

آرایشگاه مردانه یزدانی

✂️مشاوره و انجام خدمات داماد

⚡️آرایشگاه مردانه یزدانی با دادن مشاوره رایگان در خصوص نوع کوتاهی، استایل مو و اصلاح ریش و نوع گریم یکی از موفق ترین‌ها در این زمینه بوده

✂️ رنگ و احیای مو

⚡️انجام تمام خدمات رنگ مو با بهترین مواد برای آقایان کراتینه و ویتامینه کردن مو

✂️ پاک سازی پوست

⚡️پاک سازی و لایه برداری پوست، در آوردن جوش‌‌‌های سر سیاه و سر سفید با دستگاه بخار، روشن کردن و شفاف کردن پوست صورت و. ‌‌‌..

✂️ خدمات جانبی

⚡️خدمات جانبی شامل شستشو سر، وکس موهای زائد و تمیز کردن ابرو

✂️ گریم

⚡️اجرای تمام گریم‌‌‌های فانتزی و همگون سازی پوست برای مجالس

? تاریخچه آرایشگری

✂️کلمه آرایش یا آرایشگری ترجمه کلمه یونانی (باربا) (Barba) و کلمه ((تانساریل))(Tansareal) می‌باشد. در واقع همه آرایشگران را هنرمندان تانساریل می‌نامیدند. چینی‌ها و مصریان پیشگامان فن آرایشگری بودند.

✂️ اولین تشکل صنفی آرایشگران را فرانسویان به وجود آوردند و اولین اساسنامه آرایشگری هم در نیویورک در سال ۱۸۸۷ تنظیم شد.

✂️ اولین مدرسه آرایشگری را فردی به نام (مولر) (A.B.Moler) در سال ۱۸۹۳ در شیکاگو تاسیس نمود و همچنین اولین کتاب درباره اهداف آرایشگری در سال ۱۸۹۷ در مینوستا به دانشجویان موفق در این رشته اعطا گردید.

✂️ در گذشته حرفه ی آرایشگری مردانه به صورت (استاد به شاگرد) و یا (پدر به پسر) از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شد. اولین اقدام برای تاسیس ( آموزشگاه آرایش مردانه) در ایران در سال ۱۳۶۸ انجام شد و به این ترتیب بود که آموزش فن آرایشگری مردانه در ایران نیز علمی‌گشت.

به مدیریت : امید یزدانی

 

 

خدمات آرایشگری مردانه یزدانی در شفت , آرایشگاه مردانه یزدانی , آرایشگاه  ,آرایشگاه مردانه در شفت , آرایشگاه در شفت , بهترین آرایشگاه مردانه در شفت , خدمات داماد در شفت , استایل مو ,  اصلاح ریش در شفت , گریم در شفت , گریم , پاکسازی پوست , پاکسازی پوست مردانه در شفت ,