Address & Contact

Our Address

مشهد

Telephone

خرید ضایعات برادران رحمانی

🔰 ضایعات یکی از مفاهیمی است که روزانه با آن سرو کار داریم و از آن استفاده می کنیم. ضایعات خانگی، لوازم مستعمل خانگی، ضایعات فلزی، بازیافت، محیط زیست، نخاله ساختمانی، تفکیک زباله و غیره واژگانی است که روزمره می شنویم.

🔴 انواع ضایعات

1.ضایعات فلزی و غیرفلزی

2.ضایعات الکترونیکی والکتریکی و غیرالکترونیکی

3.ضایعات صنعتی

4.ضایعات خانگی

⚜️ ضایعات فلزی و غیرفلزی و انواع آن

🔸 ضایعات فلزی: تقریبا به هر شی فلزی که دیگر کاربری خود را از دست داده و به عبارتی عمرش به پایان رسیده است ضایعات فلزی گفته می شود. ضایعات فلزی شامل آهن، استیل، چدن، آلومینیوم، مس، برنج، مفرغ، سرب، آلومینیوم و روی و سایر فلزات است.

🔸 ضایعات غیر فلزی: این دسته شامل هر گونه شی غیرفلزی است که کارکرد اصلی خود را از دست داده است. در این دسته موارد بسیاری جای می گیرند از جمله پلاستیک، کاغذ و کارتن، نخاله های غیرفلزی ساختمان از قبیل سنگ و گچ و سرامیک، شیشه ، لاستیک، مواد شیمیایی، روغن، ضایعات کشاورزی و ….. حتی نان خشک هم در این دسته جای می گیرد.

💠 ضایعات الکترونیکی و الکتریکی

 ضایعات الکترونیک و الکتریکی: هر وسیله ای الکترونیکی و الکتریکی که کارکرد خود را از دست داده و مستعمل شده است در این گروه جای می گیرد. موبایل، قطعات کامپیوتر، تلویزیون، رادیو، سیم و کابل و باتری و سایر وسایل برقی خونگی از قبیل ماشین لباسشویی، یخچال ، کولر وغیره در این گروه قرار می گیرد.

🔻 ضایعات صنعتی و انواع آن

ضایعات صنعتی: ضایعاتی که در واحدهای صنعتی و تولیدی ایجاد می شود و شامل مواد شیمیایی، فلزات، مواد پلاستیکی ، تولیدات مرجوعی غیر مفید و … است؛ بسیاری از ضایعات صنعتی ضایعات صنعتی به عنوان مواد ساختمانی بازیافت می شود.

⚡️ ضایعات خانگی

ضایعات خانگی: ضایعات علاوه بر محیط‌های صنعتی، در نواحی مسکونی هم وجود و هر گونه ضایعاتی که در محیط خانگی یافت می‌شود را ضایعات خانگی می گویند. بنابراین بسیاری از ضایعات فلزی، غیرفلزی، الکترونیکی و غیرالکترونیکی در این دسته قرار می گیرند.

💠 اهمیت جمع آوری ضایعات

🔸 جمع آوری ضایعات از محیط های مسکونی و کارگاهی در وهله اول راهی جهت پاکسازی محیط زیست است زیرا زباله ها بطورکلی مواد دست و پاگیری هستند و باعث آلودگی محیط زیست خواهند شد.

🔸 علاوه بر تاثیرات زیست محیطی، جمع آوری این ضایعات باعث کاهش خطرات این زباله ها خواهد شد زیرا برخی از آنها حاوی فلزات سنگین و مواد شیمیایی خطرناکی مانند آزبست یا فلزاتی مثل کادمیوم و جیوه هستند که می توانند سلامت انسان و حیوانات را به خطر بیاندازند.

🔸 جمع آوری این ضایعات و جداسازی آنها از زباله هایی که با تجزیه به محیط زیست برمی گردند باعث اشغال کمتر مکان های دفن زباله شده و از طرفی با بازیافت آنها می توان در هزینه های تولید مجدد آنها صرفه جویی کرد که به اقتصاد کشور کمک خواهد کرد.

به مدیریت : رحمانی

 

 

خرید ضایعات برادران رحمانی در مشهد , خرید ضایعات برادران رحمانی  , خرید ضایعات در مشهد  , خرید ضایعات  , ضایعات در مشهد , ضایعات فلزی  , انواع ضایعات ,