فروش عمده رطب مضافتی برادران امجزی نژاد در کرمان

✨تامین و ارسال خرما و رطب مضافتی و مجلسی بصورت خرده و عمده به سراسر کشور
✨صادرات خرما به کشورهای همجوار

شماره تماس:

09164029295

 خرمای مضافتی

خرما مضافتی دارای آهن بالا، قند طبیعی و مناسب برای بدن میباشد.جالب است بدانید که بیشتر فروش خرمای مضافتی سالانه در داخل کشور، در ماه مبارک رمضان انجام میشود.

این خرما در ساختار ذاتی اش، مقدار زیادی از ماده معدنی پتاسیم را داراست. که همین موضوع میتواند خرما مضافتی را یک درمان برای بیماری اسهال در نظر گرفت. یکی از مهم ترین و عمده ترین محصولات خرمای ایران را میتوان، رطب خرما مضافتی نام برد. این خرما، از نوع خرماهای نرم است. خرما مضافتی چه در داخل کشور و چه در عرصه های بین الملل، دارای تقاضای زیادی میباشد.

رنگ این خرما عموما به بنفش تیره و سیاه گرایش دارد. همچنین دارای گوشت، شهد و طعم فوق العاده ای است. میزان رطوبتی که در محصول وجود دارد، بسته به محل مزرعه، کشت و برداشت محصول تفاوت دارد. اندازه نوع مرغوب این نوع خرما، بین ۲.۵ الی ۴.۵ سانتی متر میباشد.

خرمای مضافتی معروفترین نوع خرما میباشد. گاهی به اشتباه، لفظ رطب را برای آن بکار میبرند. در واقع رطب، میوه تازه رسیده درخت نخل میباشد. رطب خشک شده، خرما میباشد. بعنوان مثال، می توان محصولات غوره و انگور و کشمشی که از درخت مو بدست می آید را نوعا مانند خارک و رطب و خرما برای درخت نخل دانست. این نوع خرما می بایست حتما و حتما در یخچال نگهداری شود.

خرمای مرداب سنگ

خرمای مرداب سنگ از نظر اهمیت درجه‌ی متوسط دارد و از جمله ارقام معروف استان کرمان است.

این خرما چون زیاد تولید نمی‌شود بنابراین فقط در کرمان و بعضا سایر نواحی جنوبی کشور مصرف می‌شود.

خرمای خنیزی

خرمای خنیزی در مرحله خارک و رطب به عنوان میوه نوبرانه طرفداران زیادی دارد. خارک و رطب خنیزی به رنگ قرمز می باشد و خرمای کاملا رسیده آن رنگی بین مشکی و قرمز رنگ می باشد. میزان شیرینی و قند خرمای خنیزی بسیار بالا می باشد.

خرمای خنیزی بافتی نرم و مرطوب دارد و از نمونه ارقام خرمای نوع تر به شمار می آید و در صورتی که در شرایط مناسبی نگهداری نشود به سرعت دچار ترش شدگی و یا کپک زدگی می شود.

 

به مدیریت:مرتضی امجزی نژاد

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

شماره تماس:

09164029295

 

 

شماره تماس:

09164029295

 

 

 

خرما , خرما مضافتی , بسه بندی و صادرات خرما در کرمان , قیمت انواع خرما در کرمان , خرما مرداب سنگ , خرما خنیزی کلوته , تهیه و بسته بندی خرما برادارن امجزی نژاد در کرمان , خواص خرما , ویژگی های خرما مضافتی , رطب مضافتی , رطب کلوته , کبکاب , رطب , پیارم , زاهدی , مجول , بسته بندی رطب ,