Address & Contact

Our Address

قم

Telephone

کالای برق شفیعی در قم

✨فروش و تعمیرات انواع لوازم روشنایی و نصب دوربین مداربسته

❇️کلید

🔹به طور کلی کار کلید در مدار قطع و وصل جریان است. برای قطع جریان الکتریکی حداقل باید یکی از سیم‌‌‌های حاصل جریان قطع شود.

❇️انواع کلید:

🔸کلید یک پل: برای قطع و وصل یک مسیر جریان است.

🔸کلید دو پل: امکان خاموش و روشن کردن دو دسته لامپ یا دو مسیر را فراهم می‌کند.

🔸کلید تبدیل یا تعویض: در راهروها و سالن‌ها استفاده شده و امکان خاموش و روشن کردن و کنترل روشنایی از دو یا چند نقطه را فراهم می‌کند.

❇️جعبه تقسیم

🔹از جعبه تقسیم برای ارتباط لوله‌ها به یکدیگر و گرفتن انشعاب از سیم‌ها استفاده می‌شود و فاصله جعبه تقسیم از سیم ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر است.

❇️دیمر

🔹دیمر وسیله ای است که می‌توان توسط آن میزان نور لامپ را تغییر داد. دیمربه صورت سری با لامپ قرار می‌گیرد.

❇️فتوسل

🔹برای آنکه بتوانیم چراغ‌‌‌های معابر را به هنگام تاریک و روشن شدن هوا به طور اتوماتیک روشن و خاموش کنیم از وسیله ای به نام فتوسل استفاده می‌کنیم.

❇️رله

🔹برای روشن و خاموش کردن لامپ‌ها به صورت زمان دار یا زمان بندی شده از آن استفاده می‌کنیم. طرز عمل به این ترتیب است که با فشار دادن به شستی، به جای کلید تبدیل، رله شروع به کار می‌کند و لامپ‌‌‌های راه پله روشن می‌شود که پس از زمان تنظیمی، لامپ‌ها خاموش خواهند شد.

❇️انواع لامپ

💡 لامپ رشته ای

🔹نوع قدیمی‌ و سنتی از لامپ‌ها را لامپ رشته ای تشکیل می‌دهد که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و جای خودشان را به گزینه‌‌‌های کم مصرف تر و ال ای دی‌ها داده اند. این نوع لامپ، نور درخشانی ایجاد می‌کند که باعث احساس راحتی و زیبایی بیشتر در فضای منزل می‌شود.

💡 لامپ‌‌‌های LED SMD

🔹SMD نوعی فناوری است که در آن قطعات الکترونیکی بدون ایجاد سوراخ و تنها با لحیم کاری روکار به بورد متصل می‌شوند. این فناوری در لامپ‌‌‌های LED منجر به طراحی نوع جدیدی از لامپ‌‌‌های LED شد که از کاربرد زیادی برخوردارند و موجب افزایش طول عمر و بازدهی بهتر لامپ شده است.

🔹کنار هم قرارگرفتن تعداد زیادی از این لامپ‌‌‌های کوچک SMD، نوری مناسب ایجاد می‌کند. این لامپ‌ها پخش نور زیادی دارند و امروزه لامپ‌‌‌های حبابی و شمعی زیادی به دلیل این ویژگی با چنین تکنولوژی تولید می‌شود.

💡 لامپ‌‌‌های فلورسنت فشرده

🔹لامپ فلورسنت فشرده یا CFLS، ۷۵ درصد کمتر از لامپ‌‌‌های رشته ای انرژی مصرف می‌کند و عمرش هم طولانی‌تر است. تفاوت این لامپ‌ها با لامپ رشته ای این است که تناژ رنگی‌شان نسبتا سرد است و حاوی جیوه هستند. با اینکه میزان جیوه به کار رفته در این لامپ‌ها خیلی کم است؛ اما به معنی این نیست که نباید مراقب باشید.

