Address & Contact

Our Address

تهران

پیچ و رولپلاک کفسابی یاس در تهران

? خدمات ساختمانی یاس اجرای کفسابی انواع سنگ دهبید،سنگ های گرانیت و مرمریت

?رزین کاری

?کفسابی و سنگسابی همانطور که از نامش پیداست به معنای سابیدن سنگ، برداشتن لایه ای از سنگ به منظور براق نمودن، آینه ای کردن و از بین بردن ایرادات سنگ کف ساختمان می‌باشد. در عملیات کفسابی  خدمات ساختمانی یاس از دستگاه‌‌‌های مخصوص در این زمینه استفاده می‌شود که به وسیله آن ۱ الی ۴ میلی متر لایه برداری سنگ صورت می‌گیرد تا جرم‌ها و آلودگی‌‌‌های موجود بر روی سنگ کف از بین بروند و علاوه بر درخشان شدن سنگ، سطح آن نیز کاملا صاف و هم تراز شود.

?فواید کفسابی خدمات ساختمانی یاس

⚜️با انجام خدمات سنگسابی همه پستی و بلندی‌‌‌های کف ساختمان کاملا برطرف خواهد شد و سطح سنگ‌ها صیقلی و همتراز می‌شود.

⚜️سنگسابی خدمات ساختمانی یاس باعث شفاف و براق شدن سطح سنگ می‌شود که درنتیجه زیبایی خاصی را به همراه خواهد داشت.

⚜️پس از انجام کفسابی تمامی‌جرم‌ها و خطوط و شکاف موجود بر روی سنگ کف کاملا از بین رفته و مانند روز اول حالت درخشانی خود را به دست می‌آورند.

⚜️سنگسابی خدمات ساختمانی یاس باعث افزایش دوام و عمر مفید سنگ می‌شود. چرا که با پوشاندن درزهای لای سنگ‌ها به وسیله بتونه از نفوذ آب و آلودگی به داخل آن جلوگیری شده و باعث مقاوم شدن سنگ می‌شود.

خدمات ساختمانی یاس کفسابی انواع سنگ گرانیت مرمریت دهبید و رزین کاری در تهران

⚡️ویژگیهای کفسابی خوب

? در کفسابی خوب از لقمه‌‌‌های ایتالیایی استفاده می‌شود

? درکفسابی خوب مرحله ی درگیریش از رزین استفاده میشود

? در کفسابی خوب حداقل ده مرحله کفسابی انجام می‌شود

?در کفسابی خوب باید از لقمه‌‌‌های نو وتازه نه کهنه استفاده شود

?در کفسابی خوب سابزن باید حرفه ایی و باتجربه باشد

? در کفسابی خوب کفساب باید از دستگاه سالم و بدون ایراد استفاده کند

?در کفسابی خوب انجام دهنده کار باید بعد از انجام کار به نظافت بعد از انجام کار هم اهمیت دهدو قرنیزها و تا یک متری دیوار را و قسمتی که توسط کار کفسابی کـثیف شده را تمییز کندو مثل روز قبل ازکفسابی تحویل دهد

?در یک کفسابی خوب یک کفساب باید ظرایف کار را نیز در نظر بگیرد و فقط به سرعت انجام کار و انجام کلیت کار نیندیشد.

خدمات ساختمانی یاس کفسابی انواع سنگ گرانیت مرمریت دهبید و رزین کاری در تهران

?پیچ رولپلاک نمای ساختمان خدمات ساختمانی یاس

?پیچ و رولپلاک نما ساختمان برای جلوگیری از شل شدن سنگ نمای ساختمان در اثر عوامل مختلف د استفاده می‌شود. پیچ و رولپلاک نما خدمات ساختمانی یاس بدون داربست وبا طناب، به منظور محکم سازی و مقاوم سازی و تثبیت سنگهای نمای ساختمان انجام میشود تا  خطرات احتمالی پیشگیری کرد و امنیت ساختمان را افزایش داد.

?رولپلاک نوعی بست است که روی دیوار نصب می‌شود. جنس آن‌ها معمولا پلاستیکی و مخروطی شکل است و  بهترین نوع پیچ را که باید در اسکوپ کردن سنگ‌ها به کار برد پیچ گالوانیزه است زیرا در برابر شرایط جوی مقاومت بیشتری از خود نشان میدهد و بهتر است که این پیچ‌ها بر روی بتونه کار شوند. بد نیست بدانید که این  بعد از پیچ و رولپلاک نما، این پیچ‌ها در ظاهر ساختمان  از فاصله حداقل ۵ متری قابل رویت نیستند.

به مدیریت : رضا عبداللهی

شماره تماس

09126443460

09191646608

 

 

خدمات ساختمانی یاس , کفسابی سنگ گرانیت , کفسابی سنگ مرمریت , کفسابی سنگ دهبید  , رزین کاری در تهران , کفسابی در تهران , قیمت کفسابی در تهران , پیچ و رولپلاک در تهران , قیمت پیچ و رولپلاک در تهران , کفسازی یاس،کفسابی درتهران،کفسابی یاس ،کفسابی در سراسر ایران , خدمات کفسابی , کفسابی , خدمات کفسابی , نماشویی ساختمان , کفسابی انواع سنگهای خارجی در تهران , نماشویی ساختمان با پیشرفته ترین دستگاه‌‌‌های دنیا  , کفسابی سنگ گرانیت یاس،کفسابی سنگ گرانیت , کفسابی سنگ مرمریت , کفسابی سنگ دهبید , رزین کاری یاس در تهران , کفسابی در تهران , قیمت کفسابی در تهران , پیچ و رولپلاک در تهران , قیمت پیچ و رولپلاک در تهران , کفسابی ارزان،کفسابی ارزان یاس ,