فروش ضایعات مسی و فلزات رنگی در ضایعاتی صداقت در مشیریه تهران

🌟سودبردن از سود رساندن حاصل میشود🌟

 

🌟برای گرفتن قیمت های روز تماس حاصل فرمائید🌟

به مدیریت:حاج ولی بیرانوند

09906860121📞

شماره تماس مدیریت فروش:

09396737840📞
♻️خرید ضایعات فلزی با بالاترین قیمت  
♻️بهترین خریدار خرده و عمده ضایعات و آهن آلات مشیریه با بالاترین قیمت 
♻️تخریب و خاکبرداری با تجهیزات بروز…
♻️خرید اساس منزل، انباری و متور خانه…
♻️خرید آهن آلات از ارگان های دولتی و شخصی…
♻️ساعت کاری 24 ساعته…
♻️به همراه پیک سیار تهران و حومه
♻️خریدار نقدی

✳️فلزات‌رنگی 

💫فلزات رنگی به گروهی از فلزات غیرفیریتی با رنگ بندی های متفاوت گفته می شود که شامل آهن نباشند. در واقع هر نوع فلز که شامل آهن و مشتقات آن نباشد در این دسته قرار می گیرد.

امروزه به علت کاربردهای فراوان این دسته از فلزات در صنعت و ارزش اقتصادی بالای آن ها، معادن بزرگی برای استخراج فلزات رنگی تأسیس شده است. از انواع این دسته از فلزات می توان به:ضایعاتی صداقت

🔸مس 
🔹روی 
🔸برنز 
🔹برنج 
🔸سرب 
🔹آلومینیوم 
🔸نیکل 
🔹قلع 

اشاره کرد.

🔰فلز مس 

🔺فلز مس به عنوان فلزی قرمز رنگ، از پرکاربردترین فلزات در طبیعت است. این فلز رسانای بسیار خوب گرما و الکتریسیته است. در مقابل سایش، پوسیدگی، خوردگی مقاومت بسیار خوبی دارد و همه ی این دلایل منجر به استفاده ی فراوان از این فلز به خصوص در صنایع الکترونیکی شده است.

🔰فلز روی 

🔺فلز روی به عنوان دیگر فلز رنگی پرکاربرد دارای رنگی مایل به آبی بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی و سایش دارد. نقطه ذوب آن دمایی در حدود ۴۱۹ درجه ی سانتی گراد دارد و از آن در آلیاژهایی چون برنز، برنج و لحیم استفاده می شود.

🔰فلز سرب 

🔺فلز سرب، فلزی است با رنگ مایل به خاکستری و با نقطه ی ذوب ۳۳۷ درجه ی سانتی گراد. این فلز نرم که به در صنعت ساختمان سازی، سرامیک سازی، تزئین بناها، باتری خودرو و … کاربرد دارد، در برابر زنگ زدن و اکسید مقاومت کمی از خود نشان می دهد.

🔰آلومینیوم 

🔺آلومینیوم نیز به عنوان یکی دیگر از فلزات رنگی شناخته شده در طبیعت، کاربردهای فراوانی دارد. مقاومت در برابر خوردگی، زنگ زدگی، رسانایی بسیارخوب گرما و الکتریستیه همه از عللی است که این فلز را در رده ی فلزات رنگی پرکاربرد و صد البته گران تقسیم بندی کرده است.

🔰نیکل 

🔺نیکل با وزنی معادل ۸٫۹ و نقطه ی ذوب بسیار بالای ۱۴۵۳ درجه سانتی گرادی یکی دیگر از فلزات رنگی شناخته شده، می باشد. این فلز رنگی مابین سفید و نقره ای دارد و به علت مقاومت بسیار بالای آن در برابر زنگ زدگی،خوردگی، سایش، اکسید و … از آن در صنایعی ظیر صنایع الکترونیکی به وفور استفاده می شود. ضمناً از نیکل در تهیه ی آلیاژهای مختلف فولادی نیز استفاده می شود.

🔰قلع 

🔺قلع از دیگر فلزات غیرآهنی رنگی است که وزنی معادل ۷٫۳ و نقطه ی ذوبی برابر با ۲۳۲ درجه ی سانتی گرادی دارد. این فلز معدنی درجه انبساط بالایی دارد و به علت نرمی، خم کردن آن کاری ساده است. مقاومت در برابر پوسیدگی و اکسید شدن نیز از دیگر دلایلی است که از قلع برای تهیه ی آلیاژهای برنزی و اندودکردن ظروف مسی استفاده می شود.

✳️ضایعات فلزات رنگی 

💫ضایعات فلزات رنگی را با توجه به این که فلزات را می توان بدون از بین بردن خواص شان بازیافت نمود، به عنوان یکی از گران بهاترین ضایعات موجود در بازار شناخته می شوند.

💫این ضایعات پس از جمع آوری و تفکیک و شناخت نوع فلزشان به کارخانه های مربوطه تحویل داده شده و پس از ذوب کردن و انجام مراحل بازیافت به خصوص شان مجدد وارد چرخه ی تولید می شوند. این کار علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست و کم کردن زباله های شهری به عنوان یک شغل نیز شناخته می شود.

 

 

 

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

 

 

 

خرید ضایعات مس آهن و بورس فلزات رنگی در ضایعات صداقت در مشیریه تهران ,  بهترین و بالاترین خریدار ضایعات , خریدار ضایعات آهن , خریدار ضایعات آهن آلات , خریدار ضایعات آهن آلات و فلزات رنگی , خریدار ضایعات مس , خریدار ضایعات آلومینیوم , خریدار ضایعات سرب , خریدار ضایعات روی , خریدار ضایعات برنز , خریدار ضایعات استیل , خریدار ضایعات قلع , خریدار ضایعات فلزات , خریدار ضایعات فلزات رنگی , ضایعات صداقت , قیمت ضایعات صداقت , خرید ضایعات مس در تهران , خرید ضایعات آهن در تهران , بهترین ضایعاتی در مشیریه تهران ,