Address & Contact

Our Address

تبریز

Telephone

خطوط لعابکاری نادری نیا

اولین واحد خدمات لعابکاری مجهز به
روبات های کاملا خودکار در آذربایجان شرقی

شرکت لعاب نادری نیا با سابقه ای بیش از 30 سال اولین واحد خدمات لعابکاری مجهز به سامانه پاشش الکترواستاتیک با روبات های کاملا خودکار ساخت کشور ترکیه

لعاب کاری نادری نیا در تبریز

❇️امروزه حفاظت سطوح فلزی به کمک لعاب کاری به گونه ای وسیع جایگزین سایر روش های حفاظتی فلزات از جمله آبکاری ، رنگ زدن و … گردیده است ، چرا که لعاب کاری سطوح فلزی نه تنها آنها را در مقابل عوامل مختلف فرسایش مانند خوردگی ، زنگ زدن و … حفاظت می کند بلکه سبب جلا ، زیبایی و شفافیت خاص در این سطوح می گردد. علاوه بر آن مشکلات شستشو و نظافت محصول را به حداقل ممکن می رساند.

لعاب کاری نادری نیا در تبریز

🔴پیشرفت صنعت لعاب مرهون عوامل متعددی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

⭐️تولید ورق های سردنورد ویژه لعاب کاری در دنیا و در ایران

⭐️استفاده از روش الکترو استاتیک و کاربرد لعاب به صورت لعاب ( خشک ) بدون نیاز به مراحل چربی زدایی

لعاب کاری نادری نیا در تبریز

⭐️کاربرد روز افزون تئوری های علمی

⭐️به ثمر نشستن تحقیقات محققین در واحدهای گوناگون و رو به گسترش لعابکاری

⭐️تأسیس آکادمی های مختلف آموزش لعاب کاری و ایجاد زمینه های علمی آن در دانشگاه های مختلف دنیا و در ایران

لعاب کاری نادری نیا در تبریز

💎علاوه بر موارد فوق الذکر ، تأثیر عوامل اقتصادی را نیز بر صنعت لعاب کاری نمی توان نادیده انگاشت ، چرا که امروزه تهیه ورق های مخصوص لعاب کاری نسبت به گذشته سریع تر و با هزینه نازلتری صورت می گیرد و همچنین میزان اتلاف پودر لعاب و درصد ضایعات محصول در روش الکترواستاتیک بسیار ناچیز بوده و از طرفی میزان مصرف پودر در این روش بسیار کمتر از لعاب مصرفی در سایر روش ها می باشد و در کنار آن خطاهای فردی نیز به حداقل ممکن می رسد .

لعاب کاری نادری نیا در تبریز

🔴مواد اولیه مورد استفاده در ساخت لعاب فلز

🔸بنابر اظهار نظر کارشناسان مختلف ذخیره مواد خام آلی مورد نیاز برای تولید رنگها و پلاستیک ها در اعماق زمین رو به اتمام است این مواد آلی شامل نفت، زغال سنگ وگاز است.منبع مواد خام اولیه تمامی لعابها پوسته زمین است و معادن مختلف موجود در آن سرشار از مواد اولیه مورد نیاز لعاب می باشند و آخرین برآورد ها حاکی از پایان ناپذیر بودن این معادن است.

لعاب کاری نادری نیا در تبریز

🔸پلاستیکها و رنگها بعنوان پوشش محافظ سطوح فلزی با لعاب در رقابت می باشند ولی با توجه به پایان یافتن ذخائر مواد آلی در آینده نه چندان دور نهایتا لعاب نقش برتری را در حفاظت از سطوح فلزی خواهد داشت و صنایع مختلف اجبارا باید در توسعه صنعت لعاب جدیت بیشتری به خرج دهند.

لعاب کاری نادری نیا در تبریز

🔸با توجه به بی نظیر بودن کیفیت ظاهری لعاب و همچنین امکان ایجاد نقصان در تقاضای مصرف کنندگان نسبت به عرضه بعید به نظر نمی رسد که تقاضا به سوی محصولاتی با عمر طولانی تر متمایل گردد و در آن هنگام محصولات و قطعات لعابی نقش برتری ایفا خواهند کرد.

لعاب کاری نادری نیا در تبریز

لعاب کاری نادری نیا در تبریز

به مدیریت:نادری نیا

 

تبریز -پل دوم خسروشاه-ابتدای جاده تازه کند-جاده کانال-کوی طاووس -پلاک ۲
۰۹۱۲۲۸۶۴۸۸۳
۰۹۱۴۹۹۰۹۴۴۱
۰۹۰۲۲۲۳۷۶۳۷

 

 

 

 

لعاب کاری در تبریز , خطوط لعابکاری نادری نیا در تبریز , خرید نصب و راه اندازی خطوط لعاب کاری نادری نیا در تبریز , لعاب کاری فلزات , هزینه لعاب کاری , مزایای لعاب کاری ,