اجرای گرما درمانی و نایلون پیچ محصولات کشاورزی

کیفیت مشتری مداری شعار ماست ✅
فقط با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد
همراه: ۰۹۱۲۰۸۸۹۳۹۶ – ۰۹۱۱۸۹۴۱۳۸۰
واتس اپ: ۰۹۱۲۰۸۸۹۳۹۶
آدرس:مازندران،بابلسر،هادی شهر،پازوار،فولادکلا،ولیپور۱۱

کد اعتباری بازرگانی اسدالهی:

‎*6655*1*34211#

✨خرید و فروش مرکبات اعم از تامسون،نارنگی،کیوی،تو فرنگی و …

برند star fruit

✨ارسال به سراسر کشور

 میوه‌‌‌های خانواده مرکبات عمدتا به خاطر عطر و طعم شان شناخته شده هستند، اما صرف نظر از دادن این طعم به دسرها، نوشیدنی‌ها و غذاها، این میوه‌ها سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌‌‌های مهم هستند.

برند star fruit

 جالب است بدانید که تحقیقات اخیر ثابت کرده اند که سوپرفودهای مرکبات طیف وسیعی از مزایای سلامتی چشمگیر را ارائه می‌کنند. از مبارزه با رشد سرطان گرفته تا مقابله با سنگ کلیه، مزایای بسیار زیادی وجود دارد که ما را مجاب می‌کند میوه‌‌‌های خانواده مرکبات را در رژیم غذایی روزانه مان بگنجانیم و علاوه بر بهره مندی از طعم بی نظیر آن ها، در راستای سالم تر بودن گامی‌برداریم.

برند star fruit

❇️سورتینگ چیست؟

 سورتینگ اصطلاحي به معناي درجه بندي و دسته بندي محصولات است. در واقع، سورتينگ محصولات کشاورزي به درجه بندي انواع ميوه ها و ساير محصولات کشاورزي براساس اندازه، رنگ، شکل ظاهري و ساير عوامل و جداسازي ناخالصي ها، ميوه ها و محصولات خراب و فاسد شده اطلاق مي شود در بيشتر موارد، سورتينگ، مقدمه اي براي بسته بندي محصول کشاورزي است.

  ضمن اينکه در بازارهاي ميوه و تره بار جوامع مدرن، به طور تقريبي تمامي ميوه ها و سبزي ها به صورت سورت و ليبل گذاري شده عرضه مي شوند و اين امر سبب تشخيص آسان تر کيفيت محصول توسط مشتري شده و توزيع و عرضه منظم تري را به دنبال خواهد داشت امروزه علم و فناوري سورتينگ و تجهيزات مربوطه به درجه بندي و دسته بندي انواع محصولات کشاورزي در جوامع پيشرفته به حدي پيشرفت نموده است که در اکثر واحدهاي بزرگ کشاورزي و يا در مجاورت آنها انواع تجهيزات سورتينگ يافت مي شود که اين امر سبب تسهيل بسته بندي اوليه و حمل و نقل محصول نيز شده و ارزش افزوده بيشتري نصيب کشاورزان اين کشورها خواهد كرد.

 

به مدیریت:اسماعیل اسدالهی

 اسماعیل اسدالهی کارشناس فروش شرکت تبلیغاتی گسترش طراحان نقش الماس ارائه کننده آخرین متدهای بازارسازی و حفظ مشتری

 

 

 

 

__________برند star fruit______________

برند sky fruit

برند sky fruit

برند sky fruit

برند sky fruit

 

 

 

 

 

مرکبات , میوه , خرید و فروش و صادرات انواع میوه و مرکبات , سورتینگ و بسته بندی محصولات کشاورزی , بازرگانی اسدالهی در مازندران , اجرای گرما درمانی و نایلون پیچ محصولات کشاورزی در مازندران , خرید و فروش انواع مرکبات تامسون نارنگی کیوی در مازندران , بسته بندی محصولات در مازندران ,