Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

خدمات فنی آسانسور آسان فرود

 💠 خدمات فنی و نصب و راه اندازی آسانسور

💠 انواع بالابر، کارگاهی، تعمیرات و سرویس

💠 گیربکس، رومکس، هیدرولیک

💠ویژگی‌های یک آسانسور خوب:

💠 راحتی نخستین ویژگی مهم یک بالابر خوب است. مقصود از راحتی عدم بروز آلودگی صوتی، کم سر و صدا بودن و نلرزیدن کابین آسانسور است.

💠 بازدهی مناسب دیگر ویژگی مهم یک بالابر خوب است. مقصود از بازدهی مناسب آن است که ساختار و طراحی بالابر بسته به موقعیت مورد استفاده به‌نحوی باشد که از نظر ظرفیت و سرعت جواب‌گوی نیاز افراد باشد. بازدهی مناسب بیش از هرچیز از هدررفت وقت جلوگیری می‌کند.

💠 در دسترس بودن ویژگی مهم دیگر یک بالابر خوب است. مقصود از دسترس بودن درواقع تأمین این اطمینان در کاربر است که می‌تواند در اوقات به‌هنگام نیاز از آن استفاده کند.

💠 ویژگی مهم دیگری که بی‌تردید یکی از ضروری‌ترین و اساسی‌ترین ویژگی‌های هر آسانسوری به‌شمار می‌آید، ایمنی است. طراحی بالابر باید به‌نحوی باشد که تا جای ممکن از بروز هرگونه حادثه‌ی خطرناک ممانعت به‌عمل آید و احتمال بروز هرگونه پیش‌آمد ناگوار به حداقل برسد. هیچ‌چیز مهم‌تر از جلوگیری از بروز خسارت‌ها و صدمه‌های مالی و جانی نیست.

💠 کاربرد آسانسورهای هیدرولیک و پنوماتیک

✳️ سیستمهای هیدرولیکی و یا پنوماتیک به دو دسته کلی نفر بر و باربرتقسیم می‌شوند،که در همه ی آسانسورها مشترک است. موارد استفاده ی آن معمولا در کارخانه ها، فروشگاه ها، مغازه ها، انبار ها، ساختمان‌‌‌های مسکونی و تجاری است.

برای حمل کالاها و بارها سنگین در فروشگاه‌ها

✳️ برای سازه هایی باحداقل فضا در عمق چاله و اورهد

✳️ برای حمل نفر در منازل با طراحی خاص

✳️ قابلیت راه هندازی با برق تک فاز و ۳ فاز

✳️ میزان تخریب بسیار کم

✳️ سهولت و سرعت بالا در جاگزاری و اجرا

✳️ سرویس و نگهداری تخصصی

✳️ امنیت بسیار بالا

 

مدیریت : علی اکبر شریفی

 

نصب و راه اندازی آسانسور ,  سرویس دهی انواع آسانسور  , آسانسور , مشاوره و طراحی انواع آسانسور , آسانسورهای هیدرولیک , قیمت آسانسور ,