اجرای پروژه های برق صنعتی پالس تابلو در آذربایجان غربی

شماره تماس:

09013314683

?طراحی و مونتاژ انواع تابلو برق

?فرمان،قدرت،کنترلی

?فروش انواع کنتاکتور و برق صنعتی

?اجرای پروژه های برق خورشیدی

❇️تابلو برق صنعتی چیست؟

?تابلو برق صنعتی شامل یک محفظه معمولا از جنس فلز است که قطعات مختلفی درون آن نصب می شود.

?این قطعات بنا به کاربرد تابلو برق، متفاوت است.

?کاربرد دیگر این محفظه ها، محافظت افراد در برابر برق گرفتگی است.

?این تابلو ها از خود تجهیزات در برابر عوامل محیطی نیز محافظت می کنند.

?به بیان دیگر یک تابلو برق صنعتی یک قفسه است برای تجهیزات الکتریکی یا الکترونیکی با هدف سوییچ کلید ها، دستگیره ها و نمایشگر ها و همچنین برای جلوگیری از وارد شدن شوک به تجهیزات و حفاظت محتوای جعبه از محیط.

?تابلو برق تنها بخشی از تجهیزات است که توسط کاربر قابل دیدن است.

?این جعبه ممکن است هم با اهداف کاربردی و هم برای زیبایی طراحی شده باشد.

❇️برق خورشیدی

امروزه استفاده از سیستم‌های برق خورشیدی بسیار متداول شده است. پنل‌های خورشیدی قادرند در هر مکانی بدون نیاز به شبکه برق، انرژی الکتریکی مورد نیاز شما را تامین کنند. استفاده از این سیستم‌ها به عنوان جایگزینی مناسب برای دسترسی به انرژی الکتریکی در مناطق دور از شبکه برق تبدیل شده است. سادگی نصب، طول عمر بالا، هزینه‌های نگهداری پایین و عدم وابستگی به برق شبکه از مهمترین مزیت‌های این سیستم های تولید برق می باشند.

❇️به طور کلی، هر سیستم برق خورشیدی آفگرید از چهار تجهیز اصلی تشکیل شده است که عبارتند از:

?پنل خورشیدی: این تجهیز به عنوان عنصر مولد از کلیدی‌ترین تجهیزات هر سیستم برق خورشیدی می‌باشد. بدون وجود آنها عملا تولید انرژی الکتریکی میسر نخواهد بود. پنل‌های خورشیدی از سلول‌های خورشیدی با اتصالات سری و موازی تشکیل شده و نهایتا ولتاژ DC متناسب با تعداد سلول‌ها در پایانه‌های پنل ظاهر می‌شود. انرژی تولیدی این تجهیزات انرژی الکتریکی با ولتاژ DC می باشد.

?باتری: ولتاژ تولیدی پنل‌ها در طول روز متناسب با نور و تابش خورشید متغیر می‌باشد و امکان استفاده از این ولتاژ متغیر برای تجهیزات الکتریکی وجود ندارد. ضمن اینکه میزان انرژی تولیدی و مصرفی عمدتا دارای تفاوتهایی بوده که مورد نیاز است میزان تولید مازاد در باتری‌ها ذخیره شده و در زمان‌های کمبود تولید مصرف شود. این فرآیند در سیستم برق خورشیدی آفگرید بر عهده باتری می باشد.

?کنترلر شارژ: برای افزایش عمر مفید باتری و بهبود فرآیند شارژینگ و استحصال حداکثر توان تولیدی پنل برای ذخیره در باتری، از کنترلر شارژ استفاده می‌شود. کنترلر شارژ با دریافت ولتاژ متغیر ورودی آنرا به ولتاژ متناسب برای باتری‌ها تبدیل کرده و در باتری ذخیره می‌کند.

?اینورتر: در مواقعی که انرژی الکتریکی تولیدی باید در ولتاژ متناوب (AC ) به مصرف برسد، باید انرژی DC در باتری به انرژی AC تبدیل شود. اینورتر برای این منظور در سیستم برق خورشیدی آفگرید برای تبدیل ولتاژ DC به ولتاژ AC برق شهر متناسب با نیاز مصرف کننده استفاده می‌شود.

 

به مدیریت:آقای مهدی سلطانی

https://www.pulsetablo.com/

شماره تماس:

09013314683

 

 

 

 

 

 

برق , برق و الکترونیک , خدمات برق و الکترونیک پالس تابلو در آذربایجان غربی , تابلو برق , انواع تابلو برق , طراحی و مونتاژ تابلو برق , فروش انواع کنتاکتور , برق صنعتی , اجرای پروژه های برق خورشیدی در ماکو , مجموعه پالس تابلو در آذربایجان غربی ,