Address & Contact

Our Address

بندرعباس ، شهرک الهیه ، کوچه ایمان 7

خدمات فنی مهندسی جویانی

? تعمیرات انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی اتوماتیک?

? تعمیر ماشین لباسشویی یکی از موضوعات درد سرساز است که اگر به موقع اقدام نشود مجبور می شوید، زحمت شستشن لباس ها را خودتان به جان بخرید! تعمیرات ماشین لباسشویی در زمانی که دستگاه به مشکل برمی خورد امری جدی است! اما برای سرویس ماشین لباسشویی باید چه مواقعی اقدام نمود؟ شاید لباسشویی شما روشن نمی شود! یا شستشوی لباس ها با لرزش و صدای زیاد همراه است، شاید هم لباس هایتان بدون هیچ مشکلی شسته شده، منتها درب ماشین لباسشویی باز نمی شود! این موارد ممکن است در هر زمانی باعث دردسر شود. منتها برای تعمیر کردن ماشین لباسشویی از چه تعمیرکار و سرویسکاری استفاده کنید، حرف اول و آخر را در تضمین دستگاه شما می زند.

? خدمات فنی مهندسی جویانی، فعالیتش را محدود به یک مدل یا برند خاص نکرده است. این مرکز ضمن بهره مندی از پیشرفته ترین کارگاه های تعمیراتی، بررسی، عیب یابی و تعمیر انواع ماشین های لباسشویی از کلیه برندها را در دستور کار قرار داده است.

? لباسشویی های تمام اتوماتیک در این مجموعه به تخصصی ترین شکل، تعمیر می گردند. کافی است با مرکز مجاز تعمیر لباسشویی تماس گرفته و مدل و مشکلات ماشین را اعلام کنید. تیم سرویس در محل به آدرس شما آمده و اقدامات لازم را برای رفع ایرادات ماشین لباسشویی شما انجام می دهند.

? ما در سریعترین زمان ماشین لباسشویی شما را تعمیر می کنیم?

? تعمیر ماشین لباسشویی در سریعترین زمان ممکن انجام می شود. هدف ما انجام کلیه خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی شما در کمتر از 1 روز است. وقتی با ما تماس می گیرید و مشکل و برند ماشین لباسشویی خود را اعلام می کنید  ما سریعا نزد شما می آییم و در کوتاه ترین زمان ممکن و با سرعت بالا ماشین لباسشوییتان را تعمیر خواهیم کرد. تعمیراتی که ما انجام می دهیم دارای گارانتی است و شما بسته به مدل و مارک ماشین لباسشویی خود می توانید از گارانتی تعمیر ماشین لباسشویی بهره مند شوید. دیگه از این بهتر نمیشه؟ مگه نه؟!

? سرویس ماشین ظرفشویی را جدی بگیرید? 

? هر دستگاهی برای سالم ماندن به دو چیز احتیاج خواهد داشت، اول استفاده صحیح و دوم نگهداری اصولی. در استفاده صحیح از ماشین ظرفشویی می توان به استفاده کردن از قرصهای شوینده و مایع شوینده مناسب با ویژگی های دستگاه اشاره کرد. استفاده از قرص های نامرغوب به مرور به دستگاه شما آسیب می زند و همچنین باعث به وجود آمدن بوی بد در ظرفشویی می شوند.

? یکی از نکات مهم در نگهداری اصولی ماشین ظرفشویی، سرویس دوره ای و تعمیر به موقع ماشین ظرفشویی است. در سرویس های دوره ای، سرویسکار ماشین ظرفشویی تمام قطعات، لوله های ورودی و خروجی، سیم پیچی ها و.. را بررسی خواهد کرد. اگر مشکلی در یکی از قطعات وجود داشته باشد که تا به حال خودش را نشان نداده، قبل از عمیق شدن خرابی، تعمیرکار متوجه آن شده و تعمیر ماشین ظرفشویی را انجام داده و شما را از تعویض یک قطعه و هزینه آن نجات خواهد داد.

? به دلیل سروکار داشتن ماشین ظرفشویی با آب که املاح و مواد معدنی مختلفی به همراه دارد و همچنین چربی ها و مانده های غذا روی ظرفها، به مرور اثرات رسوب در ماشین ظرفشویی پدیدار می شود. رسوب زدایی از ماشین ظرفشویی و تمیز کردن و تعویض فیلتر ها، از کارهاییست که تعمیرکار متخصص ماشین ظرفشویی برای شما انجام می‌دهد.

مدیریت : آقای میثم جویانی

تعمیر ماشین ظرفشویی , تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل , تعمیر کار ماشین ظرفشویی , سرویس ماشین ظرفشویی , 
تعمیرات ماشین لباسشویی  , تعمیر ماشین لباسشویی در خانه ,