اجرای استخر جکوزی خانگی و مخزن آب تصفیه خانه اسکلت بتن شمال

?(مجموعه اسکلت بتن شمال)

✅یکی از این شرکت های با تجربه و سابقه ی بالا می باشدکه به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین ارائه دهندگان کلیه خدمات اسکلتی و بتنی

✅استخر و جکوزی

✅مخزن آب و تصفیه خانه

✅کانال آب و پل

✅اجرای کف سازی لیسه ای رنگی و ساده

✅آرماتوربندی استخر

✅قالب بندی استخر

✅بتن ریزی سقف ویلا

✅اجرای درپوش پیش ساخته منهول

✅اجرای سقف با تیرچه پیش تنبده

✅اجرای دال شیب دار

✅اجرای دانه گیر تصفیه خانه

?می باشد که سالهاست به دلیل ارائه خدمات با کیفیت و مطابق با علم روز دنیا مورد رضایت مشتریان عزیز بوده و برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

?اسکلت یک سازه، قابی است که از شبکه‌ای منظم از ستون‌ها و تیرهای متصل به یکدیگر ساخته می‌شود تا به عنوان پایه‌ای برای پشتیبانی از کل ساختار عمل کند. اسکلت ساختمان در اصل وظیفه حفظ تعادل و پایداری را سازه را بر عهده دارد تا ساختمان بتواند در طول عمر خود، در برابر بارهای وارده مقاومت کند.

?اسکلت ساختمان را می‌توان نوعی سیستم «تیر ستون» نیز نامید. بارهای عمودی (مرده و زنده) و جانبی (باد و زلزله) را به فونداسیون ساختمان منتقل می‌کند. این مورد به میزان صلبیت اتصال بین تیر و ستون بستگی دارد، تا نیروهای خمشی به درستی جذب و منتقل شوند. اما این موضوع لزوماً به این معنا نیست که باید همه سازه‌ها از سیستم تیر ستون بهره ببرند. برای ساختمان‌هایی که در مناطق امن قرار دارند (گسل زلزله ندارند) و نهایت در دو طبقه اجرا می‌شوند، اسکلت ساختار می‌تواند از این قاعده خارج باشد.

❇️اسکلت بتنی (Concrete Frame)

?یک قاب بتنی یک شکل معمول از اسکلت ساختمان است که شامل شبکه‌ای از ستون‌ها و تیرهای متصل به یکدیگر است. تیرها اعضای افقی قاب هستند که بار سقف را به ستون‌ها منتقل می‌کنند. ستون‌ها نیز اعضای عمودی قاب هستند و عنصر اصلی باربری ساختمان محسوب می‌شوند و بارهای تیرها را به پی منتقل می‌کنند.

?از آنجا که بتن از استحکام کششی کمی برخوردار است، به طور کلی نیاز به تقویت دارد. میلگرد (Rebar) که به عنوان فولاد تقویت کننده (یا فولاد تقویتی) نیز شناخته می‌شود، نوار فولادی یا مش مشبکی از استیل است که برای تقویت بتن در تنش کششی استفاده می‌شود. ترکیب بتن و فولاد را «بتن مسلح یا بتن آرمه» می‌گویند.

❇️مزایای استفاده از اسکلت ساختمان بتنی

?اسکلت بتنی در مقایسه با سایر مصالح، مقاومت فشاری بالایی دارد.
?با توجه به وجود آرماتور، بتن مسلح می‌تواند در برابر تنش کششی مقاومت بالایی داشته باشد.
?در برابر آتش و رطوبت مقاومت بالایی دارد.
?سیستم ساختمان بتن آرمه از هر سازه دیگری با دوام‌تر است.
?بتن آرمه به عنوان یک ماده سیال می‌تواند از لحاظ اقتصادی در اشکال و قالب‌های تقریباً بی حد و حصر شکل گیرند.
?هزینه نگهداری بتن مسلح بسیار کم است.
?از آنجا که بتن مسلح می تواند به هر شکل مورد نیاز قالب ریزی شود، در اجزای سازه‎های پیش ساخته بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این اعضای صلب بوده و حداقل انحراف را دارند.
?در مقایسه اسکلت فولادی، بتن آرمه برای احداث سازه نیاز به نیروی کار کمتری دارد.

به مدیریت:آقای ربیع شفیعی

 

 

 

 

 

 

اسکلت , اسکلت ساختمان , اسکلت بتنی , سازه بتنی , سازه فلزی , اسکلت بتن شمال در رشت , کلیه خدمات اسکلت و بتن در رشت , مزایای اسکلت بتنی , آرماتوربندی استخر , پیمانکاری استخر , اجرای استخر و جکوزی در رشت , مخزن آب , تصفیه خانه ,