Address & Contact

Our Address

قم،خیابان امام خمینی،بین کوچه ۳۷ و ۳۹،پلاک ۵۹۳

Telephone

خدمات پس از فروش ابزارآلات الکترونیکی  منصوری در قم

💫ابزار برقی و بادی،ابزار جوش و برش 
💫دریل، فرز، اینورتر جوشکاری، مینی سنگ، فرز انگشتی، بتن کن 
✳️ابزارآلات برقی 

🛠ابزار برقی از متنوع ترین و پرکاربردترین ابزارها هستند، استفاده‌‌‌های گوناگون از جمله بستن پیچ، سوراخکاری و تخریب، سنباده زنی و پولیش زنی و برش و …. دارند. پرکاربردترین ابزار در این دسته دریل، بتن کن، پیچ گوشتی برقی، اره عمودبر،اینورتر، دستگاه جوش، پولیش برقی؛ اره افقی بر و… که در توان‌ها و اندازه‌‌‌های مختلف طراحی شده و مورد استفاده قرار میگیرند.

✳️ابزارآلات بادی 

🛠ابزار بادی یا ابزار پنوماتیک از جمله ابزار پرکاربرد در دنیای ابزار به شمار می رود. این ابزار قدرت مند و سبک در دوسته بندی کلی قرار میگیرند که در دسته بندی اول ابزاری هستند که با موتورهای باد تغذیه می شوند و گونه متداول تر ابزار بادی محسوب می شوند. در دسته بندی دوم ابزار آلات بادی قرار می گیرند که با یک مخزن کوچک از دی اکسید کربن کار می کنند.

✳️ابزارآلات الکترونیکی بلک اند دکر  

🛠بلک اند دکر با تجربه‌ی موفق 109 ساله، بزرگ‌ترین و برترین تولیدکننده‌ی ابزار صنعتی در دنیاست. وقتی در سال 1910 میلادی «دانکن بلک» و «آلونزو دکر» تنها با سرمایه‌ی 1200 دلاری کارشان را شروع کردند، هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که روزی کارگاه کوچک‌شان تبدیل به غول اقتصادی و تولیدکننده‌ی برتر محصولات برقی خانگی و صنعتی در جهان شود.

🛠امروزه کمپانی معظم بلک اند دکر (Black and Decker) در تولید ابزارآلات متنوعی مانند ابزار ساختمانی، برقی، دستی، متعلقات، لوازم خانگی، قفل و یراق آلات، شیرآلات، واترجت، کمپرسور هوا، ابزار باغبانی، سیستم‌های اتصالات، سوراخ‌کاری الماسه، دستگاه‌های اندازه‌گیری لیزری (متر لیزری و تراز لیزری)، ادوات کشاورزی، سیستم‌های ریموت کنترل مراقبتی، قفل و لولا، در و پنجره‌های اتوماتیکی، تجهیزات پیچیده الکترونیکی حافظتی مانند ضد سرقت و ضد حریق و دوربین‌های امنیتی خدمات ارائه می‌دهد.

✳️ابزارآلات الکترونیکی دیوالت 

🛠دیوالت به دلیل خلاقیت و نوآوری مداوم در تولید محصولات، بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا در طراحی و تولید محصولات جدید برای ایجاد قابلیت‌های کم‌نظیر، پیشتاز است. کارایی مطمئن و بادوام محصولات دیوالت، این شرکت را به شهرت و کسب مقبولیت رسانده. به دلیل همین موفقیت‌های چشمگیر است که بالاترین آمار فروش در سراسر قاره‌ی آمریکا و اکثر کشورهای دنیا در فروش ابزارآلات در دست دیوالت قرار گرفته است.

به مدیریت:مصطفی منصوری

 

خدمات پس از فروش ابزارآلات الکترونیکی دیوالت در قم , خدمات پس از فروش ابزارآلات الکترونیکی بلک انددکر در قم , خدمات پس از فروش ابزارآلات الکترونیکی هملات در قم , امداد ابزار مرکزی در قم , خدمات پس از فروش انواع ابزارآلات الکترونیکی در قم , خدمات پس از فروش انواع ابزارآلات الکترونیکی منصوری در قم ,