خدمات پرستاری امین

✨ درمانگر زخم✨

✨ ارائه انواع خدمات پرستاری در منزل شامل :
سرم تراپی ، تزریقات پانسمان ، نمونه گیری ، سونداژ معده ومثانه ، کشیدن بخیه و…
با نازلترین قیمت و در تمامی ساعات شبانه روز در سطح شهر بندر انزلی وحومه✨

💉 سرم تراپی و انواع تزریقات

🩺 کنترل قند خون و فشار خون

🩹 پانسمان و زخم بستر به روش نوین

🧬 سونداژ مثانه و تزریقات شیمی درمانی

🌡️ گرفتن نمونه خون و ارسال به آزمایشگاه

🩺 پرستاری در منزل شامل طیف گسترده ای از خدمات ومراقبت های بهداشتی است که باعث راحتی بیمار میشود. 

🩺 اعزام پرستار‌ و بهیار به منزل

🩺 تزریقات ، پانسمان، فیزیوتراپی ، سرم تراپی ، سنت مثانه وسنت معده ، درمان زخم بستر ، مراقبت از کودک وسالمند

🩺 کلیه خدمات در منزل

🩺 ما بر این باور هستیم بیمار برای خدمات پزشکی مثل پانسمان و تزریقات در منزل خود باشد و نیازی به مراجعه به مراکز درمانی در ترافیک و شلوغی نیست. همچنین ممکن است در معرض آسیب بیشتر قرار بگیرد. تزریقات و پانسمان در منزل با مراجعه پرستار کارکشته می‌توان احساس رضایتمندی و امنیت خاصی به بیمار دهد و در روحیه او تاثیر بگذارد ما تزریقات سرم، تزریقات آمپول وریدی و عضلانی، کنترل فشار خون، پانسمان زخم عادی و زخم بستر و تعویض کچ را با هماهنگی در منزل انجام می‌دهیم.

🩺 افرادی که به هر علتی دچار کمبود اکسیژن هستند. مثل بیماران قلبی و ریوی، مسمومیت با گاز، سالمندان و جانبازان عزیز نیاز به تنفس بهتر در محیط خانه دارند. ما در بهبود روند تنفسی از طریق ارسال و نصب اکسیژن در منزل و اکسیژن درمانی همکاری می‌کنیم. همچنین در تست خواب برای کسانی که بیماری مزمن، یا مشکل تنفسی، خروپف کردن، و خواب عمیق دارند به صورت شبانه روزی خدمات پزشکی در منزل ارائه می‌دهیم.

✨ما آرامش را برای شما و عزیزان شما به ارمغان می‌آوریم✨

🩺 با توجه به اهمیت و حساسیت خاص قشر سالمند، کودکان و بیماران، مرکز پرستاری پارسیان سعی کرده تا با غربالگری، گزینش، آموزش و همچنین نظارت مستمر بر نحوه عملکرد پرستاران و مراقبان تیمی متخصص و کارآزموده در این زمینه را گرد هم آورد. نقطه تمایز ما تجربه سالیان متمادی فعالیت در این حوزه و مهم‌تر از آن عشق به سالمندان و کودکان، این سرمایه‌های گرانبهای زندگی است.

🩺 خدمات ما علاوه بر اعزام پرستار سالمند به منزل و مراقبت و پرستاری از کودک در منزل، شامل خدمات پرستاری از بیمار و نیز اعزام بهیار،ماما،فیزیوتراپ، ماساژور پرستار و همچنین پزشک متخصص (پزشک خانواده) جهت انجام کلیه امور درمانی مثل تزریقات در منزل، پانسمان، فیزیوتراپی، نوار قلب، سرم تراپی و ماساژ در محیط آرام و شرایط کم استرس‌تر منزل شما عزیزان نیز می‌باشد.

ماساژ کف پا خدمات پرستاری امین

 

 

مدیریت : کوهستانی

درمان زخم‌پای دیابتی به روش پانسمان نوین در کمترین زمان
درمان کف پای بیماردبابتی مقاوم به درمان و اندیکاسیون آمپوته به روش پانسمان نوین در منزل

درمان در منزل , پرستاری , پرستاری در منزل  , خدمات پرستاری در منزل , خدمات در ایام کرونا , خدمات پرستاری در ایام کرونا , شرکت پرستاری , خدمات پرستاری در منزل , خدمات پرستاری , مراکز خدمات پرستاری , مرکز مراقبت پرستاری در منزل , خدمات پرستاری در منزل ,