Address & Contact

Our Address

تهران،اتوبان آزادگان شرق ، خیابان غفاری،بنگاه اتحاد استیل

Telephone

خریدار ضایعات استیل صنعتی و میلگرد عیوض خانی

خریدار ضایعات استیل میلگرد عیوض خانی

✳️ضایعات استیل

💠انواع معمول ضایعات استیل شامل تراشه‌ها و قطعات فولاد زنگ نزن شامل عناصر آلیاژی کروم و نیکل است. به عنوان مثال سفاله استیل (سوفاره استیل) حاوی 16 درصد کروم و 7 درصد نیکل است. این ضایعات در مرحله تولید و ساخت مخازن، لوله‌ها و سایر تجهیزات و … تولید می‌شوند.

✳️نحوه تولید استیل

💠استیل ها ( فولادهای زنگ نزن) در کوره‌های قوس الکتریکی تولید می‌شوند. در فرایند تولید، به منظور تنظیم ترکیب شیمیایی از مواد اولیه مختلفی مانند قراضه فولاد کربنی، قراضه فولاد زنگ نزن ( ضایعات استیل ) و فروآلیاژها استفاده می‌شود. لذا به منظور بازیابی کروم به مذاب، سرباره با فروسیلیسم یا فروسیلیکوکرم احیاا می‌گردد. ترکیب مذاب نیز با افزودن فروکروم و فرونیکل تنظیم می‌شود و در نهایت مذاب ریخته‌گری می‌گردد.

✅آیا ضایعات استیل قابل بازیافت است ؟

💠100 درصد ضایعات استیل قابل بازیافت هستند. استیل ضایعاتی ذوب شده و دوباره قالب گیری می شود . بین 68 تا 80 درصد از تولید استینلس استیل به روش بازیافت ضایعات صورت می گیرد .

✳️بازیافت ضایعات میلگرد

💠سهولت در بازیافت میلگرد باعث شده تا میلگرد به عنوان یکی از مصالح سازگار با محیط زیست شناخته شود. در واقع می‌توان گفت پس از تخریب ساختمان بیشتر میلگردهای استفاده شده دوباره بازیافت خواهند یافت و در سازه‌های جدیدتر مصرف خواهد شد.

💠یکی از دلایلی که ضایعات میلگرد را بازیافت می‌کنند، صرفه جویی در هزینه و کمک به خط تولید میلگرد است. خرید و تولید میلگرد هزینه بالایی دارد و بازیافت آن می‌تواند به جبران هزینه‌ها یا تامین بودجه کمک کند.

💠اگرچه میلگرد ممکن است بازیافت شود و در پروژه‌های جدید مورد استفاده قرار گیرد، اما می‌توان با استفاده از ابزار برش و خم، تغییر کاربردی میلگرد فولادی برای اهداف تزئینی و کاربردی را انجام داد. به عنوان مثال برای انجام پروژه‌های هنری، ساخت مجسمه، ساخت مبلمان و صندل پارک مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیریت : مجتبی عیوض خانی

 

 

 

قیمت ضایعات استیل نگیر ۳۰۴ , ضایعات استیل 310 , قیمت ضایعات استیل کیلویی , قیمت ضایعات لوله استیل , قیمت , ضایعات استیل در اصفهان , قیمت ضایعات استیل ۳۱۰ , قیمت ضایعات ظروف استیل , ضایعات استیل آزادگان ,