Address & Contact

Our Address

گیلان

Telephone

خرید و فروش انواع گل وگیاه لوکس و تزئینات بیرونی آقاجانپور

✳️انواع گلهای آپارتمانی :

خرید و فروش گل و گیاه آقاجانپور
🔴فروش پتوس ،فروش دراسنا ،فروش گل بنجامین ، تولید گل قاشقی ، فروش شفلرا ابلغ ، تولید و فروش سانسوریا ابلغ ، فروش سانسوریا سبز ، فروش سرخس،فروش ،آمستر،فروش فتونیا ،فروش لیندا ،فروش شامادورا ،فروش اریکا ، فروش گل سیب،فروش اسپاتی ، فروش فیلکوس ،  فروش یاس رازقی ، فروش گل شب بو ، فروش اگلونما رنگی ، فروش اگلونما سفید و کاج مطبق

فروش انواع خاک برگ و پوست بادام و کود حیوانی خشک و تفاله چایی و شلتوک فروش خزه جنگلی کیسه ایی جهت نیاز گلخانه دارها

💥جهت ارسال گل به تمام شهرها به صورت عمده و تکی💥

✳️تاثیر گیاهان بر روان انسان چیست؟

🔴 امروزه به دلیل زندگی ماشینی و فاصله گرفتن انسان‌ها از طبیعت، نوعی خلاء در روح و روان انسان‌ها پدید آمده است. از آنجا که قرن ۲۱ را قرن تفکر نامیده‌اند، انسان به توجه دقیق و متفکرانه به پدیده‌های طبیعی و الگوهای زیستی سوق داده شده است! تفکر در الگویی زیستی که در آن از زندگی گیاهان، جانوران و حتی میکروب‌ها الهام گرفته شده است.

✳️ کدام ویژگیِ گیاهان، آن‌ها را برای زندگی با انسان‌ها سازگار کرده است؟

🔴همان‌طور که می‌دانید گیاه موجودی زنده، دارای شعور و احساس، دارای تحرک و حافظه و همچنین علاقه‌مند به برقراری ارتباط با همه موجودات و به ویژه انسان‌هاست.

🔴گیاهان نیز همانند تمام موجودات زنده تنفس کرده و برای سوخت و ساز خود به غذا نیاز دارند.

🔴گیاهان نیز مانند انسان‌ها رشد کرده، گاهی دچار آفت و بیماری شده و نهایتاٌ نیز روزی از بین می‌روند.

🔴همان‌طور که انسان‌ها در تمامی دوره‌های زندگی (اعم از سلامتی، بیماری و …) نیاز به مراقبت دارند، گیاهان نیز نیاز به توجهاتی از قبیل: تهیه خاک مناسب، تنظیم آبیاری، رطوب، ثابت نگه داشتن درجه حرارت نیاز دارند.

🔴همچنین رسیدگی و تیمار کردن برگ‌های خشک شده و آسیب دیده‌ی گیاه و مراقبت از گیاه در برابر آفات و امراض و صحبت کردن با گیاه و لمس آن نیز تاثیر بسزایی در سلامتی گیاه شما خواهند داشت.

✳️تاثیر هدیه دادن گل و گیاه بر روان انسان‌ها چیست؟

🔴گل نشانی از حس همکاری و دوستی است.

🔴در پژوهشی دیگر، محققان دانشگاه داکوتای آمریکا با بررسی بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در طول یک سال، به این نتیجه رسیدند که هر فرد، ۵ ثانیه پس از دریافت هدیه‌ای (که شامل یک شاخه گل، دسته گل و یا یک گلدان گیاه است)، یکی از این رفتارهای زیر را بروز می‌دهند:

🔻لبخندی حاکی از ادب، احترام و سپاس‌گزاری.
🔻لبخندی حاکی از صفا و صمیمیت.
🔻لبخندی با هیجان مثبت همراه با عکس العمل یا کلامی خاص.

مدیریت :سجاد آقاجانپور

خرید و فروش عمده گل و گیاه , قیمت گل و گیاه در محلات , فروش عمده گل آپارتمانی آقاجانپور در گیلان , فروش عمده گل و گیاه رشت  , فروش عمده گل گیاه , فروش عمده گلهای آپارتمانی در گیلان  , قیمت انواع گل , خرید و فروش گل و گیاه آقاجانپور ,