دستگاه سنگ جمع کن محسن 

?ارسال به تمام نقاط کشور? 

?ماشین سنگ جمع کن 

?ماشین سنگ جمع کن دستگاهی است که برای جمع آوری انواع سنگ های ریز و درشت ( ۳۰۰ گرم تا ۳۰ کیلو گرم ) از زمین کشاورزی و یا برای عملیات راهسازی و تسطیح راه استفاده می شود. و با این عمل تا حد زیادی سرعت و بهره وری کار را افزایش می دهد.

?مزایای سنگ جمع کن تراکتور

?این دستگاه طوری طراحی شده است که فقط سنگها را جمع آوری کرده و خاک اضافی از بین شیارها به زمین میریزد.

?یکی از مزایای دیگر این دستگاه نسبت به دستگاههای مشابه توانایی جمع آوری سنگهای بزرگ است.

?با توجه به وجود ناخنک های قدرتمند و فرو رفتن آنها در زمین امکان پاکسازی سنگهای کوچک مدفون در زمین نیز وجود دارد.

?تایرهای مورد استفاده در این دستگاه مناسب برای کار در شرایط و محیط های خشک و مرطوب می باشند. از طرفی عرض دستگاه از عرض تراکتور کمتر بوده که باعث افزایش سهولت کار میگردد.

?تقسیم نیروی وارد بر بدنه و فریم دستگاه بطور یکسان و وجود تقویتی مناسب، افزایش طول عمر دستگاه را به ارمغان می آورد.
دندانه های قسمت گردان با نوع خاصی از جوشکاری مقاوم شده اند تا در برخورد با سنگها احتمال سایش آنها از بین برود. اینکار علاوه بر بالابردن توان دستگاه باعث افزایش طول عمر و امنیت آن نیز می شود.

?اضافه کردن فنر در قسمت گردان باعث نرمی کارکرد ماشین، عدم وارد کردن فشار زیاد بر روی دستگاه، جلوگیری از آسیب دیدن قطعات و در نتیجه بازدهی بیشتر آن میشود.

?هیدروموتور دستگاه از برترین برند های اروپایی انتخاب شده است. همچنین شیلنگها، زنجیرها و اتصالات با بالاترین کیفیت بر روی دستگاه نصب شده و توسط لایه ای محافظ، از صدمه دیدن محافظت شده اند.

به مدیریت:آقای برندک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خدمات دستگاه سنگ جمع کن در بوکان , فروش دستگاه سنگ جمع کن در بوکان , سنگ جمع کن محسن در بوکان آذربایجان غربی , سنگ جمع کن , سنگ جمع کن چیست , کاربرد سنگ جمع کن , سنگ جمع کن برندک , ماشین سنگ جمع کن , قیمت دستگاه سنگ جمع کن , کلوخ جمع کن , دستگاه سنگ جمع کن برندک ,