💡 لامپ‌های LED فیلامنتی

🔹این نوع لامپ‌ها ظاهری شبیه به لامپ‌‌‌های رشته‌ای دارند و به همین جهت به آن‌ها لامپ‌‌‌های LED رشته‌ای هم گفته می‌شود. در داخل لامپ‌‌‌های فیلامنتی مجموعه‌ای از LEDهای ریز کنار هم قرار داده می‌شوند. این لامپ‌ها به علت طراحی زیبایی که دارند بیشتر برای چراغ‌‌‌های تزئینی و زینتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای کسانی که به شکل ظاهری لامپ‌‌‌های رشته ای علاقه دارند جایگزین مناسبی محسوب می‌شوند.

🔹این لامپ‌ها پخش نور چندان زیادی ندارند اما زیبایی آن‌ها خیره کننده است. همین موضوع استفاده از آن‌ها را در مکان هایی مانند کافی شاپ‌ها که زیبایی مهم تر از میزان پخش نور است گسترش داده است.

❇️ویژگی‌‌‌های دوربین مداربسته با کیفیت:

⭐️قابلیت دید در شب (IR): یکی از قابلیت‌‌‌های لازم برای هر دوربین، دید در شب است. توانایی دوربین در این مورد باعث می‌شود تا در شب دوربین در شب تصاویر مناسبی را تا شعاع مشخصی ثبت نمایند. (شروع از ۲۰ متر)

⭐️کیفیت تصویر (رزولوشن): دوربین‌‌‌های مداربسته در انواع مختلف و در کیفیت‌‌‌های متفاوت به بازار ارائه میشوند. تا این زمان شرکت‌‌‌های تولید کننده ی دوربین‌‌‌های مداربسته دوربین‌‌‌های خود را با رزولیشن‌‌‌های ۱ مگاپیکسل، ۲ مگاپیکسل، ۳ مگاپیکسل، تعداد کمی‌۴ مگا پیکسل، ۵ مگاپکسل و ۸ مگاپیکسل به بازار عرضه می‌شوند.

⭐️برابری تصویر دوربین با تصویر ضبط شده: یکی از ویزگی‌‌‌های مهم در نصب سیستم‌‌‌های نظارتی این است که برخی از دوربین‌‌‌های مدار بسته کیفیت مناسبی را در تصویر اولیه در اختیار شما می‌گذارند اما تصاویر ضبط شده در دوربین بر خلاف تصاویر دوربین از کیفیت لازم برخوردار نیستند. بسیار مهم است که در هنگام انتخاب دوربین‌‌‌های مدار بسته از برند هایی استفاده کنیم تا کیفیت مناسب را در تصاویر ضبط شده با کمترین حجم ممکن در اختیار ما قرار دهند.

⭐️مقاوم در برابر گرد و غبار و بارندگی: برای نصب دوربین درمکان‌‌‌های باز لازم است تا دوربین در برابر هرگونه گرد و غبار و بارندگی مقاومت لازم را داشته باشد.

❇️کاربردهای دوربین مداربسته:

🔹کاربرد اصلی و عمده دوربین‌‌‌های مداربسته در سیستم‌‌‌های حفاظتی است اما کاربرد‌‌‌های آن به سیستم‌‌‌های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر میرود کاربردهایی از قبیل کاربردهای پلیسی، نظامی، فضایی، صنعتی، کنترل ترافیک، ارتباطات ویدیویی، و تصویر برداری نامحسوس.

به مدیریت:شفیعی

 

 

 

تعمیرات و فروش انواع لوازم الکتریکی در قم , لوازم روشنایی در قم , انواع سیم و کابل , انواع لامپ , کالای برق شفیعی در قم , خدمات تعمیر فروش لوازم روشنایی و نصب دوربین مداربسته کالای برق شفیعی در قم , انواع کالای برقی در قم , نصب دوربین مداربسته در قم , قیمت انواع لوارم الکتریکی در قم ,